رفع سئو روزانه: نظارت بر بازارهای محلی



تقریباً هر جستجویی که از طریق Google انجام می دهیم درجاتی از محلی سازی را شامل می شود. بنابراین، چگونه می‌تو،م عملکرد سایت خود را در بازارهای محلی زیر نظر داشته باشیم تا مطمئن شویم که همچنان در جستجوهای مربوطه ظاهر می‌شویم؟

در این نسخه از رفع سئوی روزانه، به این خواهیم پرداخت که چگونه مجموعه ابزارهای Moz می تواند به شما در نظارت بر عملکرد سایت خود در بازارهای محلی کمک کند.

ردیابی رتبه بندی های مبتنی بر بازار

اولین قدم در نظارت بر عملکرد بازار محلی، ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی به صورت محلی است. در Moz Pro می‌تو،د رتبه‌بندی‌های مبتنی بر بازار را با نام شهر یا کد پستی دنبال کنید.

در این ویدیو، Emilie از دو راه برای اضافه ، کلمات کلیدی ردیابی شده محلی به کمپین Moz Pro شما استفاده می کند.

پیش نمایش SERP های محلی شده

هنگام نظارت فعالانه بر عملکرد یک سایت در نتایج جستجو، مشاهده خود SERP می تواند مفید باشد تا ببینید چه تعداد از صفحات شما رتبه بندی می شوند، در کجا رتبه بندی می شوند و چگونه این کار با عملکرد رقبای شما مقایسه می شود.

در این ویدئو، Emilie نحوه استفاده از ابزار Analyze a Keyword را در کمپین‌های Moz Pro برای مشاهده SERP فعلی و محلی برای کلمات کلیدی ردیابی شده‌تان نشان می‌دهد. این ابزار 50 نتیجه ارگ،ک برتر برای کلمات کلیدی ردیابی شده محلی شما را همراه با Domain Aut،rity، Page Aut،rity و Page Optimization امتیاز آنها برای تجزیه و تحلیل بیشتر به شما نشان می دهد.

بخش بندی کلمات کلیدی بر اساس بازار

اکنون شما کلمات کلیدی را به صورت محلی ردیابی می کنید و می د،د که چگونه SERP فعلی را مشاهده کنید، اما اگر بخواهید نمایان بودن جستجو و رتبه بندی را برای چندین بازار ببینید و مقایسه کنید، چه؟ یا اگر بازارهایی داشته باشید که شامل چندین شهر یا کد پستی می شود؟ به ،وان مثال، فرض کنید چندین فروشگاه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو باز کرده اید و می خواهید عملکرد سایت شما در آن منطقه را ببینید. چندین شهر و کد پستی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو وجود دارد. چگونه می توان عملکرد را در این بازار رصد کرد و آن را با سایر بازارها مقایسه کرد؟

در این ویدئو، Emilie به شما نشان می‌دهد که چگونه داده‌های کلمه کلیدی خود را بر اساس بازار در Moz Pro به همراه نحوه مقایسه عملکرد بر اساس بازار، در کنار یکدیگر، بر،ب‌گذاری و ت،یم‌بندی کنید.

پیگیری رقبا

همانطور که لیدیا اینفانت اخیراً در نسخه تجزیه و تحلیل شکاف SEO خود در وایت برد جمعه اشاره کرد، “رتبه بندی در گوگل رتبه بندی در خلاء نیست. رتبه بندی از رقبای شما پیشی گرفته است.» بنابراین منطقی است که ردیابی رتبه بندی رقبای شما در سطح محلی بخش مهمی از هر استراتژی در مورد نظارت بر بازارهای محلی است. اما چگونه این کار را با ابزار Moz انجام می دهید؟

در این ویدیو، آرین نحوه مشاهده رتبه بندی رقبا در سطح محلی در کمپین Moz Pro شما را شرح می دهد.

STAT: دسترسی به گزارش بسته محلی

بسته‌های محلی ویژگی‌های SERP محلی هستند که حدا،ر ۳ ،ب‌وکار محلی را نشان می‌دهند. آنها فوق العاده رقابتی هستند و جزء حیاتی هر استراتژی سئو محلی هستند. بنابراین چگونه می تو،د مراقب نحوه نمایش ،ب و کار خود در یک بسته محلی باشید؟

در این ویدئو، Emilie به شما نشان می‌دهد که چگونه ابزار STAT می‌تواند در نظارت بر عملکرد بسته‌های محلی مفید باشد. او به شما نشان می دهد که چگونه یک را تنظیم کنید گزارش بسته محلی درست در داخل ابزار

اکنون که ابزارهای لازم برای شروع نظارت بر بازارهای محلی را دارید، وقت آن است که به آنجا بروید و خودتان آن را امتحان کنید! حتماً مرکز راهنمای Moz و پایگاه دانش STAT برای منابع اضافی و کمک. و مراقب نسخه بعدی ما از اصلاح SEO روزانه باشید.


منبع: https://moz.com/blog/daily-seo-fix-monitoring-local-markets