سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی-جان مولر


هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ اما روی هر چیزی لینک ندهید (و مسلما فقط کلمات کلیدی نیستند که می‌توان به آنها لینک داد و اجبارا هم نباید به آنها لینک داد). به جایی که واقعا با محتوا ارتباط معنایی دارد و به صفحه هدف ارزش بیشتری می‌دهد لینک بدهید. اگر سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید.

سلام جناب حسینی عزیز با توجه به آپدیت های اخیر گوگل اپدیت محتواهای قدیمی در بالا بردن جایگاه کلمات کلیدی آنها بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از این رو پیشنهاد می شود ابتدا بروزرسانی محتوای قدیمی در اولیت کاری شما باشد. اگر کاربری مطالب مقالات شما را بپسندد و پاسخ نیاز خود را در آن دریافت نماید، مطمئنا آن را در دیگر شبکه های اجتماعی مربوط به خود منتشر خواهد کرد که این مساله در سئو سایت شما تاثیر مثبتی خواهد داشت. در نوشتن محتوا ,نوشتن عنوان محتوا باید بسیار دقت کرد چون یکی از پارامتر های گوگل برای سئو کردن سایت عنوان مناسب میباشد.

  • محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ اینکه دقیقا محتوای سئو شده چیست، یک تعریف ساده و صریح ندارد، در واقع یک سری نکات باید در تولید محتوا رعایت شود.
  • محتوايتان را طوري طراحي كنيد كه كاربر با خواندن آن به هدفش برسد يا مشكلش بر طرف شود.
  • فرایند سئو دارای مراحلی است که این مراحل را در حالت کلی می توان به سه قسمت سئو داخلی، سئو فنی و سئو خارجی تقسیم بندی کرد.
  • قبل از سفارش محتوای سئو شده، می‌توانید با کارشناسان ما در فارس محتوا تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید.

خوانندگان مطالب شما ممکن است پست یا مطالبی را مرتبط با موضوع شما بنویسند (و حتی آن را به پست شما لینک بدهند). حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سعی کنید کمی زمان بگذارید و محتوای عالی بنویسید، سایر خوانندگان قطعاً آن را به اشتراک خواهند گذاشت.

مدرس دوره تولید محتوا سئو شده کیه؟

در صورتی که نیاز به خدمات سئو محتوا یا به صورت کلی تر سئو داخلی سایت دارید، می توانید با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. با اینکه این موضوع به طور مستقیم با سئو محتوا در ارتباط نیست، اما در حالت کلی بر روی سئو تاثیرگذار است. گوگل در هنگام پایش یک صفحه در ابتدا به محتوای آن توجه می کند، سپس مشاهده می کند که این صفحه به چه دسته بندی هایی متعلق است. ما در وب سایت رادزاد سعی کرده ایم که اغلب محتوای بلندی را مانند همین مطلب به کاربران ارائه دهیم، چرا که این موضع درباره مقالات سئو کاملا منطقیست.

پیش از الگوریتم‌های پاندا و مرغ مگس‌خوار، موتور جست‌وجو وسواس خاصی روی چگالی کلمات کلیدی داشت. در بسیاری از موارد هنگام نوشتن، به‌شکل طبیعی از کلمات یا عباراتی استفاده می‌کنید که با یکدیگر ارتباط معنایی دارند. از دیدگاه موتور جست‌وجو، این موضوع به‌معنای این است که هرچه کاربر زمان بیشتری روی محتوای یک سایت صرف کند، این محتوا نسبت به محتواهای دیگر مفیدتر است. به‌آسانی می‌توانید ببینید چگونه و چرا ویدئوها و تصاویر می‌توانند زمان توقف کاربر و درگیرشدن او را در سایت افزایش دهند. فقط باید اطمینان یابید که تصاویر به‌طورکامل بهینه‌سازی شده باشند و ویدئوها را از یوتیوب، ویمئو یا آپارات یا سایر میزبان‌های ویدئویی و پلتفرم‌های استریم گرفته باشید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید از پلاگین WP Last Updated Date استفاده کنید.

چگالی کلمات کلیدی و اشتباهات رایج در این روش منسوخ شده!

به خاطر این می گویم به هر قیمتی محتوای سئو شده تولید نکنید چون بارها دیده ام که محتوای مورد نظر صرفا برای جلب رضایت گوگل تولید شده است. معمولا محتوا کاران فریلنسر جزء افرادی هستند که محتوای صرفا سئو شده تولید می کنند. در سال های اخیر سایت هایی که نتوانسته اند سرعت بارگذاری مطلوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورند، جریمه های سنگینی را از سوی موتورهای جستجو به خصوص گوگل متحمل شده اند. طبق قانون هاب اسپوک باید یک صفحه که قدرت بیشتری نسبت به سایر صفحات از نظر سئو داشته را به عنوان صفحه اصلی در نظر گرفته و سایر صفحات سایت را به آن صفحه لینک داد. محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ اینکه دقیقا محتوای سئو شده چیست، یک تعریف ساده و صریح ندارد، در واقع یک سری نکات باید در تولید محتوا رعایت شود.

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

هرچند لینک‌های خروجی به بهبود متن کمک می‌کند اما تعدد آن‌ها می‌تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد که در این صورت، اثر آن در سئو هم معکوس و منفی خواهد شد. در حالی که ظاهر تیترها می‌تواند بسته به موضوع متفاوت باشد، گوگل بدون در نظر گرفتن رنگ یا اندازه قلم، آن‌ها را در رده مشخصی قرار می‌دهد. اگر در حال نوشتن پستی در مورد جنگل‌های ایران هستید، بدیهی است که مطلب شما شامل مجموعه‌ای از عکس‌های درختان و گیاهان می‌شود، اما همه آن‌ها یکسان نیستند.