سئو محتوا چیست؟ آموزش 0 تا 100 بهینه سازی و سئو محتوای متنی سایت


بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند. سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند. به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست.

  • از زبان مخاطبان خود استفاده کنید و اطلاعاتی به آنها ارائه دهید که به دنبالشان هستند.
  • شیوه‌های نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او می‌باشد.
  • یک روش برای یافتن موضوعات مناسب برای صفحات فرعی، تحقیق کلمات کلیدی است.
  • وقتی در مورد موضوعی صحبت می‌شود، می‌توانید زبان به کار گرفته شده توسط مخاطبان آن موضوع را شناسایی کنید و در مطالب خود استفاده کنید.

بنابراین افزایش مشتریان، درآمد و سود شما همگی وابسته به CTA هستند. بدون هدف مستقیم فروش بنویسید چرا که شما قرار است یک مشاور خوب باشید نه یک بازاریاب. شما تصمیم به آموزش دارید نه تبلیغات و بدانید که فروش خوب حاصل محتوای آموزشی متناسب شما خواهد بود.

سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟

قاعدتاً استفاده از محتوای تصویری و عکس ها هم روی مخاطب پسندی محتوای سئوشده و هم فهم گوگل تاثیر بسیاری خواهد داشت. در استفاده از علائم نگارشی که بستگی به ادبیات محتوای شما دارد زیاده ­روی نکنید و علائم را در جای مناسب خود به کار ببرید و آن را به کلمه قبلی بچسبانید و با کلمه بعدی یک فاصله کامل ایجاد کنید. در انتخاب این عنوان مناسب بهتر است تا از یک الی دو تا از کلید واژه های تان استفاده کنید و آن را هم در ابتدای عنوان خودتان جا دهید. چون همانطور که گفتم عنوان شما اولین چیزی است که توسط هر دو هدف شما یعنی مخاطب و گوگل دیده و بررسی خواهد شد.

استفاده از تصاویر و عکس در محتوای سئو شده

در همین راستا نسخه انگلیسی کتاب الکترونیکی که در پیش رو دارید را خریداری کردم و مطالعه کردم. این کتاب توانست درهای مفاهیم جدید و تکمیلی را به روی من بگشاید و مهمتر اینکه اطلاعات این کتاب به صورت جامع و کامل می باشند. برای اینکه شما به گوگل بفهمانید که کلمه ی کلیدی مورد نظر شما چیست حتما باید در عنوان و تگ H2 و همچنینی در محتوای مقاله از کلمه کلیدی مورد نظر و همچنین از کلمه مترادف استفاده نمایید. مشخص کردن کلمه کلیدی کار آسانی نیست و شما باید بررسی کنید و میزان جست و جوی کلمه هدف و همچنین سختی رقابت کلمه هدف رو مورد بررسی قرار بدید . در عوض، از کلمات کلیدی توصیفی استفاده کنید که به خوانندگان این امکان را می دهد که دریابند هنگام کلیک روی یک لینک، چه چیزی پیدا می کنند، مانند راهنمای بهینه سازی موتور جستجو.

نحوه ی نوشتن محتوای متنی مناسب برای سئو

حالا اگر شما با پروژه اي كه راه انداخته ايد آن قدر آشنايي نداشته باشيد كه بتوانيد در راستايش داستان بسازيد چه؟ نگران نباشيد؛ داستان، داستان است. شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد. هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. داستان هاي مربوط به محتوا، باعث ميشوند كه محتوا به نظر جذاب تر بيايد. اين داستان ها همچنين يك ابزار قدرتمند براي آموزش و متقاعد كردن مخاطب هستند.