خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 9 ژانویه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل گفت که به‌روزرس، محتوای مفید و به‌روزرس، هر،مه پیوند ممکن است چند هفته دیگر طول بکشد تا عرضه شود. گوگل گفته است که به‌روزرس،‌های الگوریتم گاهی مانند کاشت بذر در باغ است. گوگل در اسناد نام سایت در مورد دامنه های m-dot و www شفاف سازی کرد. گوگل فایل JSON آدرس IP Googlebot خود را به روز کرد. تبلیغات خدمات محلی Google اکنون از خدمات دندانپزشکی پشتیب، می کند. به علاوه، امروز یک وبلاگ جدید برای شما داریم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google: به‌روزرس، محتوای مفید و به‌روزرس، هر،مه پیوند ممکن است یک یا دو هفته دیگر طول بکشد
    دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، بعدازظهر جمعه در توییتر گفت که تکمیل به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 و به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 ممکن است دو هفته دیگر طول بکشد. او گفت که “احتمالا ظرف دو هفته، شاید فقط یک هفته، به پایان می رسد، اما این تضمینی نیست. زمان بندی ممکن است تغییر کند.”

  • گوگل: به‌روزرس، الگوریتم مانند کاشت بذر در باغ است
    جان مو، از گوگل گفت که با برخی به روز رس، های الگوریتم جستجوی گوگل، مانند زم، است که در باغ خود بذر می کارید. به طور خلاصه، او گفت که همیشه آسان نیست که دقیقاً مشخص شود که یک به‌روزرس، الگوریتم جستجو دقیقاً چه زم، راه‌اندازی می‌شود، زیرا ممکن است بلافاصله پس از کاشت بذر، چیزی جوانه نزنید.

  • اسناد نام سایت Google مشخص می کند که M-Dot و WWW در سطح دامنه در نظر گرفته می شوند
    گوگل یک بار دیگر اسناد نسبتاً جدید در مورد نام‌های سایت در جستجوی Google را به‌روزرس، کرده است، این بار برای روشن‌تر شدن اینکه پیشوندهای www و m-dot برای نام‌های دامنه عموماً نام‌های دامنه ریشه برای نام‌های سایت در جستجوی Google در نظر گرفته می‌شوند.

  • Google آدرس های IP Googlebot را در فایل JSON به روز کرد
    گوگل فایل های JSON را با لیست آدرس های IP Googlebot به روز کرده است. من معتقدم گوگل یک IP6 جدید و یک IP4 IP جدید را به لیست اضافه کرده است. ی،ی اگر فایل را درست نگاه کنم.

  • اکنون دندانپزشکان می توانند از تبلیغات خدمات محلی Google استفاده کنند
    مت Casady متوجه شد که گوگل یک عمودی جدید به تبلیغات خدمات محلی اضافه کرده است. Google اکنون به مطب‌های دندانپزشکی و دندانپزشکان اجازه می‌دهد آگهی‌هایی را در تبلیغات خدمات محلی Google ،یداری کنند.
  • وبلاگ شماره 205: مارک سالتارلی در کمپین های راه اندازی و بازاریابی B2B با تولید تقاضا
    مارک سالتارلی چند سالی در Cypress North کار می‌کرد، اما می‌خواست به داخل خانه برود و به Order، یک استارت‌آپ در مراحل بعدی، پیوست. ما کمی در مورد سابقه او در بازاریابی دیجیتال صحبت کردیم، ابتدا در Toast، سپس FullFunnel، سپس Cypress North…

  • یک نشان Google Doogler دیگر
    قبلاً دیده‌ایم که گوگل نشان یا کارت شناسایی به سگ‌ها اختصاص داده است و در اینجا یکی دیگر وجود دارد. این مطلب اخیرا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است. ، به نام یاگو در حال نشان دادن نشان Doogler خود است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-09-2023-34708.html