خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 30 دسامبر 2022



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل گفت نتایج جستجو امروز با وجود انتقادات در سال 2022 مرتبط تر هستند. Google S،pping لیست محصولات را با نمودارهای تاریخچه قیمت آزمایش می کند. Google Ads در حال آزمایش یک جریان آزمایشی DSA است. جستجوی گوگل یک ویژگی جدید بررسی دستور زبان دارد. من برترین افراد ذکر شده در این سایت را در سال 2022 پست کردم، اما این شامل بیش از 1400 نفر مختلف در طول سال بود. در نهایت، من خلاصه ویدئویی SEO – خلاصه هفته را پست کردم. با آرزوی سالی شاد، سلامت و موفق برای همه شما در سال 2023!

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: نوسانات رتبه بندی جستجوی Google، محتوای مفید و به روز رس، هر،مه پیوند به تاخیر افتاد، بحث لینک و کاهش بودجه
    این آ،ین ویدیوی سال است و ما باید در مورد نوسانات و نوسانات رتبه بندی جستجوی گوگل بیشتر صحبت کنیم. گوگل اعلام کرد که محتوای مفید دسامبر 2022 و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند با تأخیر تکمیل می‌شوند…

  • علی‌رغم انتقادات، گوگل می‌گوید نتایج جستجو بهتر و مرتبط‌تر هستند
    در نوامبر، بله، یک ماه پیش، انتقادات زیادی در سراسر وب وجود داشت که جستجوی گوگل و نتایج در حال کاهش است. زم، که من یک نظرسنجی درباره ت،یم سئوها در مورد اینکه آیا گوگل بدتر می شود یا وب بدتر می شود، به این موضوع پرداختیم.
  • فهرست محصولات جستجوی گوگل با نمودار تاریخچه قیمت
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش نمودار یا نمودار “سابقه قیمت” در رابط فهرست محصولات جستجوی Google S،pping است. من شخصاً نمی‌توانم این را تکرار کنم، خارج از دیدن بخش «قیمت‌گذاری معمول در سراسر وب»، اما نمودار قیمت را نمی‌بینم.
  • جریان آزمایشی تبلیغات پویا جستجوی Google Ads
    گوگل تایید کرده است که هنگام ایجاد کمپین های جستجوی جدید در Google Ads در حال آزمایش یک گزینه غیر DSA است. جینی ماروین، رابط تبلیغات، در توییتر گفت: “ما در حال اجرای آزمایشی در جریان ساخت کمپین هستیم.”
  • جستجوی گوگل ویژگی بررسی گرامر را اضافه می کند
    اکنون جستجوی Google می تواند به شما بگوید که آیا درخواست شما از دستور زبان من، استفاده می کند یا خیر. هنگامی که دستور زبان را به درستی دریافت کردید، گوگل یک علامت سبز رنگ زیر ،وان “بررسی دستور زبان” را به شما نشان می دهد.

  • مشارکت کنندگان برتر میزگرد موتورهای جستجو در سال 2022
    همانطور که همه می‌د،د، من برای داستان‌هایی که می‌نویسم، بسیاری از انجمن‌ها و موضوعات توییتر (در حال حاضر نیز Mastodon) را در اینجا منبع می‌کنم. بدون افراد شگفت انگیزی که صنعت جستجو را تشکیل می دهند، این سایت وجود نداشت…

  • گروه کارآموز گوگل
    در اینجا ع،ی از برنامه جدید کارآموزی گوگل، گروه کارآموزی گوگل است. به نظر می‌رسد که گوگل در ماه دسامبر تعداد زیادی کارآموز را استخدام کرد. ع، های بیشتری از اینستاگرام در زیر قرار دادم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-30-2022-34662.html