سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی


اگر خواندن و درک محتوای شما آسان نباشد، رتبه خوبی در نتایج نمی گیرد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، مقالات طولانی می توانند موارد بیشتری را نسبت به بلاگ پست 300 کلمه ای پوشش دهد. این بدان معناست که مقالات طولانی بهتر از محتوای کوتاه به سوالات افراد پاسخ می دهند. محتوای شما باید بهترین نتیجه برای یک جستجو انجام شده باشد … اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد.

  • حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
  • هیچ چیز بدتر از یک پست با محتوای عالی ولی ساختار و قالب ضعیف نیست.
  • در مرحله اول برای نوشتن محتوا باید هدف خود را مشخص کنید.
  • توصیه ما این است که در هر مطلب خود به حداقل ۲ سایت معتبر لینک بدهید.
  • شدیدا توصیه میکنم ، صفحه آموزش رایگان لینک بیلدینگ فرین آکادمی را مطالعه کنید.

یک راه خوب برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید. شما در مورد سئو محتوا چه نظری دارید؟ برای سئو وبلاگ سایت خود چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ چالش‌های تولید محتوای با کیفیت چیست؟ نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. گوگل هرکدام از عبارات هایی را که پیش‌بینی می‌کند نیت اصلی کاربر از جستجو بوده است، به نتایج مرتبط آن متصل می‌کند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

پس یادتان باشد ما نباید صرفا محتوای خود را برای رضایت گوگل بهینه کنیم. اول باید به فکر مخاطبان خود باشیم و بعد در کنارش کارهایی انجام دهیم که محتوای مان برای گوگل هم قابل درک باشد. تاز مانی که آپدیت جدید صفحه رو گوگل ایندکس نکنه؛ تاریخ آپدیت جدید صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نمیشه.

علاوه بر این، از تگ‌های هدینگ برای بهبود سئو متن محتوا هم استفاده می‌شود. در این مرحله توجه داشته باشید که انتخاب موضوع و عنوان جذاب اهمیت بسیار زیادی داشته و یک هدینگ ۱ جذاب تاثیر مستقیمی بر کاربران دارد و سبب افزایش ورودی صفحات می‌شود. محتوا می‌تواند اشکال مختلفی مانند متن، تصویر، ویدیو، صوت و یا ترکیبی از این موارد داشته باشد که همانطور که گفتیم عمدتا با محتوای متنی سروکار داریم. برای نوشتن هر صفحه جدید در سایت، ما تصمیم می‌گیریم که از کدام شکل محتوایی استفاده کنیم.

دیدگاه مربوط به “آموزش سئو محتوا: صفر تا صد”

سرعت صفحه درحال‌حاضر عامل رتبه‌بندی جست‌وجو در تلفن همراه است. عوامل بسیار بیشتری نسبت به محتوا در سرعت صفحه نقش دارند. بااین‌حال باید روش‌هایی را بررسی کنید که در آن این عامل بتواند بر سرعت کلی تأثیر بگذارد. در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینه‌سازی آنها وقت بگذارید. از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحه‌تان و فرصت‌های بهبود آنها بهره بگیرید.

محتوای خود را برای موبایل بهینه کنید

پس اگر بتوانید محتوای سئو شده و جذاب تولید کنید، بدون شک می توانید رشد قابل توجهی را شاهد باشید. محتوایی است که در یک متن تصویردار به صورت طبیعی از کلمات کلیدی استفاده می‌کند. نام، عنوان و توضیحات تصاویر مکان‌های استراتژیک برای زبان‌های توصیفی هستند. خود را به استفاده از کلمات کلیدی مجبور نکنید و سعی کنید از آنها تا حدی که خوش آیند باشد استفاده کنید. زمانی که سئو محتوا خوبی داشته باشید، تجربه کاربری‌تان نیز خوب است.

شما نباید به حدس های کور متکی باشید، به ویژه هنگامی که می توانید با ابزار های مختلف بهترین کلمه کلیدی را برای نوشته خود پیدا کنید. تحقیق کلید واژه یک تکنیک است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان موتور های جستجوگر مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک به شما کمک می کند موضوعاتی را که کاربران شما علاقه مند هستند بر اساس داده های موتور جستجو پیدا کنید.