راهنمای دقیق برای استفاده از کلمات کلیدی دم بلند برای موفقیت در محتوا




شما یک موضوع مرکزی و موضوعات فرعی خواهید داشت که مرتبط با موضوع اصلی هستند.

به ،وان مثال، فرض کنید می خواهید در مورد Google Tag Manager صحبت کنید. ابتدا، باید توضیح دهید که چیست، اما سپس، به سرعت پرس و جوهای طول، مرتبط با موضوع اصلی را که باید در مقالات جداگانه مورد بحث قرار گیرند، شناسایی کنید. در مورد گوگل تگ منیجر، مردم اغلب مایلند در مورد نحوه نصب و استفاده از این ابزار با CMS خاص خود اطلاعات بیشتری ،ب کنند. در نتیجه، فرصت‌های دم بلندی مانند:

  • GTM را به Square،e اضافه کنید
  • کجا اسکریپت GTM را در Wix قرار دهیم
  • نحوه نصب GTM در وردپرس
  • لایه داده S،pify GTM

هنگامی که تحقیقات کلمات کلیدی شما کامل شد (یا حداقل تجزیه و تحلیل اولیه) و خوشه های شما شناسایی شدند، به مرحله برنامه ریزی محتوای خوشه موضوعی خود خواهید رفت.

در صفحات خود، باید استراتژی مشابهی را اعمال کنید: کلمات کلیدی اصلی و فرعی را انتخاب کنید و موضوعات فرعی را با تمرکز بر کلمات کلیدی ثانویه خود توسعه دهید. کلمات کلیدی اصلی شما در هسته محتوا خواهند بود، کلیدواژه های ثانویه به شما امکان می دهند زوایای بیشتری را هدف قرار دهید.

در اینجا خلاصه مقاله “نحوه نصب GTM در وردپرس” آمده است:

H1: نحوه نصب GTM در وردپرس
H2: یک حساب Google Tag Manager ایجاد کنید
H2: افزونه GTM را برای وردپرس نصب کنید
H2: افزونه را برای دسترسی به حساب GTM خود مجاز کنید
H2: بر،ب های ردیابی را به ظرف اضافه کنید
H3: انواع تگ GTM
H2: Container را منتشر کنید و بر،ب ها را آزمایش کنید
H2: تست نصب برای اطمینان از عملکرد من،


منبع: https://serpstat.com/blog/،w-to-leverage-long-tail-keywords-for-content-success