خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 31 ژانویه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل اشاره می کند که لینک های هر،مه از سایت های ،و یک نگر، بزرگ نیست. جستجوی گوگل مفهوم تراکم بهینه کلمه کلیدی را ندارد. جستجوی یاهو احتمالا بازگشت خواهد داشت. شواهد بسیار بیشتری از این اتفاق وجود دارد. مایکروسافت بینگ در حال انجام کارهای جالبی در جستجو است. جستجوی Google در حال آزمایش جعبه و طرح‌های کارت مانند است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: لینک های هر،مه از سایت های ،و چیزی برای اولویت بندی نیستند
    گوگل یکی از ساعات اداری سئو گوگل خود را پست کرده است، این یکی امروز پست شد، در ژانویه، پس از اخبار ا،اج گوگل ثبت شد، و یک سوال پرسیده شد این بود که آیا باید نگران هر،مه های سایت های ،و باشید و آیا آنها می توانند برای شما مضر باشند. رتبه بندی در جستجوی گوگل
  • یاهو در جستجوی یاهو کار می کند
    هفته گذشته گزارش دادم که جستجوی یاهو در توییتر پست کرده است که جستجو را دوباره جذاب خواهد کرد. همانطور که دیروز در سایت Search Engine Land پست کردم، شواهد بیشتری دریافت کردیم که نشان می دهد یاهو واقعاً در حال پیشرفت با بهبود خدمات جستجوی خود است.
  • جستجوی گوگل هنوز چگالی کلمات کلیدی بهینه را ندارد
    گوگل یکی از ساعات اداری سئو گوگل خود را پست کرده است، این یکی امروز پست شد، در ژانویه، پس از اخبار ا،اج گوگل ثبت شد، و یک سوال پرسیده شده در مورد چگالی کلمات کلیدی بود – بله. جان مو، از گوگل گفت: “نه، گوگل مفهومی از تراکم بهینه کلمه کلیدی ندارد.”
  • Google جعبه کارت های بیشتری مانند دکمه ها را در جستجو آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش ،اصر کارتی و جعبه مانند بیشتری در نتایج جستجو است. ما چند هفته پیش این را با رابط نتایج محصول پوشش دادیم، اما اکنون آنها را برای ،اصر دیگر می بینیم.
  • ویژگی‌ها و تست‌های جستجوی Bing بیشتر
    در اینجا دسته دیگری از تست ها و ویژگی های جستجوی مایکروسافت بینگ وجود دارد که می خواستم با شما به اشتراک بگذارم. شامل می شوند

  • جان مو، و د،ل ویزبرگ دوچرخه‌سواری در نزدیکی گوگل تل آویو
    چند هفته پیش، جان مو، برای بازدید از تیم کنسول جستجوی گوگل، که در دفتر گوگل تل آویو مستقر است، رفت. د،ل ویزبرگ خارج از آن دفتر کار می کند و از نزدیک با جستجوی سی کار می کند

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-31-2023-34824.html