سئوی محتوا چیه؟ چطور محتوای سئو شده تولید کنیم؟ همیار وب


همان طور که می دانید، سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. منظور از محتوا نیز، اطلاعاتی است که به صورت آنلاین بر روی وب هست و می تواند مورد استفاده افراد مختلف قرار بگیرد (در ادامه مقاله انواع محتوای سئو شده را نام بردیم). این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد).

  • در واقع محتوای ما باید بهترین نتیجه، برای هر جستجو باشد.
  • به توجه کاربرانتان احترام بگذارید و چیزهایی را در اختیارشان بگذارید که به خاطر آن وارد سایت شما شده اند.
  • محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر می‌شود.

بنابراین ما سعی می‌کنیم روی آن کلیک کنیم تا نتایج به‌روزتری ببینیم. به‌روز بودن مطلب برای بسیاری از افراد امری مهم محسوب می‌شود. برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمی‌توانیم بدانیم که به‌روز هستند یا خیر. درواقع، بدون نشانِ تاریخ تا زمانی‌که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی‌توانیم بفهمیم چه زمانی منتشر شده‌اند. بااین‌حال، در چنین مواردی مسلماً کاربر تا زمانی‌که یک نتیجه با نشان تاریخ و کاملا جدید در صفحه وجود دارد، معمولا روی نتایجی که بدون نشان تاریخ هستند کلیک نمی‌کند.

۳۲ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

به همین دلیل است که از شما خواسته شد تا مترادف معنایی کلمات کلیدی را جمع آوری کنید. این کلمات کلیدی مرتبط ایده های مختلفی از جستجوهای کاربر مربوط به آن موضوع خاص را می دهد. با پوشش این کلمات کلیدی در مقاله خود، می توانید آن را جامع تر، آموزنده تر و مفید تر کنید. هم چنین باید از عنوان ها و زیرمجموعه ها برای استفاده از این کلمات کلیدی استفاده کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید زمینه موضوع مقاله را پوشش دهید. دسته بندی ها و برچسب ها به شما کمک می کنند محتویات خود را نه فقط برای خودتان، بلکه برای خوانندگان و موتورهای جستجو دسته بندی کنید.

سئو محتوا (SEO Content) چیست؟

كافيست به گروه هاى اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و هر کجایی که کاربرانتان در آن ها آنلاین هستند بروید و ببینید که بیشتر افراد در مورد چه چیزی جستجو انجام می دهند و صحبت می کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده صحبت کنیم. سئوی تکنیکال، مبحثی است که با سایر آنچه که در مورد آن صحبت کردیم متفاوت است. اکثر فاکتورهای سئوی تکنیکال مربوط به کل سایت است که باید مورد بررسی قرار گیرد و یکی از نکات مهم آن این است که قبل از اینکه شروع به بهینه سازی محتوا کنید باید محتوای خود را خالص کنید. هدف بازاریابی محتوا انتشار محتوای ارزشمند برای کاربران است. محتوای تولید شده توسط شما توسط کاربران دیده نخواهد شد مگر اینکه از تکنیک‌های سئو محتوا استفاده کنید.

اگر از برچسب‌های مشابه زیادی برای یک محتوای خاص استفاده کنید، موتورهای جستجو فکر می‌کنند که شما آن محتوا را چندین بار در سایت خود به نمایش در آورده‌اید. برای مثال برچسب‌های موضوعی مثل «وبلاگ‌نویسی»، «وبلاگ» و «پست‌های وبلاگ» بسیار شبیه به یکدیگر هستند و نباید در یک پست استفاده شوند. بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ برای کلیدواژگان به معنای آن نیست که تا جای ممکن بتوان در پست از کلیدواژگان استفاده کرد.