داستان موفقیت Semrush و UHS



رشد و مدیریت یک تیم سئو کار ساده ای نیست!

او به سوالات ما در مورد نحوه استفاده تیمش از Semrush برای بهبود عملکرد وب سایت برای مراکز مراقبت بهداشتی در سراسر ایالات متحده پاسخ می دهد

ساختار تیم شما چگونه است و آنها چه می کنند؟

در ابتدا تیم سئو فقط با من و یک متخصص سئو شروع به کار کرد. سپس من به سمت ناظر سئو ارتقاء یافتم و دو توسعه دهنده سئو را به تیم خود اضافه کردیم.

در روزهای اولیه، ما در حال نوشتن محتوا و اجرای کمپین های کوچک سئو بودیم. اکنون، ما به طور گسترده ای عملیات خود را برای ارائه بهترین خدمات به مجموعه UHS افزایش داده ایم.

ما تمام پروژه های بازاریابی دیجیتال خود را با Semrush اجرا می کنیم. ما با سه همکار با استفاده از Semrush شروع کردیم و اکنون به 11 نفر رسیده‌ایم. این از تیم SEO ما به تیم توسعه وب، تیم تجزیه و تحلیل و اکنون تیم محتوا با مدیر محتوا و کپی‌رایترهای ما گسترش یافته است. و ما امیدواریم که در سال آینده با رشد تیم، افراد بیشتری از این پلتفرم استفاده کنند.

چگونه از Semrush به ،وان یک تیم استفاده می کنید؟

بزرگترین ارزش داشتن یک گردش کاری است که برای همه ما کارآمد باشد. این واقعاً یکپارچه بوده است و همه ما را در یک صفحه قرار می دهد. اکنون ما یک فرآیند داریم که وقتی یک مرکز به ما می‌آید و می‌گوید رقابت جدیدی دارند و به نوعی نگران هستند.

اولین قدم برای ما این است که به صورت داخلی بپرسیم، “با سمروش چه کاری می تو،م انجام دهیم؟” و سپس از آنجا برو مرجع جستجوی این مرکز چگونه به نظر می رسد؟ رقبای آنها ممکن است برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی کنند؟ شکاف کلمات کلیدی که می تو،م با آن کار کنیم چیست؟ و بزرگترین مزیت این است که همه ما در آنجا حضور داشته باشیم و در یک صفحه باشیم، از ابزارهای مشابه استفاده کنیم و از منبع داده ی،، استفاده کنیم.

اکنون که داده‌های مرکزی را در یک مکان داریم، دیگر زمان زیادی را در Google Analytics صرف نمی‌کنم، زیرا داده‌ها دقیقاً در آنجا با ادغام‌های Semrush وجود دارد – همه در یک ابزار، بدون سه یا چهار تب مختلف.

پروژه شما چگونه شروع می شود؟

معمولاً یک مرکز به ما مراجعه می‌کند و از ما برای دید کمک می‌خواهد. سپس با آنها مصاحبه می کنیم و چند سوال کلیدی می پرسیم.

این مرکز ممکن است بگوید که آنها عالی عمل می کنند، اما آنها نگران رقابت محلی هستند. بنابراین، امتیاز حسابرسی سایت آنها را بررسی خواهیم کرد تا از خوب بودن آن مطمئن شویم. ما فوراً تغییرات محتوا را انجام نمی دهیم، زیرا اگر کار می کند، چرا آن را تغییر دهیم؟

Semrush به ما این امکان را می دهد که رویکردهای لایه ای مختلف را در پیش بگیریم. اگر سئوی فنی ،اب باشد، از آنجا شروع می کنیم. سپس می‌تو،م بگوییم، «فراداده‌ای از دست رفته است. می‌دانم که گفتید تجارت خوب پیش می‌رود، اما شاید بعد از رسیدگی به مسائل فنی که سمروش شناسایی کرد، بتو،د کمی بهتر عمل کنید.»

UHS از حسابرسی سایت برای بررسی سئوی فنی سایت استفاده می کند.

سپس بر روی آن لایه بالا تمرکز می کنیم و به صفحه خط خدمات آنها نگاه می کنیم. شبیه چیه؟ شکاف کلمات کلیدی کجاست؟ رقبای آنها چه می کنند؟ قدرت جستجوی آنها چگونه است؟ آیا آنها وبلاگ دارند؟ بیایید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را انجام دهیم.

اما همه چیز با حسابرسی سایت شروع می شود، که در واقع ما را به طراحی مجدد کامل برخی از وب سایت ها سوق داده است.

باور کنید یا نه، یک مرکز می تواند بگوید: «ما وب سایت خود را دوست نداریم. یه جورایی بدجور به نظر میرسه.» تیم من آن را بررسی می کند و داده ها به ما می گوید که عملکرد خوبی دارد. یا ممکن است این مرکز بگوید: “وب سایت ما عالی است.” اما ما در Semrush جستجو می‌کنیم و متوجه می‌شویم که آنها کلیدواژه‌های زیادی ندارند، تجزیه و تحلیل رقبا در همه جا انجام می‌شود، آنها رتبه‌بندی محلی ندارند و در سطح ملی به خوبی انجام نمی‌دهند. بنابراین ما تصمیم به طراحی مجدد کل سایت خواهیم گرفت.

ما در قبال زمان و پولی که برای تلاش‌های بازاریابی دیجیتال صرف می‌شود، پاسخگو هستیم. و Semrush واقعاً در این زمینه به ما کمک کرده است زیرا ابتدا داده ها را دریافت می کنیم و سپس می تو،م به آنها واکنش نشان دهیم.

تیم های دیگر کی وارد می شوند؟

همه تیم ها در Semrush هستند و می توانند تمام اصلاحات را انجام دهند. و آنها حتی به کمک من نیاز ندارند، زیرا همه برای استفاده از ابزارها آموزش دیده اند.

با بازگشت به حسابرسی سایت، یکی از توسعه دهندگان سئو ما در واقع ممیزی ماهانه برای حدود 70 یا 80 سایت انجام می دهد تا از دقیق بودن معیارها مطمئن شود. سپس هر کاری که باید انجام شود را انجام می دهند و ماه بعد دوباره پیگیری می کنند. این نیز ساعات گزارش دهی را کاهش می دهد.

تیم SEO ما تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می دهد و شکاف های کلمات کلیدی را پیدا می کند. سپس ابزار Topic Research را وارد کرده و کپی‌رایترهای خود را با افزونه SEO Writing Assistant برای اسناد Google راه‌اندازی می‌کنیم.

SEO Writing Assistant خوانایی، تعداد کلمات و مشکلات محتوا را برای متن در سند Google نشان می دهد.

پس از نگارش محتوا، ویرایشگر کپی ما آن را بررسی می کند و سپس تیم SEO نگاه نهایی را می اندازد. بخشی از این نگاه نهایی، بررسی سرقت ادبی است تا مطمئن شویم که محتوایی را از سایر امکانات سرقت نمی کنیم.

مدتی قبل 10 وب سایت پزشک در سراسر کشور داشتیم که همه در مورد آنفولانزا صحبت می ،د. شما فقط می تو،د در مورد آنفولانزا خیلی چیزها بگویید، بنابراین نسخه تقریباً در هر 10 وب سایت ی،ان بود. Plagiarism Checker واقعاً به ما کمک کرد تا آن را اصلاح کنیم. مدتی طول کشید، اما هر یک از آن سایت‌ها اکنون محتوای شخصی‌شده دارند.

جستجوگر سرقت ادبی نمره اصالت را برای متن شما فراهم می کند.

چگونه به مشتریان خود گزارش می دهید؟

ما معمولاً ظرف شش ماه به مرحله گزارش دهی می رویم. اینجاست که ما بیشترین صرفه جویی در زمان را با گزارش های خودکار Semrush دریافت می کنیم. تنظیم آن‌ها مدتی طول می‌کشد، اما من یاد گرفته‌ام که چگونه گزارش‌ها را تغییر داده و شبیه‌سازی کنم تا روند به سرعت پیش برود، و به من امکان می‌دهد 70 تا 80 گزارش را در اول هر ماه منتشر کنم.

من نیازی به جمع آوری داده ها از چندین منبع ندارم و نیازی به صادرات ندارم. این واقعیت که هر چیزی که من نیاز دارم درست در یک پروژه است، باعث صرفه جویی در زمان می شود.

ما با مشتریان خود با گزارش‌های سفارشی خودکار که مستقیماً از Semrush می‌آیند، درگیر هستیم. یکی از ویژگی‌های جالب گزارش‌ها این است که اکنون می‌تو،د ایمیل خود را اضافه کنید، بنابراین اگر سؤالی وجود داشت، می‌توانند پاسخ دهند و ما فوراً با هم گفتگو می‌کنیم.

رابط گزارش دهی در بستر Semrush.

چندین کاربر را به حساب خود اضافه کنید

آیا برای بهبود گردش کار برای نتایج بهتر در سراسر تجارت خود آماده هستید؟ Semrush اضافه ، اعضای تیم بیشتری را به حساب خود آسان می کند. کافیست به بخش مدیریت کاربر پروفایل خود مراجعه کنید. برای جزئیات بیشتر، مقاله پایگاه دانش ما در مورد افزودن اعضای تیم بیشتر را بررسی کنید.


منبع: https://www.semrush.com/blog/uhs-team-collaboration