خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 ژانویه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل باید آپدیت محتوای مفید دسامبر 2022 و آپدیت هر،مه لینک را به زودی تکمیل کند، اما طبق گفته گوگل، از امروز صبح، “هنوز ادامه دارد”. به گفته سئوکاران محلی، کنسول جستجوی گوگل داده های بسته محلی را به درستی ردیابی نمی کند. گوگل گفته است که متن پنهان در یک صفحه را نادیده می گیرد. گوگل در حال آزمایش پوشش کامل نتایج اخبار در جستجوی دسکتاپ است. یک مطالعه جدید سئو محلی نشان می دهد که بررسی های دارای ع، بیشتر از بدون ع، ماندگاری دارند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google: به‌روزرس، محتوای مفید و به‌روزرس، هر،مه پیوند هنوز در حال انجام است
    از تعطیلات خوش آمدید، نگران نباشید. چیز زیادی را از دست ندادی به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 و به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 هنوز انجام نشده است. آنها باید به زودی انجام شوند، اما در حال حاضر که من این را می نویسم، آنها تمام نشده اند.

  • گزارش در حال انجام: کنسول جستجوی Google همه کلیک‌های بسته محلی را ردیابی نمی‌کند
    در چند ماه گذشته یا بیشتر، گزارش‌هایی را ردیابی کرده‌ام که نشان می‌دهد کنسول جستجوی Google به‌درستی کلیک‌ها و برداشت‌ها را از بسته محلی ردیابی نمی‌کند. این اولین بار در ماه سپتامبر مطرح شد و پس از درخواست های متعدد سئوکاران، من حداقل هنوز پاسخ جدی از طرف گوگل در این مورد ندیده ام.

  • بر،ب پوشش کامل جستجوی گوگل روی دسکتاپ
    گوگل از سال 2019 این بر،ب “پوشش کامل” را برای اخباری که در نتایج جستجوی تلفن همراه نشان داده می شود، داشت. من مطمئن نیستم که آیا این تا به حال در نتایج دسکتاپ ارائه شده است یا خیر، و این چیزی است که امروز برای شما داریم.

  • گوگل: ما متن پنهان در صفحه را نادیده می گیریم
    جان مو، از گوگل می گوید که وقتی صحبت از متن مخفی در صفحه می شود، گوگل در نادیده گرفتن آن خوب است. این یکی از مواردی است که به نظر می‌رسد گوگل دیگر آن را جریمه نمی‌کند، بلکه فقط متنی را که در صفحه قابل مشاهده نیست حساب نمی‌کند.

  • مطالعه: بررسی‌ها با ع،‌ها در نتایج محلی Google ماندگاری بیشتری دارند
    یک مطالعه کوچک دیگر نشان می‌دهد که بررسی‌های دارای ع،‌هایی با آن‌ها در فهرست محلی Google برای یک ،ب‌وکار بسیار طول،‌تر از نظرات بدون ع، است. این مطالعه دیگری بود که توسط جوی هاوکینز و شرکتش انجام شد.


  • تزئینات تعطیلات فضای باز Google در برزیل
    در اینجا چند ع، از دفتر گوگل برزیل آورده شده است، آنها این منطقه فضای باز شگفت انگیز را دارند و واقعاً آن را برای فصل تعطیلات تزئین کرده اند. شما می تو،د یک درخت کریسمس عظیم، منورا بزرگ، sta را ببینید

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-03-2023-34674.html