خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 ژوئیه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

نتایج جستجوی گوگل در آتش است، اما هنوز هیچ به روز رس، تایید شده ای از طرف گوگل وجود ندارد. گوگل روی پروتکل robots.txt جدیدی کار می کند که با هوش مصنوعی مولد بهتر کار می کند. گوگل در حال آزمایش یک چرخ فلک معاملات است. بینگ در حال آزمایش بر،ب های جانبی مارک در نتایج جستجو است. و گوگل رتبه بندی و ،یب بازیکنان را دارد. به‌علاوه، خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را که خلاصه‌ای از هفته در جستجو است، بررسی کنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رس، الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل و نوسانات فوق العاده داغ
    من واقعاً سعی می‌کنم نوسان رتبه‌بندی جستجوی Google را پوشش ندهم و در مورد به‌روزرس، رتبه‌بندی جستجوی دیگری در گوگل گزارشی ندهم، اما امروز دوباره اوضاع بسیار داغ شد. و اشتباه نکنید، نتایج جستجوی Google برای بیش از یک ماه بسیار داغ بوده است، اما امروز، همه چیز از سطح عادی جدید بالاتر رفته است.
  • Google روی پروتکل‌های مکمل Robots.txt برای هوش مصنوعی و موارد دیگر کار می‌کند
    گوگل شب گذشته اعلام کرد که به دنبال توسعه یک پروتکل مکمل برای پروتکل robots.txt 30 ساله است. این به دلیل تمام فناوری‌های جدید هوش مصنوعی است که گوگل و سایر شرکت‌ها منتشر می‌کنند.
  • جستجوی اخبار Buzz Video Recap: Google Update، Twitter Blocked Google، Bing حذف شده از ChatGPT و موارد دیگر SEO، PPC و Analytics News
    امروز صبح، شاهد حرکت قابل توجهی در رتبه بندی و الگوریتم نتایج جستجوی گوگل هستیم. توییتر کاربران ثبت نام‌نشده را از دیدن توییت‌ها مسدود کرد، که Googlebot را مسدود کرد و منجر به کاهش شدید ترافیک جستجوی Google شد، اما چند روز بعد…

  • قالب‌های چرخ و فلک و قالب‌های گرید محصولات پیشنهادات جستجوی Google
    جستجوی Google می‌تواند معاملات را هم در قالب چرخ فلک محصول و هم در قالب شبکه‌ای محصول نشان دهد. من فکر می کنم برخی از اینها تا حدودی در نوامبر گذشته به نمایش درآمدند، اما با گذشت زمان، ممکن است تکامل پیدا کنند.
  • نتایج جستجو تست‌های بینگ، بر،ب‌های جانبی مارک‌دار را فهرست می‌کند
    بینگ اکنون در حال آزمایش است که بر،ب‌های جانبی مارک را در کنار هر فهرست نتایج جستجو نشان می‌دهد. ما قبلاً بر،ب‌های جانبی اولیه و قبل از آن نوارهای جانبی مارک برای برخی سؤالات جستجو را دیدیم. من همچنین فاوی، ها را در کنار تکه ها می بینم. بینگ همیشه مشغول آزمایش این چیزها است.
  • رتبه‌بندی‌ها و مقایسه بازیکنان در جستجوی Google
    اگر برخی از سوالات مربوط به ورزش را انجام دهید، گاهی اوقات، جستجوی Google به شما امکان می‌دهد به بازیکنان امتیاز دهید و سپس ببینید که چگونه آن بازیکنان بر اساس رتبه‌بندی‌هایشان در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

  • ک، رقص Google Ireland در روز جه، موسیقی
    در اینجا ع،ی از ک، رقص Google از دفتر گوگل دوبلین، ایرلند، در روز جه، موسیقی از 21 ژوئن است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، بر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-07-07-2023-35672.html