خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 28 دسامبر 2022



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

محتوای مفید Google و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند به دلیل تعطیلات و ایمنی به تأخیر می‌افتد. گوگل گفت پیوندهای موجود در ویدیوهای یوتیوب به شما در سئو کمک نمی کند. گوگل همچنین گفت ایجاد لینک های بد در طول زمان تاثیری ماندگار خواهد داشت. من مجموعه ای از تست ها و ویژگی های رابط کاربری جستجوی Bing را پست کردم. من همچنین یک PSA در مورد اینکه رتبه بندی پاساژ (معروف به نمایه سازی) چیست و چه نیست، پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، محتوای مفید Google و به‌روزرس، هر،مه پیوند به تاخیر افتاد به دلیل تعطیلات
    گوگل رسما تایید کرد که به‌روزرس، محتوای مفید به زمان بیشتری برای عرضه نیاز دارد، اما اکنون بروزرس، هر،مه پیوند نیز از مرز دو هفته گذشته است و هنوز عرضه آن انجام نشده است. جان مو، از گوگل گفت این به‌روزرس،‌ها ممکن است به دلیل «تعطیلات» و «به دلایل ایمنی» بیشتر طول بکشد.
  • گوگل: ساختن سایت شما بر روی لینک های بد در طول زمان تاثیری ماندگار خواهد داشت
    جان مو، گوگل در مورد سایتی که به نظر می رسید به دلیل لینک های بد ضربه خورده توصیه هایی ارائه کرد. او در Mastodon گفت: “اگر شما پایه سایت خود را برای مدت طول، تری بر روی لینک های بد ایجاد کرده باشید، حتی اگر به طور ناگه، برخی از موارد را اصلاح کنید، تاثیر ماندگاری خواهد داشت.”
  • گوگل: پیوندهای موجود در یوتیوب به رتبه بندی و سئوی گوگل شما کمکی نمی کند
    یک SEO از شما پرسید که آیا پیوندهای موجود در ویدیوهای YouTube به SEO Google شما کمک می کند یا خیر. سپس شخصی گفت که این کمک می کند تا محتوای شما سریعتر ایند، شود. هر دو نادرست و افسانه هستند زیرا پیوندهای یوتیوب دارای ویژگی های nofollow هستند، بنابراین گوگل آنها را به حساب نمی آورد.

  • PSA: نمایه سازی / رتبه بندی عبور گوگل به گوگل کمک می کند تا محتوای ،یف را بهتر درک کند
    مدتی است که شنیدم ،ی در مورد نمایه سازی پاساژ گوگل صحبت می کند، از نظر فنی باید پاساژ باشد
  • بررسی رابط کاربری جستجوی Bing و آزمایش‌های جستجو
    در چند هفته گذشته، تعدادی آزمایش جستجوی مایکروسافت بینگ و تست رابط کاربری را جمع آوری کرده ام. این هفته کمی کند شده است، بنابراین بیشتر آنها را در زیر به اشتراک خواهم گذاشت.

  • سرعت گیر گوگل
    آیا می دانستید که در GooglePlex، مقر اصلی گوگل در Mountain View، کالیفرنیا، حتی سرعت گیرها نیز به رنگ گوگل هستند؟ من در ابتدا فکر می کردم که اینها نوارهای غرشی هستند، اما آنها متوجه شدند

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-28-2022-34647.html