خواص قارچ گانودرما + قارچ گانودرما چیست؟ +فیلم دیتا قارچ


خواص قارچ گانودرما + قارچ گانودرما چیست؟ +فیلم دیتا قارچ

اضافه کردن پودر قارچ گانودرما به قهوه ی گانودرما طعم آن را قوی تر کرده و فواید آن را نیز برای سلامت نیز دو چندان میکند. قارچ گانودرما یک منبع غنی از آنتی اکسیدان و عناصر فعال بوده بنابراین مصرف روزانه قهوه گانودرما به صورت روزانه سلامت و شادابی جسمی شما را تضمین میکند. انواع قهوه ی گانودرما مانند قهوه موکا، لاته، هات چاکلت در تعداد و بسته بندی های متنوع با کیفیتی بسیار عالی و قیمت بسیار مناسب در فروشگاه کالا اکسیر موجود میباشد. گانودرما بیز در واقع محصولاتی اند که همگی در ترکیبات خود دارای پودر قارچ گانودرما هستند. قارچ گانودرما خواص بی نظیر دارویی درمانی داشته و از جمله این خواص می توان به درمان زخم معده، تنگی نفس و آسم، بیماری های کلیه و کبد، بیماری های فشارخون و… اشاره کرد.

آنتی‌اکسیدان‌ها مولکول‌هایی هستند که می‌توانند از آسیب جدی به سلول‌های بدن جلوگیری کنند. به دلیل این عملکرد مهم، امروزه در سبد غذایی تاکید قابل توجهی به غذاها و مکمل‌هایی است که حاوی آنتی اکسیدان هستند. بسیاری ادعا می کنند که قارچ ریشی برای این منظور موثر است. با این‌حال، چندین مطالعه هیچ تغییری در سطح دو آنزیم آنتی‌اکسیدانی مهم در خون پس از مصرف قارچ به مدت ۴ تا ۱۲ هفته نشان نداده است.

قهوه گانودرما به عنوان ترمیم کننده بافت های عصبی سبب کنترول و درمان ام اس می شود . زیرا گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان بوده و سیستم ایمنی بدن را تقویت و تنظیم می نماید . تنها برای تقویت ایمنی بدن و هم چنین درمان بیماری سرطان نیست. بر اساس تحقیقات صورت گرفته قارچ گانودرما حاوی آنزیم‌هایی است که موجب کاهش سطح قند خون می‌شوند و مصرف منظم از قارچ گانودرما می‌تواند تاثیر خود را بر کاهش قند خون نشان دهد.

  • طبع این قارچ سرده ، بهتره به این موضوع توجه کنید تا بهترین نتیجه حاصل بشه .
  • با اینحال سایر تحقیقات بر روی بزرگسالان سالم بعد از ۴ هفته مصرف عصاره قارچ گانودرما بهبودی در عملکرد سیستم ایمنی یا التهاب نشان نداد.
  • قارچ Ganoderma با نام علمی Ganoderma Lucidum از گونه قارچ های قرمز است.

مکمل‌های این قارچ ممکن است باعث موثرتر شدن داروهای ضد انعقاد یا ضد پلاکت‌ شوند که خطر خونریزی را افزایش می‌دهد. بنابراین، افرادی که قصد عمل جراحی دارند و افرادی که مبتلا به اختلالات خونریزی و مشکلات اتعقاد خون هستند، به‌هیچ عنوان نباید از این قارچ استفاده کنند. خطرات و ملاحظاتی وجود دارد که باید قبل از مصرف قارچ ریشی در نظر داشت. اگرچه به‌نظر می‌رسد قارچ ریشی برای پیشگیری یا درمان سرطان نویدبخش است اما باید قبل از تبدیل شدن به بخشی از درمان استاندارد به اطلاعات بیشتری نیاز است. در ادامه قصد داریم با ارائه خواص قارچ گانودرما به تمامی ابهامات آریو کالا پاسخ‌های منطقی دهیم. اکثر قارچ ها شامل حدود ۹۰درصد وزنی آب ، ۱۰ درصد پروتئین ، چربی ۲ درصد، کربوهیدرات ۲ درصد ، فیبر ۲ درصد ، خاکستر ۹ درصد ، ویتامین ها و مواد معدنی می باشد .

قارچ گانودرما و تقویت سیستم ایمنی

ممکن است فشار خون بالا در ابتدا قبل از پایین آمدن، کمی بیشتر شود. محبوبیت آن به داروهای ژاپنی و کره ای گسترده شده است و راهی غرب شده است. گانودرما باعث افزایش اکسیژن خون می­شود و سرعت متابولیسم را افزایش می­دهد. افزایش سوخت و ساز هم به چربی سوزی بیشتر منجر می­شود و بدین صورت کاهش وزن اتفاق می افتد. یکی از مشکلات ما جوان ها تنظیم خواب هست.به خصوص اگر دانشجو یا کنکوری باشی خوب خوابیدن خیلی برات مهمه. کلی دنبال چنین محصولی می گشتم و می خریدم اما بی تاثیر یا کم اثر بودند.

تبلیغی که به رغم غیر قابل باور بودن آن، به شدت در فضای مجازی گسترش پیدا کرده و می‌توان گفت که برنامه اینستاگرام نیز تبدیل به اسپانسر انحصاری تبلیغات گانودرما شده است. علاوه بر این زنان باردار و شیرده هم بهتر است از این قارچ استفاده نکنند. بیمارانی که تحت شیمی‌درمانی قرار دارند نیز نباید از این قارچ استفاده کنند. بیماران مبتلا به فشارخون که داروی مخصوص برای کنترل فشار می‌خورند نیز باید از مصرف گانودرما اجتناب کنند چرا که این قارچ باعث اختلال دارویی می‌شود. برخی از مطالعات نشان می‌دهد که گانودرما به کاهش قند خون کمک می‌کند. از سوی دیگر بعضی پژوهش‌ها نیز حکایت از بی‌تاثیری این قارچ بر میزان قند ناشتا دارند.

افرادی وجود دارند که می‌بایست از مصرف انواع اشکال این قارچ پرهیز کنند. این موارد شامل کسانی است که در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارند، اختلال خونی داشته و یا تحت عمل جراحی قرار گرفته و یا فشار خون دارند. در مطالعه‌ای دیگر که روی ۴۸ نفر بازمانده از سرطان پستان انجام شد نشان داد که پس از ۴ هفته مصرف پودر این قارچ، خستگی کاهش‌یافته و کیفیت زندگی در فرد بهبودیافته است.

خرید قهوه گانودرما بیز بصورت تکی و ساشه ای

این ماده خوراکی نیز مانند سایر خوراکی‌ها دارای مزایا و عوارض متعدد است. اما اینکه کدام‌یک، یعنی عوارض یا مزایای آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بستگی به میزان تبلیغات درباره آن‌ها دارد. در ادامه سعی می‌کنیم ویژگی‌های این قارچ را از تمام ابعاد مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی بیشتر با قارچ گانودرما و اثرات ضدباکتریایی آن

این قارچ که جزو قلیایی ترین مواد غذایی در جهان است، ارزش تغذیه‌ای بسیار زیادی دارد و پیشینه استفاده از این قارچ در طب سنتی به بیش از ۲۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. نام علمی آن گانودرما لوسیدوم است و گونه ای از قارچ های قرمز محسوب می شود. هم ساقه و هم کلاهک این قارچ در برگیرنده موادی به نام بتاگلوکان هاست که می تواند قدرت سیستم ایمنی را بهبود ببخشد.