خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 9 فوریه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل توصیه های دقیق تری در مورد موضع خود در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و جستجو ارائه کرد – ارزش خواندن دارد. Google Merchant Center یک نمای فوری فوری در جستجو دارد. نتایج جستجوی Google Hotel اکنون در حال آزمایش یک چرخ فلک در بالای صفحه است. ربات‌های GoogleProber و GoogleProducer توسط جان مو، تأیید شده‌اند. بسیاری از سئوکارها نشت کد منبع Yandex را برای سئو مهم نمی دانند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • محتوای گوگل در هوش مصنوعی: به چه ،ی، چگونه و چرا برای محتوای خود فکر کنید
    دنی سالیوان از گوگل بار دیگر تاکید کرد که وقتی صحبت از محتوای هوش مصنوعی به میان می آید، گوگل با آن خوب عمل می کند، تا زم، که محتوا مفید و برای مردم نوشته شده باشد. اگر از هوش مصنوعی برای نوشتن هر،مه استفاده می کنید، این برخلاف دستورالعمل های گوگل است. اما گوگل همچنین بخش جدیدی را با محتوای شما به بخش محتوای اول با ،وان “چه ،ی، چگونه و چرا” اضافه کرد.

  • Google Merchant Center مشاهده داشبورد جستجوی محصولات
    Google اکنون می تواند یک Merchant Center با داشبورد وضعیت نمایه ،ب و کار Google در نتایج جستجو به شما نشان دهد. این شبیه به نحوه نمایش نمایه ،ب‌وکار محلی شما توسط Google در جستجو است، همچنین مشابه داشبورد کنسول جستجو و کادر خلاصه Google Ads در جستجو است.

  • کاروسل نتایج جستجوی هتل گوگل در بالا
    اکنون جستجوی گوگل یک چرخ فلک را در بالای نتایج جستجو برای نتایج هتل نشان می دهد. پیش از این، گوگل یک نمای لیست را نشان می داد و فقط چرخ فلک داخل بسته هتل را نشان می داد.

  • GoogleProber – نماینده کاربر گوگل تایید شده است
    جان مو، از گوگل تایید کرد که GoogleProber و GoogleProducer (که در اینجا به آنها پرداختیم) هر دو عامل و ،نده‌های قانونی Googlebot هستند. جان افزود: «اینها درخواست‌های رسمی Google با یک عامل کاربر خاص برای پیکربندی Google News در مرکز ناشران هستند، بنابراین اگر مسدود شوند، فیدهایی که تنظیم کرده‌اید ممکن است به درستی کار نکنند».

  • نظرسنجی: نشت عوامل رتبه بندی جستجوی Yandex چقدر مهم است؟
    کریس لانگ از نظرسنجی در لینکدین پرسید: “نشت یاند، چقدر برای سئو مهم است؟” او 517 پاسخ داشت و با توجه به پاسخ‌ها، به نظر می‌رسد که ا،ر سئوکاران این نشت را خیلی مهم نمی‌دانند. تنها 11 درصد گفتند که «بسیار مهم» است و 16 درصد گفتند که «مهم» است.

  • Google Rooms S،y
    در اینجا چند ع، از برخی از اتاق های شیک و بسیار شیک دفتر گوگل دوبلین در اینستاگرام پیدا کردم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-09-2023-34877.html