سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب-جان مولر


من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. داخل قسمت سرچ کنسول اشاره‌ایی بهش شده میتونید در اون بخش‌ها ببینید. بانس ریت به درصد افرادی گفته میشود که از یک صفحه از سایتی دیدن کرده و از سایت خارج میشوند. استفاده از مالتی مدیا باعث می شود تا بانس ریت سایت شما کاهش یابد.

  • در ادامه آموزش و برای یادگیری بهتر شما، ۳ مرحله سئو محتوا را به صورت گام به گام آورده‌ام و به صفحه مربوطه لینک داده‌ام.
  • حقیقت این است که برای رسیدن به اهدافمان محتوایمان باید در چشم مخاطب زیبا باشد و این زیبایی توسط یک برنامه یادگیری ماشین در گوگل تفسیر می‌شود.
  • به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد.

در سئوی محتوا یکسری المان ها را باید در محتوای درون صفحه به کار ببریم و یکسری هم مثل نوشتن دسکریپشن، لینک های داخلی و خارجی جزء موارد حاشیه ای در صفحه محسوب می شوند که هر کدام را به شما شرح می دهم. با توجه به اینکه هیچ گونه کپی از نظر سئو در تولید محتوا مجاز نیست، لذا این کار ممکن است آسیب جدی به سئو سایت وارد ماید. برای رفع این مشکل میتوان لینک منبع مورد استفاده را در پایان محتوا قرار داد. آموزش سئو محتوا فقط به کلمات کلیدی محدود نمی شود، بلکه شما باید نهايت تلاشتان را براي توليد يك محتواي سئو شده و بدون غلط املايي و گرامري بکنید.

گوگل: طول محتوا معادل کیفیت آن نیست

به ویژه اگر بتوانید آن‌ها را جایگزین پاراگراف‌های طولانی کنید می‌توانید با این کار به مخاطب کمک کنید تا در یک نگاه تمام موارد را ببیند و حتی بهتر به خاطر بسپارد. لیست‌ها می‌توانند در هر نوع محتوای متنی وجود داشته باشند. گوگل محتوای پست را درک می‌کند زیرا تراکم کلمات کلیدی عامل مهمی در سئو است.

به ارائه تجزیه و تحلیل و داده های قابل اندازه گیری کمک می کند

برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، شما باید هدف کاربران از عباراتی که جستجو می کنند را بدانید. به طور مثال، اگر کاربری در گوگل سرچ کند، دستور پخت کیک هویج، نمی خواهد راجع به تاثیر هویج بر سلامتی بداند، می خواهد شما نحوه پختن آن کیک را به او آموزش دهید. بنابراین، تعیین هدف جستجو در سئو محتوا، بسیار اهمیت دارد.

خوانندگان با استفاده از لینک خارجی می‌توانند به محتوای کامل‌تر ولی در راستای موضوع شما دست پیدا کنند. در عمده موارد می‌توان لینک خروجی را به سایر وبلاگ ها یا وب‌سایت‌های مرتبط داد تا از این طریق خواننده به محتوای مناسب بیشتری دست پیدا کند. برای بهینه سازی تیتر یا عنوان محتوا، نکات متعددی وجود دارد.

در سئورب، مقالات آموزشی سئو و بررسی و تحلیل برخی از سایت ها را از نظر سئو انجام می‌دهیم. ما با سئورب، سایتی که در زمینه آموزش سئو است، از سال 96 کار خودمان رو شروع کردیم. اگر دارای وب سایت وردپرسی هستید آیا می دانید چگونه کلیدواژه ها و توضیحات متا… در وبسایت‌ها معمولا صفحاتی بدون تغییر و ثابت هستند که اطلاعات کلی در اختیار خواننده قرار می‌دهند. صفحه درباره ما یا تماس با ما از نمونه‌های رایج این نوع صفحات است. محتوا، یعنی انواع اطلاعاتی است که در صفحات وب قرار می گیرد.