سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟


این ابزار تمام پارامترهای کلیدی را ارزیابی می کند و نکات قابل اجرا در مورد چگونگی رفع مشکلات در صورت لزوم را ارائه می دهد. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. عبارت «تصویر …» را حذف کنید و به جای آن مستقیماً توصیف تصویر را بنویسید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید.

  • آموزش‌های رایگان ما شامل مقالات، پادکست و فیلم‌های آموزش سئو است.
  • اگر بعد از باز کردن یک سایت، با متنی بلند و یکپارچه روبرو شوید، چکار می‌کنید؟ به‌ احتمال بسیار زیاد آن را نمی‌خوانید و خارج می‌شوید.
  • هرچقدر پاراگراف ها کوتاه باشد خواننده خیلی بیشتر به خواندن محتوای شما ترغیب می شود.
  • آخرين المان متد HVC برای نوشتن محتوای سئو شده، استفاده از CTA يا همان call-to-action (فراخوان به عمل) است.
  • تولید محتوا بسیار باسئونیز در ارتباط است به گونه ای که بسیاری از افراد و متخصصین، سئو را معادل تولید محتوا می دانند.

بسیار مهم است که با رعایت این نکته، کاربر مدت زمان زیادی در صفحه محتوا باقی بماند. خلاصه و اطلاعات کامل بین متخصص سئو و نویسنده محتوا رد و بدل شده و یکپارچگی کاملی بین دیدگاه‌ها به وجود آمده باشد. با این کار، هم محتوا متناسب با استراتژی سئو بوده و هم اصول بازاریابی محتوایی رعایت شده است.

از طریق گوگل آنالیتیکس هم می‌توانیم میزان بازدیدی که آن مقاله از طریق گوگل جذب کرده است را ببینیم. این را هم به یاد داشته باشیم که فرایندهای بهینه سازی محتوا زمان‌بر هستند. اگر فرایند گفته‌ شده را کاملاً دقیق هم اجرا کنید، بازهم 2 الی 3 ماه طول می‌کشد تا نتایج آن را ببینید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند. البته ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارد که وبمسترها میتوانند به کمک آنها در هر حوزه ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند. وقتى صحبت از “آموزش سئو محتوا” مي شود، اكثر مردم فكرشان به سمت “محتوای یک مقاله” ميرود. محتواى سئو شده برای هر صفحه اى از سایت كه كلمه ى كليدى خاصى را مورد هدف قرار مي دهد، استفاده می شود. اين جمله بدان معناست كه سئو محتوا بر روی صفحه اصلی سایت، صفحات دسته بندی، صفحه محصولات، پستهاى وبلاگ و … انجام می شود.

از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید

این برنامه‌ریزی به‌ منظور رسیدن به اهداف کسب‌وکار و رفع نیاز کاربر تنظیم شده است. یکی از کاربردهای مهم تگ‌های هدینگ، بخش‌ بندی محتوا و آسان کردن دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف محتوا است. همچنین مقالاتی که دارای تگ‌های هدینگ هستند، عملکرد بهتری نسبت به سایر مقالات دارند.

نیاز به مشاوره دارید؟

لحن محتوا نیز باید تا حدودی رسمی نوشته شود و از آوردن توضیحات اضافی خودداری شود. علیرضا یک دفتر دیجیتال مارکتینگ در تهران دارد که ۲۰ نیرو را مدیریت می‌کند از این رو استفاده بهینه از زمان را جدی می‌گیرد. او بعد از یک روز کاری پر مشغله پشت سیستم عبارت آخرین تغییرات الگوریتم موش کور گوگلرا سرچ می‌کند. البته نمی‌توانیم برای تمام قالب‌های محتوایی بالا، سئو محتوا را انجام دهیم. به همین خاطر، تمرکز خود را بر روی فرمت‌هایی از محتوا قرار دادیم که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنیم که قابل سئو کردن نیز هستند.

به این خاطر که قرارگیری کامل محتوای جدید شما در صفحه نتایج موتور جستجو و کسب اعتبار زمان بیشتری می‌خواهد در حالیکه می‌توانید بخشی از محتوای موجود را بروزرسانی کنید و فوراً از مزایای آن بهره ببرید. متن آلت تصویر باید به شکل مفیدی توصیف گر تصویر باشد، یعنی اینکه باید متنی را به موتور جستجو ارائه دهد که بتواند آن را جزء موضوع مشابهی با آن مطلب وبلاگ قرار دهد. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند. این کار را افرادی که دارای چند سایت هستند برای یک سایت می توانند انجام دهند و سایر سایت ها را به آن سایتی که دارای سئوی قوی تری بوده لینک داد. این کار باعث میشود تا سایر صفحات یک سایت و یا سایر سایت های یک شخص یا کسب و کار اعتبار بیشتری پیدا کنند.