راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان بهمن 1401 فونر-اصیل بخرید


راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان بهمن 1401 فونر-اصیل بخرید

در واقع، این هدفون برای عاشقان بازی طراحی شده است تا بتوانند از قدرت اتصال اتوماتیک، کیفیت بالای صدا و جنس بسیار مقاوم بدنه اصیل بخرید آن لذت ببرند. صدای سه بعدی این هدفون به بازیکنان اجازه می‌دهد تا موقعیت دشمن را از طریق صدای شلیک گلوله، و صدای پا آنها از فاصله دور و نزدیک تشخیص دهند. نسل جدید بولوتوث 5.2 باعث ارتقای عملکرد و اتصالی روان و پایدار می‌شود.

  • به کمک دکمه‌های کنترل کننده روی کابل دستگاه می‌توانید به راحتی موزیک و تماس‌های خود را مدیریت کنید.
  • هدفون «کریتیو Outlier Sports» با طراحی ویژه‌ای که دارد حتی هنگام تحرکات زیاد ورزشی نیز از گوشتان نخواهد افتاد.
  • طراحی کیس محصول بسیار جالب است و حالت و فرم کلی آن شبیه ایرپاد پرو اپل است.
  • فرکانس تولیدی این درایورها در محدوده ۷ الی ۲۰۰۰۰ هرتز قرار می‌گیرد و فرکانس گوش انسان را به طور کامل پوشش می‌دهد.
  • طراحی ارگونومیک گوشی ها باعث راحتی گوش در زمان استفاده طولانی مدت می شود.

هرچند این محصول از جی بی ال ضد آب نیست و قابلیت پشتیبانی از اتصال بلوتوث را ندارد و چندین ویژگی دیگر نیز در آن به چشم نمی‌خورد. یکی از نقاط ضعف هدفون 750BTNC شارژدهی آن است که می‌توانست بهتر باشد. با تمام این‌ها، اگر به برچسب قیمتی نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که نباید انتظارمان را خیلی بالا ببریم و همین امکانات نیز با این قیمت ستودنی است. در بازی‌ها کفایت می‌کند، اما کیفتی در حد مناسب برای ضبط پادکست‌ها ندارد.

بهترین هدفون ورزشی تا ۳ میلیون تومان

هدفون Airpods Pro قابلیت‌های خود را در اتصال با دستگاه‌های آیفون نشان می‌دهد و بهتر است کسانی که گوشی‌های آیفون دارند این هدفون را خریداری کنند، هرچند ایرپاد پرو به گوشی‌های اندرویدی نیز متصل می‌شود. به‌لطف پردازنده H1 با باز کردن در محفظه شارژ، پیامی به‌صورت خودکار روی آیفون، آیپد یا مک‌بوک ظاهر می‌شود و با فشردن دکمه اتصال یا Connect هدفون به دستگاه وصل می‌شود. نوغ رابط این هدفون سیمی گیمینگ جک 3.5 میلی متری صدا هست و با کنسول های بازی خانگی و رایانه ها و سیستم عامل های موجود بازار سازگاری دارد.

بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان

این محصول بسیار سبک و راحت و به همراه کیسه‌ی مخصوص، آداپتور گوش زاپاس، کمان پلاستیکی نگه دارنده در گوش و کابل اتصال به کامپیوتر عرضه می‌شود. اما مهمترین نکته در مورد هدفون Forza Metallo این است که این هدفون به دلیل دارا بودن کمان‌های پلاستیکی که در هلال گوش گیر می‌کنند و ویژگی ضدآب و ضد عرق بودن، برای فعالیت‌های حرکتی و ورزشی بسیار مناسب است. از مزایای برجسته‌ی هدفون IEi M2 Sennheiser MOMENTUM، فیت شدن کامل و ثبات داخل گوش است. ظاهر جذاب آن با تلفیق طراحی مدرن و کلاسیک، جلوه‌ای زیبا به هدفون بخشیده است.

به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین هدفون های بی سیم بازار بپردازیم و شما را با گزینه‌های جذاب در محدوده‌های قیمتی مختلف آشنا کنیم. قبل از این که به سراغ معرفی بهترین هدست و هدفون‌های موجود در بازار برویم بد نیست به تفاوت این دو محصول اشاره کنیم تا با دید بازتری بتوانید خرید خود را انجام دهید. تفاوت عمده هدفون و هدست در برخورداری از میکروفون‌های فیزیکی است و هدست‌ها از میکروفون فیزیکی برخوردار هستند. به طور کلی این دو محصول بسیار شبیه به هم هستند و به این جهت اگر در پی بهترین هدست های بلوتوثی هستید می‌توانید از دسته‌بندی هدفون‌ها نیز خرید خود را انجام دهید.

این هدفون سونی دارای صدای قوی، عمر باتری عالی، و اتصال بلوتوث پایدار است و در مجموع صدای بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. به علاوه اندازه استاندارد و نبود سیم، جا به جایی آن را راحت می کند. همه ما به خوبی می‌دانیم که در بازار کمبودی از بابت هدفون نیست اما باسئوس با معرفی مدل جدید هدفون خود، گامی موثر در بهبود و ارتقا ویژگی‌های هدفون‌های بی‌سیم برداشته است.

در زمینه شارژدهی نیز هدفون بلوتوث P39 مجهز به یک باتری قابل شارژ 400 میلی آمپر ساعتی است که می تواند چیزی حدود 10 ساعت بازدهی داشته باشد. بااین‌حال هردو محصول کیفیت صدای خیلی خوبی دارند و یکی از تفاوت‌هایشان، این است که در مدل H1007 از میکروفون داخلی استفاده شده، ولی در مدل VR Gaming شاهد میکروفون معمولی یا اصطلاحا خلبانی هستیم. همچنین ظاهر خاص و زیبای این هدست‌ها که نورپردازی LED هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده، مزیت دیگری است که باید حتما به آن اشاره کنیم. 1More یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر، محصولات صوتی نسبتا با‌کیفیتی تولید کرده و در صورت خرید هدفون، هندزفری یا هدست‌های آن، خیالتان می‌تواند از حیثِ کیفیت صدا، نسبت به پولی که می‌پردازید راحت باشد.