سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت-جان مولر


در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته می‌شود که به کمک آن می‌توانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید. آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد. این متخصصان محتواهایی را برای شما می نویسند که در کمترین زمان ممکن می تواند به صفحه اول گوگل بیاید و ورودی های تان را به طور چشمگیری افزایش دهند. فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم. در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم.

  • این همان نقطه ای است که داده ساختار یافته اهمیت پیدا می کند.
  • مثلا اگر خدماتی ارائه می کنیم مسلما باید درباره جنس آن، کیفیت، قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نحوه استفاده از آن و … به مشتری توضیح بدهیم.
  • فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم.
  • موتورهای جستجو این داده ها را خوانده و از آنها در نمایش نتایج جستجو بهره می برند.

حتی اگر فقط به‌دلیل افزایش جست‌وجوی طبیعی محتوا تولید می‌کنید، باز هم احتمالا امید دارید که آن را در آینده به کسب‌وکار تبدیل کنید. در محتوا دکمه اشتراک در رسانه‌های اجتماعی را قرار دهید؛ با این کار خوانندگان راحت‌تر می‌توانند محتوای شما را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارند. سرعت صفحه درحال‌حاضر عامل رتبه‌بندی جست‌وجو در تلفن همراه است.

تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی چند مرحله‌ای است که باید برای تهیه لیست کلمات و عباراتی که برای شما مهم است انجام شود. این لیست در واقع شامل کلماتی است که کسب رتبه در آنها در گوگل منجر به افزایش بازدید و افزایش فروش سایت شما خواهد شد. محتوا همچنان یکی از قوی‍ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل در صفحات جستجو است. دورانی که شما با انتشار یک مقاله ۳۰۰ کلمه‌ای در سایت امکان کسب رتبه و جذب ترافیک را داشتید گذشته است.

نکات مهم در تولید محتوای سئو شده

تولید محتوا حرفه ای در تهران می تواند نیاز بسیاری از کسب و کار هایی را مرتفع سازد. محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ترافیک دائمی و پایدار از سمت موتورهای جستجو است. محتوای همیشه سبز تاریخ مصرف ندارد و همواره پاسخگوی نیاز کاربران است. اسم آن برگرفته از برگ درختانی است که همواره در طول سال دارای برگ‌های سبز هستند.

حال نوبت جایزه است: برخی از مسائل مربوط به تکنیک‌های سئو محتوا

حتی اگر بخواهند کل مقاله را بخوانند، پاراگراف‌های کوتاه از نظر بصری جذاب‌تر است و عبور از آن را کمتر خسته‌کننده می‌کند. از نظر طول، باید توضیحات متا را بین 150 تا 160 کاراکتر نیز نگه دارید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، استفاده از افزونه‌ای مانند Yoast یا Rank Math به شما یک تعداد کاراکتر و نمره در گنجاندن کلمه کلیدی برای این موارد می‌دهد. وقتی صحبت از سئو محتوا می‌شود، باید موضوعاتی را انتخاب کنید که مخاطبان شما به آن‌ها اهمیت می‌دهند، نه لزوماً موضوعاتی که فقط شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید. به‌عنوان‌مثال، شما به‌عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود، بسیار فراتر از یک مبتدی هستید.

گوگل نیز مانند بازدیدکنندگان، متن وب سایت شما را می خواند و اسکن می کند. الگوریتم گوگل رتبه بندی سایت شما را تا حد زیادی بر اساس محتوایی که منتشر می کنید تعیین می کند. بنابراین، شما باید محتوای SEO عالی بنویسید، روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید و وب سایت خود را به گونه ای ساختار دهید که گوگل آن را درک کند.

منظور از تولید محتوای سئو شده چیست؟

از جمله نمونه­ های مهم آن در استفاده از علائم جمع و علائمی چون می و غیره است که در ابتدای افعال قرار می­ گیرند. افعال را به صورت اول شخص مفرد یا جمع استفاده نکنید و تا جای ممکن فعل ها را به صورت مجهول بیان کنید. همیشه هم در نظر داشته باشید که از به کار بردن افعال سخت جلوگیری کنید و ساده صحبت کنید. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. ترجیحا یک بار در ابتدای برای عنوان اصلی از تگ H1 استفاده کنید. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید.

سعی کنید از ساختار کلی تا جزئیات محتوای خود را خوب طراحی کنید. متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد. همچنین فراموش نکنید که صحت و کارایی تمام لینک‌ها را بررسی کنید تا از خطاهای 404 و لینک‌های شکسته اجتناب شود. چرا که چنین خطاهایی هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو ناخوشایند است. اگر به هریک از دلایل بالا اقدام به تولید محتوای متنی می‌کنید هرچه زودتر باید روند خود را اصلاح کنید. تگ‌ها روشی عالی برای تقسیم متن، سیگنال دادن به خواننده در مورد اطلاعات بعدی و بهبود کلی تجربه کاربر هستند.