رئیس خود را متقاعد کنید که شما را به MozCon 2023 بفرستد [Plus Bonus Letter Template!]



MozCon در تاریخ 7 تا 8 آگوست 2023 به صورت حضوری به سیاتل بازمی‌گردد و امسال، ما هیجان‌زده هستیم که آینده جستجو را به صحنه بیاوریم.

از شبکه سازی با همتایان، شنیدن از رهبران صنعت، و ایجاد ارتباطات جدید که می تواند به رشد ،ب و کار یا شغل شما کمک کند، کنفرانس ها مزایای بسیاری را برای شرکت کنندگان ارائه می دهد. تو می د، که. همسالان شما این را می دانند. اما چگونه می‌تو،د قدرت‌ها (معروف به رئیستان) را متقاعد کنید که فرستادن شما برای تجارت شما مفید است؟

نگران نباش، ما یک برنامه داریم. (و اگر می خواهید به الگوی نامه بروید، اینجاست!)

الگو را دریافت کنید

نحوه تشکیل پرونده

رقابت تجاری شدیدتر از همیشه است. تنها ،، که قادر به تغییر تاکتیک با جزر و مد بازاریابی در حال تغییر هستند قادر خواهند بود در صدر قرار گیرند. و این دقیقاً همان چیزی است که MozCon به شما کمک خواهد کرد.

MozCon با پوشش هر چیزی که یک بازاریاب در حال رشد نیاز دارد (سئو، محتوا، استراتژی، رشد)، گفت،ای درجه یک را از سخنرانان دست انتخاب شده طی دو روز در ماه اوت ارائه می کند.

امسال چیزهای زیادی در انتظار شماست. در اینجا فقط نمونه ای از آنچه می تو،د در MozCon امسال انتظار داشته باشید آورده شده است:

سخنرانان و محتوا

سخنرانان ما متخصصان واقعی و رهبران صنعت هستند. ما با آنها کار می کنیم تا مطمئن شویم که آنها بهترین محتوا و بینش را به صحنه ارائه می دهند تا شما را برای یک سال موفقیت آماده کنند. اینجا خبری از فروش یا سر صحبت نیست!

شبکه سازی

شما سخت کار می کنید یادداشت برداری می کنید، بینش های جدید یاد می گیرید، و همه آن دانش را هضم می کنید – به همین دلیل است که فکر می کنیم شما شایسته کمی سرگرمی هستید. این فرصتی است که با سایر شرکت کنندگان از فشار خارج شوید و دوستان جدیدی در این صنعت پیدا کنید. ما میزبان رویدادهای شبكه‌ای هیجان‌انگیز هستیم كه به ارزشی كه از روز تحصیل خود به دست می‌آورید می‌افزاید. به علاوه، میزهای ناهار Birds of a Feather به شما امکان می دهد با همسالان همفکری که علایق مش، دارند ارتباط برقرار کنید.

ویدیوهای با کیفیت بالا برای به اشتراک گذاشتن با تیم خود

حدود یک ماه یا بیشتر پس از کنفرانس، ویدیوهای ویرایش شده حرفه ای از هر ارائه در کنفرانس را منتشر می کنیم. بسیاری از انواع بلیط ما شامل دسترسی رایگان است! همکاران شما نمی‌توانند در این تجربه بی‌درنگ شرکت کنند (#FOMO واقعی است)، اما آنها فرصتی خواهند داشت تا هر کاری را که شما انجام داده‌اید بیاموزند.

غذای عالی در سایت

ما می د،م که غذاهای کنفرانسی معمولاً ارزش ذکر ، ندارند، اما MozCon به خاطر غذاهای خوش طعمش بدنام است.

می تو،د دو وعده غذایی در روز و تنقلات فراو، را از فروشندگان محلی سیاتل انتظار داشته باشید – در گذشته ما یک smorgasbord از جمله کیک های تروفی، پاپ کورن KuKuRuZa، آبجو سرد استاربا، Seattle Reserve ارائه کرده ایم.

تخفیف برای مشتریان فعلی

مشتریان Moz Pro، Moz Local، API و STAT در هزینه بلیط خود صرفه جویی زیادی می کنند و برای گروه های 10+ نیز تخفیف هایی در نظر گرفته شده است، بنابراین مطمئن شوید که از پس انداز در هر جایی که می تو،د استفاده کنید!

اما البته، حرف ما را قبول نکنید! منابع باورن،ی در دسترس شماست که مزایای شرکت در کنفرانس ها را نشان می دهد:

2022 اولین MozCon من بود! این یک تجربه عالی بود که من توانستم به رهبران فکری و همتایان خود در مورد رویکردهای فردی آنها گوش دهم. این رویداد ما را با سخنرانان فوق‌العاده و در عین حال فضای امنی برای تسهیل بحث‌های عمیق ایجاد کرد.

-ری مارتینز، مدیر SEO – آموزش آرچر

به ،وان یک صاحب ،ب و کار کوچک، حضور در MozCon برای من یک جهش بزرگ ایم، بود (و یک سرمایه گذاری بزرگ!) من بسیار خوشحال شدم که جایی برای من در MozCon وجود دارد. سخنرانان متخصصان عالی و واقعی بودند که آنچه را که کار نمی کند به اندازه آنچه که انجام می دهد به اشتراک گذاشتند. شرکت کنندگان من با دانش خود در دسترس، مهربان و سخاوتمند بودند. مهمتر از همه، من با لیستی از استراتژی های ملموس واضح برای رشد ،ب و کارم در سال جاری ، کردم. خیلی چیزها یاد گرفتم- و خیلی خوشحالم که رفتم.

-نماینده املاک مارگریت تاکوما MoveToTacoma.com

کنفرانس های زیادی وجود دارد که متخصصان بازاریابی و سئو می توانند در آنها شرکت کنند. MozCon از طریق بلند،ای باکیفیت، رویدادهای سرگرم‌کننده، وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های خوشمزه و فرصت‌های شبکه، ارزش فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. اگر مجبور بودید فقط یک کنفرانس را برای شرکت انتخاب کنید، در انتخاب MozCon اشتباه نخواهید کرد.

– جارود گالم، مدیر سئو، گروه افزایش ثروت

من به MozCon آمدم و منتظر چند نکته عالی و شاید برخی از تکنیک های جدید SEO بودم. در عوض، چندین بار منفجر شدم، ارتباطات عالی برقرار کردم، و در حال به اشتراک گذاشتن یک دسته از غذاها با تیمم هستم.

– کارلی جوهانسن، مدیر بازاریابی محتوا، دانشگاه ایالتی اورگان

MozCon 2022 فوق العاده بود! هر جلسه ای که من در آن شرکت کردم مملو از بینش های عملی از سخنران، بود که واقعاً مطالب خود را می دانند. من احساس نشاط، الهام و هیجان برای به کار بردن چیزهایی که یاد گرفته بودم را ، کردم

-Eloise West، استراتژیست ارشد بازاریابی دیجیتال، Designzillas

این دومین رویداد حضوری من است (در سال 2019 رفتم) و چهارمین رویداد کلی من است. این هنوز یک کنفرانس عالی است، حتی با داشتن تجربه بیشتر، و من متوجه شدم که هر بار با افزایش تجربه ام، چیزهای مختلفی را انتخاب می کنم و چیزها را به روش های مختلف می شنوم. فرصت های شبکه نیز بسیار ارزشمند است، به خصوص که من یک سئوکار داخلی بدون تیم هستم. من خیلی چیزها را یاد گرفته ام و واقعاً به ،وان یک SEO رشد کرده ام و بسیاری از آن ها را به MozCon نسبت می دهم.

-لورن هافمن، مدیر سئو، لولو و جورجیا

به کمی بیشتر نیاز دارید تا رئیس خود را در هیئت مدیره قرار دهید؟ چند ویدیو از سال‌های گذشته را بررسی کنید تا کیفیت بلند،ای ما را بشناسید.

بلیط ب،ید، پول پس انداز کنید، بینش بازاریابی رقابتی را دریافت کنید. همه برنده اند!

MozCon یک تجربه فراموش نشدنی است که فراتر از روزهایی که صرف شرکت در کنفرانس می کنید با شما زندگی می کند و رشد می کند. و هیچ زم، مانند زمان حال برای ارائه MozCon به رئیس خود وجود ندارد. اگر آنها هنوز در “چرا” گیر کرده‌اند، به آن‌ها در مورد سطوح قیمت‌گذاری مش، یا گروهی ما اطلاع دهید – در صورت انجام صدها دلار صرفه‌جویی خواهید کرد. فقط به تمام کوریگ هایی که می تو،د برای آن آشپزخانه مش، تهیه کنید فکر کنید!

مطمئن شوید که الگوی نامه را بگیرید و پرونده خود را به آس، بسازید!

الگو را دریافت کنید


منبع: https://moz.com/blog/convince-boss-to-send-you-to-mozcon