سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا-جان مولر


بعد از بروزرسانی محتواهای زامبی نباید تولید محتوا را متوقف کنید. عملا این فقط داره میگه رقیب تولید محتوا کرده یا نکرده است. این نگاهی هست که گوگل به صفحات زامبی شما دارد و مسلما برای سایت شما خوب نیست. در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید. فرض کنید در حال سئو یک صفحه هستید و میخواهید با کلمه “ماتریکس” رتبه بگیرید. Lsi مخفف latent semantic indexing به عبارت های کلیدی گفته میشود که از نظر معنایی به عبارت کلیدی ما نزدیک هستند.

  • سئو نویسی یکی از بزرگترین چالش های هر استراتژی سئو به شمار می رود.
  • رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد.
  • به دلایلی مجبور هستم از صفحات دسته بندی های پیش فرض قالب استفاده نکنم و بجاشون یک برگه با صفحه ساز دیزاین کردم.
  • با قراردادن لینک از یک محتوا به یک صفحه دیگر داخل سایت خودتان و یا یک منبع خارجی در واقع شما به فلسفه گوگل پایبند مانده‌اید.
  • این سوالی است که قبل از این اقدامات و در همان تحقیق کلمات کلیدی باید از خود بپرسیم.
  • متاسفانه موتورهای جستجو برای اینکه مشخص کنند محتوایی با کیفیت است چک لیست ندارند و احتمالاً هرگز نخواهند داشت.

اگر بخوام به طور خلاصه بگم شما وقتی محتوایی میخواهید بسازید، همونطوری که در متن مقاله سئو محتوا گفتم باید ۴ کار آماده سازی محتوا، تولید محتوا و بهینه سازی محتوا و ترویج محتوا را انجام بدهید. نکته جالب اینجا است که احتمالا حدود ۸۰ درصد این صفحات در گوگل ثبت و ایندکس می‌شوند. یعنی با این سرعت بالای انتشار محتوا در ایران شما مجبور هستید محتوای سئو عالی و بروز تولید کنید. اگر می‌خواهید در هر کلمه کلیدی در گوگل رتبه بگیرید باید با اصول روز سئو محتوایی و تولید محتوا آشنا باشید. سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست. سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم.

۱۵ تا ۲۵ برچسب موضوعی مهم مربوط به وبلاگ خود را که شباهت زیادی به هم نداشته باشند انتخاب کنید. سپس تنها از همین برچسب‌ها برای پست‌های وبلاگ خود استفاده کنید. در این صورت نیازی نیست نگران اثر منفی محتوای دوگانه باشید. متن آلت تصویر باید به شکل مفیدی توصیف گر تصویر باشد، یعنی اینکه باید متنی را به موتور جستجو ارائه دهد که بتواند آن را جزء موضوع مشابهی با آن مطلب وبلاگ قرار دهد. مراکز مراقبت های بهداشتی دسترسی منحصر به فردی به داده ها و کارشناسان در مورد تخصص خود دارند.

هزینه تولید محتوا

سایت های زیادی هستند که می توانند در زمینه دستور زبان و املا به شما کمک کنند. اگر بودجه ي كافي داشته باشيد، ميتوانيد حتي يك ويراستار استخدام كنيد. اما در اينجا ميخواهم به تکنیک های بیشتری اشاره کنم که ممکن است تا به حال به آنها توجه نکرده باشید. اولين تكنيكي كه در آموزش سئو محتوا به شما خیلی کمک خواهد کرد، متد HVC است که در واقع يك تكنيك در بازاريابي آنلاين است كه هدفش جذب و تشويق كاربر است. من در ٩٩,٩٪‏ از محتواهايم از اين تكنيك استفاده ميكنم كه شامل پست هاي وبلاگ، صفحات فروش و يا ويديو ها، پست هاي فيس بوك و هر محتواي آنلاين ديگري كه توليد ميكنم، ميشود. در سئو محتوا، میزانی که یک موضوع کاربران را جذب و درگیر می کند، بسیار اهمیت دارد.

آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در عین تمرکز روی موضوع اصلی، موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند. پس توضیحات متای شما علاوه بر اینکه باید کاربر پسند باشد (یعنی رضایت‌بخش و مرتبط باشد) باید شامل کلیدواژه‌ای باشد که می‌خواهید رتبه بالایی را در آن کسب کنید. عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد. کلیدواژه‌های طولانی که اغلب مبنای یک سوال را شکل می‌دهند سبب می‌شود که پست شما بر اهداف خاص مخاطب شما متمرکز باشد.

شما علاوه بر نوشتن محتوای مبتی بر سئو، نیازمند به عوامل خارجی برای بهبود رتبه سایتتان هستید. در حقیقت بک لینک، لینکی است که شما از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید. هر بک لینک از دید گوگل، به منزله تایید شما از سمت دیگر سایت‌ها به حساب می‌آید. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که وبمسترها و یا محتوانویسان تازه کار دارند، این است که نمی دانند چطور باید درباره یک موضوع، علی الخصوص خارج از تخصص خوب بنویسند.

سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟

همه ما می دانیم که سئو بیش از 200 فاکتور دارد که اگر هر یک را رعایت کنید، امتیاز بیشتری نزد گوگل دریافت می کنید. یکی از مهمترین فاکتورهایی که خیلی مهم است و اهمیت آن در هر آپدیت گوگل بیشتر می شود، نوشتن محتوای سئو شده طبق آخرین الگوریتم های گوگل است. تحقیق کلمات کلیدی از مهمترین و با اولویت ترین قسمت ها در فرآیند سئو محتوا است و روش ها و ابزارهای متفاوتی دارد . سئو مجموعه فعالیت هایی است که به طور خاص با موتورهای جستجو مانند گوگل صحبت می کند تا به آن ها بگوید که پست شما شایستگی قرار گرفتن در بالای صفحه نتایج موتور جستجو را دارد . هیچ چیز بدتر از یک پست با محتوای عالی ولی ساختار و قالب ضعیف نیست. پس برای این که محتوای شما بتواند در زمان اسکن شدن توسط کاربر، توجه او را جلب کند، باید از حالت یک متن ساده و خالی خارج شده و با کلمات کلیدی بولد،تصاویر جذاب، صوت، ویدیو و…

هرچه اصول سئو در یک سایت بهتر رعایت شده باشد، میزان بازدید از آن وب سایت افزایش خواهد یافت. تاریخچه سئو به دهه 90، وقتی موتورهای جستجو برای نخستین بار ظاهر شدند باز می گردد. امروزه، SEO به یک روش بازاریابی حیاتی و صنعت رشد تبدیل شده است. اما این گفته به چه معناست؟ مطمئناً محتوایی که گوگل در مورد آن صحبت می‌کند هر نوع محتوایی نیست. متاسفانه موتورهای جستجو برای اینکه مشخص کنند محتوایی با کیفیت است چک لیست ندارند و احتمالاً هرگز نخواهند داشت.

شما ممکن است عکس‌هایی از نمای نزدیک، از آسمان، گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری داشته باشید. در این حالت حتماً اطمینان حاصل کنید که نام تصویر شما منعکس کننده محتوای تصویر باشد. همه پست‌ها لزوماً نیازمند تصویر نیستند، با این حال بهتر است شما از تصاویر در پست خود استفاده کنید. اگر عکسی که متعلق به خودتان باشد در اختیار ندارید می‌توانید یک عکس از سایت‌هایی که عکس برای فروش می‌گذارند خریداری کنید که قیمت آن معمولاً کمتر از یک دلار است.

به علاوه این­که خیلی طولانی و مبهم هم نباشد چرا که قرار نیست برای یک کنفرانس علمی عنوان انتخاب کنیم. در انتخاب این کلمات کلیدی باید دقت کنید که نه خیلی عمومی باشد و نه خیلی تخصصی. چرا که اگر خیلی عمومی باشد ممکن است سریع در جستجو بالا بیایید ولی نرخ بازگشت شما هم زیاد می‌شود و نرخ تبدیل بازدیدکننده به سرنخ فروش شما پایین می­آید. از طرفی هم اگر خیلی تخصصی باشد با جستجو های کمتری پیدا خواهید شد و افراد کمتری با این عنوان به دنبال شما می­گردند. و این را هم هیچ وقت فراموش نکنید که هر چقدر بتوانید آن را در قالب ترکیب­ های مختلف کلمات قرار­دهید احتمال پیدا شدن متن خودتان را بین جستجو کاربران بیشتر می­‌کنید.