خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 9 مه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

Microsoft Advertising تبلیغات جدیدی را برای ویژگی های چت هوش مصنوعی راه اندازی کرد. مایکروسافت اعلام کرد که نمی‌تواند به اندازه کافی پردازنده گرافیکی را در بینگ چت پرتاب کند تا بتواند با تقاضا پاسخگو باشد. مدل های هوش مصنوعی بینگ چت را می توان سه بار در سال به روز کرد. Google Ads در حال ارائه کنش‌های تبدیل نمایه ،ب‌وکار و ویژگی‌های گپ جدید است. Google Maps می تواند یک آدرس را به دو زبان مختلف نشان دهد. یادآوری، فردا Google I/O است – منتظر چیزهای بزرگ باشید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • تبلیغات مایکروسافت برای راهکارهای چت هوش مصنوعی
    Microsoft Advertising یک راه حل تبلیغاتی جدید برای تجربه ها و راه حل های چت مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام کرد. مایکروسافت گفت این روش جدیدی برای کمک به ،ب درآمد از خدمات آنلاین، برنامه‌ها و ناشران برای ،ب درآمد از پلتفرم‌های چت است.
  • مایکروسافت: مدل های هوش مصنوعی بینگ چت ممکن است سه بار در سال به روز شوند
    میخائیل پاراخین، مدیر عامل بینگ سرچ، در توییتر گفت که آموزش مدل‌های مختلف هوش مصنوعی بینگ چت ماه‌ها طول می‌کشد و بنابراین ممکن است مدل‌های به‌روزرس، شده‌ای را ببینید که شاید سه بار در سال برای عموم منتشر شوند.

  • مایکروسافت: چت بینگ سریعتر از توانایی سرورها در حال رشد است
    مایکروسافت بینگ چت به قدری سریع در حال رشد است که تیم نمی تواند به اندازه کافی پردازنده گرافیکی را به سرعت اضافه کند تا بتواند با رشد همراه شود. این منجر به کندی و کمی تأخیر برخی از تجربه‌های چت بینگ می‌شود. اما مایکروسافت آگاه است و امیدوار است بتواند در اینجا پیشرفت کند.
  • کنش‌ها و چت‌های تبدیل نمایه ،ب‌وکار Google در Google Ads
    آنتونی هیگمن چند مورد جدید تبلیغات گوگل و نمایه ،ب و کار گوگل را دیروز در توییتر به اشتراک گذاشت. یکی از اقدامات تبدیل نمایه ،ب و کار Google در Google Ads و دیگری جزئیات چت در Google Ads است.
  • نقشه های گوگل با آدرس ها به زبان های مختلف
    Google می تواند آدرس ،ب و کار شما را به بیش از یک زبان در Google Maps و نتایج جستجوی محلی Google نشان دهد. بنابراین اگر هتل دارید، گوگل ممکن است بتواند آدرس را هم به زبان ،یسی و هم به زبان محلی نشان دهد، مانند فرانسوی در مثال زیر.

  • مرکز فناوری جستجوی بینگ در حیدرآباد
    در اینجا ع،ی است که جوردی ریباس، CVP مایکروسافت، رئیس بخش مهندسی و محصول بینگ، چند هفته پیش هنگام بازدید از هند به اشتراک گذاشته است. او به مرکز فناوری جستجوی بینگ در حیدرآباد رفت و به اسنپ رفت

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-09-2023-35356.html