سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟-جان مولر


هر چه نکات و مطالب بیشتر باشد، به طور حتم کاربر می تواند به اطلاعات بیشتری نیز دست پیدا کند. یک محتوا سئو شده در هر پاراگراف باید حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ کلمه داشته باشد. فراموش نکنید، اضافه گویی باعث خستگی مخاطب شده و ممکن است بازدید را متوقف کند. نه تنها کلمات کلیدی بلکه فهرست موضوعاتی که محتوا قرار است بر اساس آن ها تهیه شود نیز بسیار مهم است. این موضوعات و عناوین باید با کلمات کلیدی مرتبط بوده و عنوان و موضوع اصلی را شامل شوند. به عنوان مثال زمانی که کلمه‌ ی کلیدی شما جراحی بینی است، می توانید موضوعی با عنوان قیمت جراحی بینی انتخاب کنید.

باید قبل از هرگونه اقدام به تولید محتوا، ساختار محتوایی سایت استخراج گردد. باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا).

  • توضیحات متا بخشی از محتوای شماست که در صفحه نتایج موتورهای جست‌وجو دیده می‌شود.
  • همچنین می توانید با استفاده از سئو محتوا استعدادهای جدیدی را به کسب و کار خود جذب کنید.
  • تا بدین مرحله، بارها از هدف جلب رضایت کاربر در افزایش ترافیک سایت و پذیرش گوگل سخن گفتیم.
  • نداشتن لینک مثل این است که شما خوانندگان خود را در یک کوچه بن بست رها کنید!

در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید. جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند. برای سئو محتوا، در داخل متن به نوشته‌های قبلی خود در سایت لینک دهید.

حالا یک سوال مهم : چطور عبارات کلیدی کم رقابت را پیدا کنیم

این اولین و بزرگترین قدم برای داشتن مشتریان وفادار و رسیدن به اهداف کسب و کارتان است. ممکن است بپرسید که اصلاً چرا باید این کار را کرد؟ چون موتورهای جستجو نمی‌توانند مثل انسان تصویری را ببینند و درک کنند بنابراین متن آلت درباره تصاویر توضیحاتی را به موتور جستجو ارائه می‌کند. اینکار نهایتاً کمک می‌کند که آن تصاویر در صفحه نتایج تصاویر یافته شده رتبه‌بندی شوند. بدون شک محتوایی کامل است که ترکیبی از ویدیو، پادکست، تصاویر، تگ های هدینگ باشد. این کار علاوه بر برقراری یک ساختار مناسب، باعث می شود تا کاربر از خواندن متن هیچوقت خسته نشود. فکرش را بکنید که می خواهید بیوگرافی یک بازیگر مطرح سینما را از کودکی تا پیری بخوانید، آیا واقعا حوصله دارید که از اول تا آخر فقط متن بخوانید؟ بدون اینکه عکسی از کوچکی، جوانی و یا پیری اش نباشد.

تولید محتوا شبکه اجتماعی

در درج نام این تصاویر عبارت کلیدی را در نظر بگیرید و همچنین عنوان توصیفی مناسب و متن جایگزین بهینه‌شده با عبارت کلیدی برای این تصاویر به کار ببرید. محتوا، دریچه‌ای است که ارتباط میان کاربران و وب‌سایت‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. اما این فرصت آشنایی، تنها زمانی پدیدار می‌شود که محتوای ما با استفاده از اصول سئو محتوا در صفحه نتایج گوگل بدرخشد. در این بخش، تمام نکته‌های طلایی برای سئو محتوا را خواهید آموخت.

هر محتوایی که تولید می کنید و سیستم های بازاریابی که برای آن به کار می برید را باید تحلیل کنید تا متوجه میزان اثرگذاری آن را برروی کاربر متوجه شوید. اگر می خواهید میزان کارایی بهینه سازی محتوا را متوجه شوید، باید آن را تحلیل کنید. ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد مانند گوگل آنالیتیک، گوگل وبمستر تولز، الکسا و غیره که هر بازاریاب اینترنتی باید به آن ها مسلط باشد. از کلمات کلیدی lsi برای گنجاندن بهتر مفاهیم به کاربران و موتورهای جستجو در طول مقاله استفاده می کنیم.

در مورد رقبای خود تحقیق کنید

بدون هدف مستقیم فروش بنویسید چرا که شما قرار است یک مشاور خوب باشید نه یک بازاریاب. شما تصمیم به آموزش دارید نه تبلیغات و بدانید که فروش خوب حاصل محتوای آموزشی متناسب شما خواهد بود. در مقاله پیشرو مباحثی در خصوص ترفندهای بازاریابی محتوایی 2022 توسط کارشناسان ما در سئورب… از هدینگ‌‌ها به نحوی درست و منطقی در سراسر متن استفاده کنید.