رفع سئو روزانه: بررسی آدم خواری کلمات کلیدی



آدم خواری کلمات کلیدی زم، اتفاق می افتد که یک وب سایت دارای تعداد زیادی کلمات کلیدی مشابه در صفحات مختلف آن سایت باشد. این می تواند به پتانسیل سئوی صفحات درگیر آسیب برساند و اغلب می تواند برای مدتی مورد توجه قرار نگیرد. هنگامی که بیش از یک صفحه دارای یک کلمه کلیدی مشابه یا یک هدف مشابه باشد، آن صفحات شروع به رقابت با یکدیگر می کنند و همچنین باعث سردرگمی در چشم موتورهای جستجو می شود و در نتیجه در تصمیم گیری برای رتبه بندی کدام صفحه برای چه واژه ای دچار مشکل می شود. .

به یاد داشته باشید: یک URL واحد می توان رتبه برای چندین کلمه کلیدی، که 100٪ خوب است. مشکل آدم خواری کلمات کلیدی زم، رخ می دهد که دو یا بیشتر جداگانه، مجزا URL ها همه برای یک کلمه کلیدی با هم رقابت می کنند.

برای اطمینان از اینکه بهترین محتوای یک وب سایت دارای رتبه خوبی است، باید مشخص کنید که کدام یک از صفحات شما همان کلمات کلیدی را هدف قرار می دهد. سپس می تو،د یک استراتژی برای نظارت و رفع این مشکلات به طور منظم تنظیم کنید.

در این نسخه Daily SEO Fix، ما شما را به این موضوع می پردازیم که آدم خواری کلمه کلیدی چیست، چگونه آن را در وب سایت خود بررسی کنید، و چگونه مشکلات احتمالی سایت شما را حل کنید.

کمربندت رو ببند!

در گواهینامه تحقیقات کلمات کلیدی Moz Academy بیشتر بیاموزید

آدمخواری کلمه کلیدی چیست؟

ابتدا، سامانتا آدمخواری کلمه کلیدی را تعریف می کند و توضیح می دهد که چرا در نهایت باید از آن اجتناب کرد.

از ابزار Moz برای بررسی آدم خواری کلمات کلیدی استفاده کنید

در این ویدیو، Emilie در مورد چگونگی بررسی مسائل بالقوه آدم‌خواری کلمات کلیدی با ابزار Moz Pro’s Keyword Explorer صحبت می‌کند.

راه حل هایی برای آدم خواری

در این ویدئو، Emilie راه حل های بالقوه برای مق، با مسائل مربوط به آدم خواری را مورد بحث قرار می دهد.


درباره آدم خواری کلمات کلیدی بیشتر بد،د:


منبع: https://moz.com/blog/daily-seo-fix-investigating-keyword-cannibalization