خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 5 مه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

به‌روزرس، الگوریتم Google May بیش از پیش داغ می‌شود، ما شاهد نوسانات زیادی هستیم و گوگل هنوز آن را تأیید نکرده است. گوگل گفت که به لینک های ،وجی در سایت های اسپم اعتماد ندارد. گوگل گفت که دیگر در داده های ساختاریافته ویدیو نیازی به توضیحات نیست. گوگل در حال آزمایش فیلتر جستجوی دیدگاه ها است. گوگل گفت که Googlebot نیازی به انجام درصدی از فعالیت سرور ندارد. به علاوه، من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO خود را ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رس، تایید نشده الگوریتم جستجوی اوایل ماه مه گوگل داغ می شود
    در اوایل این هفته، ما در مورد به‌روزرس، رتبه‌بندی جستجوی گوگل تایید نشده در 1 و 2 مه گزارش دادیم. خوب، در طول هفته، همه چیز بسیار داغ شده است، و ما شاهد نوسانات بیشتر گزارش شده توسط ابزارها و گفت،ای بیشتر SEO در جامعه هستیم.
  • گوگل: ما به لینک های سایت های اسپم اعتماد نداریم
    در آ،ین ساعات اداری سئو گوگل، گوگل اعلام کرد که گوگل به لینک های ،وجی از سایتی که فکر می کند هر،مه است اعتماد نمی کند. دوی نگوین از تیم کیفیت جستجوی گوگل این را در 35 ث،ه در ویدیو گفت.

  • داده های ساختاریافته Google Video دیگر نیازی به توضیحات ندارد
    Google داده‌های ساختاریافته ویدیو را به‌روزرس، کرده است تا بگوید ویژگی توضیحات دیگر یک فیلد ضروری نیست. در عوض، Google مورد ویژگی توضیحات را از بخش «ا،امی» سند راهنما به بخش «توصیه‌شده» منتقل کرد.

  • فیلتر منوی جستجوی چشم اندازهای Google Tests
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش توانایی فیلتر ، بر اساس دیدگاه ها است. گوگل در حال آزمایش دکمه ای برای فیلتر ، درخواست شما بر اساس نتایج چشم انداز است.

  • Google: بدون درصد ترافیک سالم برای فعالیت Googlebot
    جان مو، از گوگل گفت که در مقایسه با سایر ربات ها و فعالیت های ترافیکی در سایت خود، درصدی از ترافیک را که باید از فعالیت Googlebot خود انتظار داشته باشید وجود ندارد. به این م،ی که اگر Googlebot 2٪ از منابع سرور شما را اشغال می کند و نه 20٪ از منابع سرور شما، نیازی به نگر، نیست.
  • جستجوی اخبار بازخو، ویدیویی Buzz: به‌روزرس، تأیید نشده گوگل در ماه مه، گپ بینگ برای همه باز می‌شود، عوامل EEAT و محتوای مش،
    این هفته، گزارش ماهانه وب مستر گوگل را برای می 2023 پست کردم. ممکن است گوگل یک به روز رس، الگوریتم جستجوی تایید نشده را در 1 و 2 مه منتشر کرده باشد…

  • Google Yellow Onesie With Baby
    در اینجا ع،ی است که باید همه شما را بخنداند، یک نوزاد خندان، با یک کت زرد گوگل. این ع، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد و من فکر کردم که آن را در اینجا نیز به اشتراک بگذارم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-05-2023-35343.html