خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 6 ژانویه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گزارش آمار ،یدن گوگل نشان نمی دهد که Googlebot از کجا ،یده است. موارد حیاتی وب اصلی روی نمایان شدن Google Discover تأثیری ندارند. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش لینک های سایت قابل زوم متحرک است. ظاهراً Google Business Profiles تأییدیه‌های کارت‌پستال کمتری ارسال می‌کند. گوگل در مورد استفاده از ChatGPT AI برای تولید بر،ب ،وان صحبت کرد. و من خلاصه ویدیوی هفتگی SEO خود را پست کردم – آن را بررسی کنید و مش، شوید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: Google هنوز به‌روزرس،‌ها را منتشر می‌کند، تاریخ‌های شروع و پایان گیج‌کننده هستند، Bing برای افزودن ChatGPT، SEO بد است و موارد دیگر
    به اولین خلاصه ویدیویی سال 2023 خوش آمدید، جایی که با گزارش وب مستر گوگل در ژانویه 2023 شروع می کنم. سپس توضیح می‌دهم که چگونه محتوای مفید Google و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند همچنان در حال انتشار هستند و به‌علاوه، همچنان باعث نوسانات می‌شوند…

  • گزارش آمار Google Crawl مکان Googlebot Crawl را نشان نمی دهد
    همانطور که می د،د، گوگل اکنون می تواند از مکان های خارج از ایالات متحده ب،د. ما می د،م که این نادر است، در شرایط خاص استفاده می شود. اما اگر می خواهید بد،د که آیا گوگل در حال ،یدن سایت شما از خارج از ایالات متحده است، باید فایل های گزارش خود را بررسی کنید.

  • جان مو، گوگل در مورد استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT برای ایده های بر،ب ،وان
    جان مو، از گوگل در Mastodon گفت که استفاده از هوش مصنوعی یا ChatGPT کورکورانه برای تولید بر،ب ،وان ایده خوبی نیست. اما او اضافه کرد که اگر ایده های شما تمام شده است و نیاز به الهام دارید، می تو،د از ابزارهایی برای برخی ایده ها استفاده کنید.
  • گزارش: نمایه‌های ،ب‌وکار Google تأییدیه‌های کارت پستال کمتری را ارائه می‌کنند
    گزارش‌هایی در انجمن جستجوی محلی وجود دارد که نشان می‌دهد در چند هفته گذشته یا بیشتر، Google روش‌های تأیید کمتری را از طریق کارت پستال نسبت به سایر روش‌های تأیید در مقایسه با گذشته ارائه کرده است.
  • مایکروسافت بینگ پیوندهای سایت قابل بزرگنمایی را آزمایش می کند
    مایکروسافت بینگ دوباره در حال آزمایش است، این بار یک رابط لینک سایت را آزمایش می کند که با نگه داشتن مکان نما روی پیوند، بزرگنمایی می کند و گسترش می یابد. دیدن این رابط لینک سایت قابل بزرگنمایی بسیار جالب است.
  • Google: Core Web Vitals یک ا،ام Google Discover نیست
    آیا برای گنجاندن در Google Discover به امتیازات حیاتی وب اصلی برجسته نیاز دارید؟ پاسخ منفی است، حداقل جان مو، از گوگل گفت: “ما این ارتباط را در جایی مستند نداریم.”

  • جوراب راه راه گوگل
    من آدم جوراب بزرگی نیستم، فقط از موردی یا جیسون بپرسید، اما راه راه ها این جوراب را می سازند. در اینجا برخی از swag های گوگل است که شامل این راه راه های رنگی گوگل شیک بر روی آنها است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-06-2023-34697.html