زمان درخشش: MozCon 2023 Community Speaker Pitches اکنون باز است



MozCon آینده جستجو را در 7 تا 8 آگوست به سیاتل می‌آورد، و ما هیجان‌زده هستیم که فراخوان سالانه خود را برای سخنرانان اجتماعی جدید و آینده اعلام کنیم!

هر سال، ما افتخار می کنیم که فضایی را در صحنه خود منحصراً برای صداهای جدید رزرو می کنیم. آیا شما فردی هستید که همه افراد در شبکه شما برای مشاوره بازاریابی دیجیتال به دنبال او هستند؟ شاید شما در حال تقویت صدای خود در پاد،ت ها یا وبلاگ ها بوده اید و در تمام این مدت آرزو دارید که برای به اشتراک گذاشتن ایده های نوآورانه خود به صحنه بزرگ قدم بگذارید؟ اکنون فرصتی برای ارائه پیشنهاد خود برای فرصت پیوستن به رهبران صنعت در صحنه MozCon در حضور 1500 نفر از همتایان خود دارید. (بدون فشار!)

مطمئن نیستید سخنران جامعه چیست؟

در MozCon، ما یک کمیته انتخاب سخنران داریم که تمرین‌کنندگان را در بالای حوزه حرفه‌ای خود با یک بازی گفتاری ضعیف شناسایی می‌کند. اما این نقاط فقط با دعوت هستند، و ما می د،م که جامعه با جواهرات پنهان آماده به اشتراک گذاشتن تحقیقات پیشگامانه، نکات داغ و تست های SEO است که نتایج را به همراه دارد.

برنامه بلندگوی انجمن MozCon ما را انتخاب کنید!

ما دو جایگاه 15 دقیقه ای برای سخنرانان انجمن در سراسر کنفرانس خود برای درخشش چهره های تازه در صحنه بزرگ رزرو کرده ایم. ما هر ،ی را در جامعه سئو تشویق می‌کنیم که بهترین و هیجان‌انگیزترین ایده‌های ارائه خود را برای شانس انتخاب به ،وان سخنران انجمن در MozCon ارائه دهند. این جلسات نه تنها با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی شرکت‌کنندگان ما مواجه می‌شوند، بلکه روشی فوق‌العاده برای وارد ، پای شما در مورد مدار صحبت در سئو هستند.

به طرح ایده خود علاقه دارید؟ برای هر چیزی که باید بد،د ادامه مطلب را بخو،د:

نحوه ارسال

برای ارسال پیشنهاد، فرم ارسال سخنران انجمن را پر کنید. فقط یک سخنر، ارسال کنید! ما ،ی را می خواهیم که شما بیشتر به آن علاقه دارید. گفت،ا باید مرتبط با بازاریابی دیجیتال باشد و موضوعی باشد که می تو،د در 15 دقیقه به آن بپردازید.

[Pro tip: Keep it actionable and be sure to include 3-5 key learning outcomes the audience will come away with from your session in the pitch.]

ارسال‌ها در روز سه‌شنبه، 28 فوریه، ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی به پایان می‌رسد – بدون استثنا!

در صورت انتخاب، باید سخنر، خود را به صورت حضوری در MozCon در سیاتل، WA در 7 تا 8 آگوست 2023 ارائه دهید. موارد ارسالی ناقص بررسی نخواهند شد و همه تصمیمات نهایی هستند. همه سخنرانان باید از کد رفتاری MozCon پیروی کنند.

طرح من را ارسال کنید!

اگر پیشنهادی ارسال کنید، بدون در نظر گرفتن وضعیت پذیرش خود، از ما پاسخ خواهید شنید، بنابراین لطفاً تا زم، که پاسخ را بشنوید صبور باشید – ما سخت تلاش خواهیم کرد تا تصمیمات خود را در اسرع وقت اتخاذ کنیم! لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل حجم ارسال‌هایی که معمولاً دریافت می‌کنیم، نمی‌تو،م بازخورد خاصی در مورد برنامه‌های کاربردی ارائه کنیم.

بلند،ا چه چیزی دریافت می کنند؟

به ،وان سخنران جامعه شما دریافت خواهید کرد:

  • 15 دقیقه در صحنه MozCon برای ارائه به سبک اصلی

  • یک بلیط رایگان به MozCon (اگر قبلاً بلیط خود را ،یداری کرده باشید، می تو،م بازپرداخت یا انتقال را صادر کنیم)

  • سفر و اقامت در طول MozCon

  • پشتیب، و بازخورد در حین ساختن عرشه ارائه نهایی خود برای اطمینان از ارائه صحبت های زندگی خود در صحنه ما.

  • و چند سورپرایز دیگر…

نحوه انتخاب بلند،ایمان

ما یک کمیته داخلی متشکل از اعضای باتجربه تیم Moz، سخنرانان و کارشناسان موضوع داریم که هر مسابقه را بررسی می کنند. ما هر موضوع را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا مطمئن شویم همپوش، وجود ندارد و تأیید می‌کنیم که برای مخاطبان و تمرکز کنفرانس ما من، است – برای سال 2023، موضوع محتوای ما آینده جستجو است.

در مرحله بعد، کلیت طرح را بررسی می کنیم تا به ما کمک کند تا ایده جامعی از آنچه از سخنر، شما در صحنه MozCon انتظار داریم و اینکه چگونه ممکن است توسط مخاطبان دریافت شود، داشته باشیم. این جایی است که پیوند به دک‌های قبلی، محتوا و ویدیوهای ارائه‌های گذشته مفید است (اما لازم نیست).

در اینجا نحوه برجسته ، زمین خود آورده شده است:

  • هدف خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کنید. موضوعات سئو عالی هستند، اما ما همچنین موضوعاتی را دوست داریم که سئو را تعریف می کنند یا در مجاورت آن قرار می گیرند. هرچه زمین عملی تر باشد، بهتر است.

  • متمرکز و مختصر باشید. صحبت شما چه ارزشی دارد؟ ما می‌خواهیم نکاتی را بشنویم که مخاطبان ما در مورد آنها یاد خواهند گرفت و چرا مهم است – نه فقط اشاره مبهم به آنها. به یاد داشته باشید، ما تعداد زیادی زمین بازی دریافت می کنیم، بنابراین هر چه واضح تر مراحل تاکتیکی و اه، یادگیری را برای مخاطب توضیح دهید، بهتر متمایز خواهید شد.

  • تحقیق کن موضوعات ارائه شده در MozCons ​​گذشته، در بلاگ Moz و ویدیوهای جمعه ما را در وایت برد مرور کنید تا متوجه شوید که چه چیزی در بین مخاطبان ما طنین انداز می شود – ما به دنبال ارائه های تازه و جدیدی هستیم که دستور کار ما را تکمیل می کند تا به صحنه اضافه کنیم.

  • در مورد نحوه آماده شدن برای سخنر، توضیح دهید.

  • هیچ زمینی از قبل ارزیابی نمی شود، پس لطفاً نپرسید 🙂

  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای لابی ، پیشنهاد شما کمکی نمی کند. درعوض، وقت و انرژی خود را صرف خود میدان واقعی کنید!

  • پیوند دادن به نمونه قبلی یک اسلاید دک یا ارائه مورد نیاز نیست، اما به کمیته کمک می کند.

منتهی به MozCon

اگر طرح شما انتخاب شده است، تیم MozCon اینجاست تا در این راه از شما حمایت کند. هدف ما این است که مطمئن شویم این بهترین سخنر، شما تا به امروز است، چه اولین بار باشد که زیر آن چراغ‌های روشن صحنه هستید یا یک سخنران کارکشته باشید که در مقابل جمعیت زیادی احساس راحتی می‌کنید. ما به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می‌دهیم و با شما همکاری می‌کنیم تا سخنر،‌ای را ارائه کنیم که به آن افتخار کنید. در اینجا فقط چند روش وجود دارد که ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم:

  • اصلاح موضوع

  • کمک به ،وان و توضیحات ارائه شما

  • مرور طرح ها و پیش نویس های ارائه خود

  • ارائه نکات زیادی در مورد بهترین شیوه ها – به ویژه با در نظر گرفتن صحنه MozCon و مخاطبان

  • راهنمای جامع نمایش

  • در دسترس بودن برای گوش دادن به صحبت هایتان تمرین کنید

  • بررسی دک نهایی شما

  • یک تور کامل صحنه در یکشنبه قبل از MozCon برای دیدار با خدمه A/V ما، دیدن ارائه خود در صفحه بزرگ و دریافت حسی نسبت به نمایش

  • یک تیم شگفت‌انگیز 15 نفره A/V برای پشتیب، از ارائه شما در هر ث،ه روی صفحه نمایش بزرگ و فراتر از آن

ما انگشتان خود را برای شما به هم زده ایم. موفق باشید!

طرح من را ارسال کنید!


منبع: https://moz.com/blog/mozcon-community-speaker-pitches