آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اولویت های اصلی خود را برای سال 2023 فهرست می کند که بر تقویت توزیع محتوا و ایجاد ارتباطات جدید تمرکز دارد.
در ابتدای سال گذشته، موسری گفت که اولویت های اینستاگرام کار بر روی ویدئو، پیام رس،، شفافیت و کنترل و کمک به سازندگان برای امرار معاش خواهد بود.
موسری معتقد است که اینستاگرام در این اه، پیشرفت زیادی کرده است، اما اذعان دارد که شروع های اشتباهی وجود داشته است.
شکی وجود ندارد که Mosseri به طراحی مجدد تمام صفحه که در تابستان راه اندازی شد، اشاره می کند، که با واکنش های شدیدی روبرو شد که اینستاگرام به رابط قدیمی بازگشت.
از آنجایی که این شرکت به سال 2023 نگاه می کند، چشم انداز موسری برای سال پیش رو این است که مردم را در مورد چیزهایی که دوست دارند دور هم جمع کند.
برای انجام این کار، اینستاگرام روی سه چیز تمرکز می کند:
- خلاقیت الهام بخش
- کشف چیزهای جدید
- اتصالات جرقه
اینستاگرام سال گذشته به نقطه عطف جدیدی دست یافت و از مرز دو میلیارد کاربر فعال ماهانه گذشت. این بدان م،است که شرکت مسئولیت بیشتری برای ارائه به همه افرادی که روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند دارد.
در اینجا بیشتر در مورد چگونگی برنامه ریزی موسری برای دستیابی به این سه هدف است.
1. الهام بخش خلاقیت
اینستاگرام همیشه افراد را از طریق علایق مش،شان متحد می کند، این چیزی است که هرگز تغییر نخواهد کرد. در حالی که روش های اینستاگرام ممکن است با پیشرفت تکنولوژی تکامل یابد، مفهوم اصلی گرد هم آوردن افراد از طریق علایق مش، اینطور نخواهد بود.
در سال 2023، اینستاگرام به تمرکز بر الهام بخشیدن به افراد برای خلاقیت ادامه خواهد داد، این ایده ای است که اینستاگرام بر اساس آن متولد شد.
2. کشف چیزهای جدید
اینستاگرام به کاربران در یافتن محتوای جدید کمک خواهد کرد. و نه، این فقط به ویدیوها اشاره نمی کند.
برنامه های اینستاگرام برای تمرکز بیشتر روی ویدیوها کاملاً شناخته شده است. با این حال، موسری بر تعهد این شرکت برای کمک به مردم برای یافتن تصاویر، محتوای توصیه شده از افرادی که آنها را دنبال نمیکنند و تولیدکنندگان محتوای خارج از شبکه خود تأکید میکند.
موسری میگوید: «اینستاگرام باید مک، باشد که هر بار که از آن استفاده میکنید، چیزهای شگفتانگیزی کشف کنید.
3. اتصالات جرقه
اینستاگرام می خواهد ارتباط بین کاربران را از طریق محتوایی که در برنامه پیدا می کنند تشویق کند.
این شرکت قصد دارد بر این جنبه تمرکز کند تا از دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی متمایز شود و به جای مصرف غیرفعال، تجربههای تعاملی و آغازگر مکالمه را ترویج کند.
سازندگان از وضعیت اینستاگرام راضی نیستند
اینستاگرام امسال برای جلب رضایت سازندگان کار زیادی در پیش دارد.
نظرات زیر نظر موسری اعلامیه نشان می دهد که کاربران از نحوه توزیع محتوا توسط الگوریتم راضی نیستند.
سازندگان میگویند که رشد آنها تا حدی کاهش یافته است که هر چقدر هم که تلاش میکنند خود را با فشار ویدیویی اینستاگرام وفق دهند، قادر به دستیابی به مخاطبان جدید نیستند.
از سوی دیگر، کاربران روزمره به اندازه کافی محتوایی را که برای آن به اینستاگرام مراجعه می کنند، نمی بینند. آنها از دیدن محتوای بیشتر از افراد خارج از شبکه خود نسبت به دوستان و خانواده شکایت دارند.
اینستاگرام باید برای رفع این مشکلات سریع عمل کند تا افراد جایگزینی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند.
منبع: https://www.searchenginejournal.com/instagram-chief-lists-top-3-priorities-for-2023/475526/