سئو محتوا سئو ایران, سئو سایت


چگونه تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از اين واژه ها در عنوانتان استفاده كنيد. “اطلاعات مفید و با کیفیت بالا، که داستانی را به شیوه ای مرتبط با زمینه با هدف ایجاد یک احساس یا تعامل منتقل می کند. محتوایی که به صورت زنده یا ناهمزمان ارائه می‌شود، می‌تواند با استفاده از قالب‌های مختلف از جمله متن، تصویر، ویدئو، صدا و یا غیره بیان شود. مثلا عبارت “تحقیقات کلمات کلیدی” عبارت اصلی یه مقالمون باشه و “آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی” هم یکی دیگش، این اشتباهه. برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید. اگر دوست دارید در در مورد lsi بیشتر بدانید ، توصیه میکنم ویدیو زیر را که بخش هایی از وبینار تحقیق کلمات کلیدی است را با دقت نگاه کنید.

  • در مثال قبل عبارت “بالا بردن بازدید سایت” یا “جذب ترافیک واقعی” جزء عبارات مشابه افزایش بازدید سایت محسوب می شوند که باید در پاراگراف اول متن تان به کار ببرید.
  • در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم.
  • سفر سئو محتوا خود را با مراحل گام به گام ذکر شده آغاز کنید و موتور سئو محتوا خود را به راه بیندازید.
  • فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم.

فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم. در این مثال، «فروش در شبکه‌های اجتماعی» یک موضوع بنیادی است یا فرعی؟ پاسخ درست این است که بستگی دارد! اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد. اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت می‌کند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر می‌شود. سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است.

از کلمات کلیدی در محتوا استفاده می‌کنیم

این ابزارها فقط کلمه کلیدی اصلی یا نهایت 5 تا عبارات مشابه به کلمه اصلی را نشان می دهند. ما برای درک بهتر از نیت کاربر باید کمی بیشتر تحقیق کنیم. حال این محتوا ممکن است برای یک مقاله در سایت ما باشد یا یک صفحه محصول!

گام اول سئو محتوا : استراتژی محتوا خود را بهینه سازی کنید

محتوا به مجموعه ای از متن، تصویر، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک و یا هر کدام به تنهایی گفته می شود. محتوای تولید شده می تواند به عنوان یک مقاله به عنوان یک صفحه ثابت ، صفحه فرود ها و یا صفحه ی معرفی محصول باشد . عنوان مقاله، آدرس صفحه ، عنوان متا، توضیحات متا و همچنین بدنه اصلی محتوا از جمله بخش‌هایی هستند که باید از کلمات کلیدی در آن‌ها استفاده کنیم. بعد از اینکه در بخش‌های بالا از کلمه کلیدی استفاده کردیم، محتوای ما برای موتورهای جستجو هم بهینه شده و می‌توانیم محتوای خودمان را منتشر کنیم. در این مرحله از فرایند سئو محتوای سایت، سعی می‌کنیم که محتوا را برای سئو بهینه کنیم.

طولانی تر بودن محتوا یکی از فاکتورهایی است که گوگل از طریق آن می تواند به کامل تر بودن محتوای شما نسبت به رقبای ‌تان پی ببرد. بارها دیده ام که مقالات طولانی، حتی بدون بک لینک هم جایگاه خوبی در گوگل گرفته اند. در کنار لینک سازی داخلی و ارتباط بین صفحات گاهی اوقات لینک دادن به صفحاتی که خارج از سایت شما هستند هم لازم است.