خوشه کلمات کلیدی – چرا باید آنها را در استراتژی سئو خود پیاده کنید




بدست آوردن اقتدار موضعی، یک محتوا باید بتواند بر نظر یا فکر مخاطب تأثیر بگذارد که تنها در صورتی به دست می آید که محتوا دارای استدلال های متقاعد کننده و شواهد قوی باشد.

برای اینکه یک سایت بتواند به اعتبار موضوعی دست یابد، باید بر گروهی از ایده ها یا یک جایگاه خاص به جای تأثیر واقعی بر یک ایده یا حوزه واحد، اقتدار داشته باشد. بر اساس این تصور نسبتا جدید، وب سایت هایی با مطالب ارزشمند و مرتبط در نتایج جستجوی گوگل بالاتر از وب سایت هایی با محتوای نامرتبط قرار می گیرند.

به ،وان مثال، فرض کنید صفحه ای در مورد عروسک های باربی صورتی در یک وب سایت دارید که در آن همه چیز مربوط به عروسک های باربی بحث می شود. در همان زمان، برند دیگری صفحه مشابهی برای عروسک های باربی صورتی دارد، اما این صفحه در وب سایتی در مورد محصولات زیبایی است.

با فرض اینکه شما در حال بازاریابی عروسک های باربی هستید و نه محصولات صورتی، وب سایت شما دارای اعتبار موضوعی بالاتری است.

به این دلیل که اگرچه سایت محصولات زیبایی ممکن است صفحه ای عالی در مورد عروسک های باربی صورتی داشته باشد، اما چیزی به موتور جستجو یا خوانندگان نشان نمی دهد که دانش گسترده ای از این عروسک ها دارند. از سوی دیگر، وب‌سایت شما در مورد عروسک‌های باربی اعتباری دارد و به راحتی می‌تواند یک فروشگاه یک‌جا برای همه عروسک‌ها باشد، چه خواننده بخواهد در مورد عروسک‌های باربی صورتی یا نارنجی بیاموزد.

به طور خلاصه، خوشه های کلمات کلیدی می توانند به شما در تولید محتوای با کیفیت در موضوع خاص خود کمک کنند. بنابراین هر زمان که خوانندگان اطلاعات یا سایت های مرتبط را برای پیوند جستجو می کنند، شما همان جایی خواهید بود که آنها می روند.


منبع: https://serpstat.com/blog/why-you-s،uld-implement-keyword-c،ers-in-your-seo-strategy