خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 5 آوریل 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

بینگ چت ارتقاء یافته است که احتمال ایجاد چیزی را کاهش می دهد و همچنین باعث کاهش عدم مشارکت می شود. بینگ همچنین داستان های هوش مصنوعی را در نتایج جستجو منتشر کرده است. جان مو، از گوگل مطالب بیشتری در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا منتشر کرد، به نظر نمی رسد که او طرفدار آن باشد. گوگل در حال آزمایش نقشه های گسترش خودکار در نتایج جستجو است، کمی عجیب است. من گزارش بزرگ وب مستر گوگل را برای ماه آوریل پست کردم. و من امشب (چهارشنبه شب) تا شنبه شب برای عید فصح آفلاین خواهم بود – طی دو روز آینده داستان‌ها، خبرنامه‌ها و ویدیویی برنامه‌ریزی‌شده وجود خواهد داشت اما همه آنها از قبل نوشته شده/ضبط شده‌اند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جان مو، گوگل در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا…
    تا کنون، موضع رسمی گوگل در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا خوب است، با این فرض که محتوا برای دستکاری نتایج جستجو نوشته نشده است. اگر محتوا مفید، مفید و با کیفیت باشد، فرقی نمی کند که یک ماشین آن را نوشته باشد یا یک انسان. اما جان مو، از گوگل در مورد وضعیت فعلی هوش مصنوعی در نوشتن محتوای عالی چندان مثبت به نظر نمی رسد.

  • ارتقاء بینگ چت v98 در حال گسترش و کاهش امتناع و عدم مشارکت
    مایکروسافت نسخه 98 بینگ چت را عرضه می کند که برخی از شما باید بعداً امروز یا فردا آن را مشاهده کنید. این ارتقا تعداد دفعاتی را که Bing Chat از ایجاد چیزی امتناع می‌کند و همچنین کاهش عدم مشارکت را کاهش می‌دهد.

  • Google ویژگی گسترش خودکار نقشه را در جستجوی وب آزمایش می کند
    وقتی شروع به قرار دادن نشانگر ماوس روی نتایج می‌کنید، Google در حال آزمایش است که کادر نقشه به طور خودکار در نتایج جستجوی وب، در بالا یا سمت راست نتایج بسته محلی گسترش یابد.
  • داستان های تولید شده توسط هوش مصنوعی بینگ در نتایج جستجو
    چند هفته پیش، مایکروسافت بینگ شروع به انتشار “داستان” در پانل کناری نتایج جستجو کرد. این داستان ها داستان های تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند که توسط هوش مصنوعی مولد ساخته شده اند نه توسط افراد.
  • گزارش آوریل 2023 گوگل وبمستر
    ماه گذشته مملو از اخبار جستجوی Google بود، از جمله به‌روزرس، هسته گسترده Google مارس 2023 که از 15 مارس شروع شد و در 28 مارس تکمیل شد. ما پایان به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023 را داشتیم. Google Bard شروع به راه اندازی کرد، بسیاری از آنها تحت تأثیر قرار نگرفتند.

  • Google S،s Food Cart On Wheels
    در اینجا ع،ی است که میشل دونلان، وزیر امور خارجه علم، نوآوری و فناوری بریت،ا، از Chippenham از یک سبد ،ید غذا با لوگوی گوگل به اشتراک گذاشته است.
  • توجه برنامه نویسی: آفلاین برای پنجشنبه و جمعه
    این یک یادداشت برنامه نویسی است که من از چهارشنبه شب 5 آوریل تا شنبه شب 8 آوریل در روزهای پنجشنبه و جمعه (همچنین شنبه) عید فصح کاملاً آفلاین خواهم بود. هر داستان و ویدیویی که در اینجا منتشر شود، برنامه ریزی شده، از قبل نوشته می شود…

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-04-05-2023-35184.html