سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا


جمع بندی محتوا / آموزش تولید محتوای سئو شده تخصص میخواهد. نکته مهم این است که محتوا به صورت اتوماتیک و بدون اغراق یا انجام رفتارهای ماشینی، استانداردهای گوگل در آن رعایت شده باشد و نویسنده نیاز به دستکاری محتوا نداشته باشد. همچنین در متن به سایر مقالات و صفحات دیگر اشاره شود تا متخصص سئو به صورت طبیعی بتواند لینک سازی داخلی را انجام دهد. ✅ هدف ما از تولید محتوا، کسب بازدید بیشتر است؛ به‌گونه‌ای که هم نیاز کاربر را رفع کنیم و هم فرصت معرفی خدمات و محصولات خودمان را پیدا کنیم.

  • بعلاوه اینکه بروزرسانی و تغییر برخی از موفق‌ترین محتواهای شما طول آن‌ها را بیشتر می‌کند و می‌توانند طی مدت زمان بیشتری، بهترین نتایج را کسب کنند (مخصوصاً اگر محتوایی همیشگی باشند).
  • ما از فرمت‌های دیگر محتوا مانند تصویر و ویدیو استفاده می‌کنیم تا سریع‌تر و راحت‌تر نیاز کاربران را رفع کنیم.
  • “اطلاعات مفید و با کیفیت بالا، که داستانی را به شیوه ای مرتبط با زمینه با هدف ایجاد یک احساس یا تعامل منتقل می کند.
  • در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته می‌شود که به کمک آن می‌توانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید.

حال محتوای سئو شده محتوایی است که تمامی المان‌های آن اعم از عنوان، سرتیتر، پاراگراف بندی و … مبتنی بر اصول سئو باشند. سئو وبسایت فقط به سئو قالب و یا لینک سازی خلاصه نمی شود . سئو شاخه های زیادی دارد که یکی از این شاخه های مهم محتوا هست . هر وبلاگی می تواند محتوا تولید کند ولی نوشتن محتوای سئو شده کار هر وبلاگی نیست و محتوایی به صفحه اول گوگل می رسد نکات سئو را مورد توجه قرار داده باشد و یونیک (اختصاصی) باشد . می‌بینید که دومین آدرس صفحه چقدر عجیب‌وغریب به نظر می‌رسد. آیا شما حاضرید چنین آدرس صفحه‌ای را برای دیگران بفرستید؟ این مسئله کوچک و ساده می‌تواند در اشتراک‌گذاری مقاله‌های ما تاثیر زیادی داشته باشد.

دستاوردهای رشدآموز در پایان کارگاه

گوگل سعی کرده است این رفتار کاربران را تقلید کرده و الگوریتم‌های خود را بر اساس آن طراحی کند. از این رو باید بدانید نوع ساختار محتوا، نوع نگارش پاراگراف‌ها و تیتر ها از اهمیت بسیار بالایی برای کاربر و موتور های جستجو برخوردار است. تولید محتوا بر اساس سئو، فقط به کار بردن کلمات کلیدی در تولید محتوا به تعداد زیاد نیست. استفاده زیاد از کلمات کلیدی در متن، دیگر مانند قبل کاربرد ندارد و حتی ممکن است به سئو صفحات شما آسیب برساند. امروزه بیشترین تمرکز بر روی تجربه کاربری ، تعامل او و تشویق آنها به اشتراک گذاری محتوا است. به این منظور، شما نیاز دارید تا محتوای منحصر به فرد و کاربر محور برای مخاطبان خود فراهم کنید.

در صورتی که شما می توانید با ویرایش پست های قدیمی تر برای پیوند به مقالات جدید خود از حداکثر مزایای ارزش لینک استفاده کنید. از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید. علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا همیار وب را راه اندازی کنم.

قبلا خیلی در مورد افزونه یواست سئو صحبت کردم و گفتم که به طور مستقیم تاثیری روی سئوی محتوا نداره اما یک راهنمای خیلی خوب هست تا بتونید یه محتوای سئو شده خیلی خوب ایجاد کنید. این افزونه فقط بهتون کمک می کنه تا هنگام انتشار محتوا اصول سئوی محتوا رو رعایت کنید. اما سعی کنید الکی تعداد لینک های داخلی در صفحه را زیاد نکنید و فقط برای دسترسی بهتر و ایجاد ارتباط معنایی بین صفحات ازش استفاده کنید.

نکات مهم در تولید محتوای سئو شده

ما باید محتوای خودمان را تبلیغ کنیم و سعی کنیم برای آن لینک کسب کنیم تا در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده شود. لینک سازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو است. پس در این مقاله هرکجا از گوگل حرف زدیم، منظورمان سایر موتورهای جستجوی دیگر هم است. ضمن اینکه در فرایند تولید محتوا بر اساس سئو، هدف ما نباید فقط کسب رتبه بالاتر در گوگل باشد. محتوای ما باید برای مخاطب هم کاربردی و ارزشمند باشد و نیاز او را رفع کند.

محتوا عامل اساسی در رتبه‌بندی گوگل است

و اگر می خواهید به طور منظم محتوا را منتشر کنید، باید حداقل هفته‌ای یک بار این کار را انجام دهید. بنابراین شما می‌توانید انواع محتوا برای سایتتان را تولید کنید که رتبه‌های خوبی در موتورهای جستجو کسب کند. شیوه‌های نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او می‌باشد.