سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب


مشکلی نیست، شما می‌توانید که تولید محتوا سایت خود را به یک سایت سفارش تولید محتوا (کنسئو canseo.ir) بسپارید. برون‌سپاری محتوا یکی از راه‌های مناسب تولید محتوا سئو بیس شده است. در برون‌سپاری محتوا نیازی نیست که از اول اصول تولید محتوا و سئو را بیاموزید. بلکه با خیالی آسوده تولید محتوا سایت خود را به افراد کاربلد می‌سپارید.

  • ما در فارس محتوا، با تیمی متشکل از افرادی متخصص در زمینه سئو، می‌توانیم شما را در تولید محتوای سئو شده و منحصر به فرد برای سایتتان یاری کنیم.
  • در واقع گام پنجم شامل مواردی است که بیشتر به زیربنای فکری نویسنده برمی‌گردد و در تهیه محتوای سئو شده نقش ویژه دارد.
  • از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید.

به عنوان مثال، اگر بخواهید یک بلاگ با موضوع دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کنید. اگر تمام کارهایی که انجام می دهید منجر به پستی با مشارکت بالا و عالی نشود، بدون شک، یکی از ناامیدکننده ترین تجربه ها را پشت سر گذاشته اید. احتمال اشتراک‌ گذاری محتوای جامع چهار برابر بیشتر از محتواهای دیگر است. شما باید بر اساس اهمیت زیرعنوان‌های خود، هدینگ‌ها را از ۲ تا ۶ مشخص کنید. البته معمولا هدینگ ها ۲ تا ۴ هستند و به هدینگ‌های دیگر نیاز نخواهید داشت. در ادامه مثالی از نحوه شناسایی پرسونای مخاطبان و چگونگی کسب اطلاعات، بیان شده است.

ریچ اسنیپت (Rich Snippet) چیست؟

در ابتدا من تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دادم و حدود 15 عبارت را حول عبارت “سئو محتوا” استخراج کردم. وقتی با عبارات long tail رتبه میگیرید و کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند، با کلمات کلیدی کوتاه هم میتوانید راحت‌تر رتبه بگیرید. چون که قاعدتا کلمه “سئو” از “آموزش سئو محتوا” کمتر سرچ میشود. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است. نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید می‌توانید از مترادف‌ها، مخفف‌ها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید. محتوایی است که از نظر نتایج جستجو ایده آل است، ایرادهایی که دارد ایرادهای معمولی است یا فریم‌های زمانی آن در هدرهای پایینی قرار داشته باشند.

گام چهارم؛ عدد و رقم به کار ببرید!

اگر بيشتر نتايج صفحات فروش محصولند، پس عاقلانه تر است كه شما هم از اين صفحات داشته باشيد. با این جستجو تمام مطالبی را که ما در مورد محتوا قرار داده ایم را می توانید ببینید. اگر تنها قادر به یادگیری یکی از بخش های سئو باشیم بدون شک آن بخش، سئو محتوا است؛ زیرا خود آغاز کننده بسیاری از بخش های دیگر سئو است، پس سئو کردن یک محتوا را جدی بگیرید.

۸- از داده های ساختار یافته برای توصیف محتوای خود به موتورهای جستجو استفاده کنید

پس مهم است که آدرس صفحه را به‌گونه‌ای بنویسیم که هم کاربر و هم موتورهای جستجو آن را راحت بخوانند و موضوع آن را تشخیص دهند. در آدرس صفحات می‌توانیم به‌ صورت هدفمند از کلمه کلیدی هم استفاده کنیم که تاثیر مثبتی در سئوی محتوای متنی هم دارد. آخرین مرحله این است که عملکرد محتوای خودمان را اندازه‌گیری کنیم. برای این کار می‌توانیم رتبه صفحه در نتایج گوگل را بررسی کنیم.