سئو محتوا چیست؟ 12 ویژگی یک محتوای سئو شده دی ام روم


هدف از HOOK در واقع بوجود آوردن شرایطی است كه بتواند كاربران را به سمت خود جذب كند. اگر اين كار به درستي انجام شود، این شرایط می تواند باعث ميشود كه كاربران، جذب محتوايتان بشوند. برای اینکه میزان ترند بودن یک موضوع را بسنجید، می توانید از ابزارGoogle Trends استفاده كنيد تا ببينيد چقدر يك كلمه ى كليدى مرسوم است. در شرایط ايده آل، شما فقط كلماتی را مورد هدف قرار مي دهيد كه بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرند، اما اين روش هميشه جواب نمي دهد. بازم ممنون بابت اطلاعات مفیدی که توی این صفحه به طور رایگان به اشتراک گذاشته بودید. آیا انجام این کار ممکن هست که از نظر سئو به ما آسیب بزنه؟ چون ما دقیقا همین کار رو برای ویدئو محصولاتی که خودمون داریم انجام میدیم.

  • این عبارت به معنی کلمات کلیدی مرتبط با کلمات کلیدی اصلی است.
  • بعد از انجام این کار متوجه می‌شوید که سایت شما به صورت طبیعی برای کلیدواژه‌های مهم بهینه شده است.
  • این تشبیه صرفا برای درک بهتر قدرت سئو و تأثیر شگفت انگیز رعایت اصول سئوی محتوا بر نمایش سایت شما در صفحه اول سرچ گوگل است.
  • برای بهبود سئو محتوا از کلید واژه ها در بخش‌های مشخصی از پست خود استفاده کنید.
  • در اینجا منظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما موجود نیست.

اما در نهایت، می‌توانید انتظار داشته باشید که آنها نتیجه بدهند؛ اگر این کار را درست انجام دهید. ممتاز سرور به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات میزبانی وب و ارائه خدمات بی نظیر در حوزه IT قدم برمی دارد تا بهترین خدمات در شان مشتریان گرامی را ارائه دهد. می‌تونی برای پروژه‌های مختلف به صورت دورکاری و فریلنسری کار کنی، می‌تونی توسایت‌های مختلف به عنوان نویسنده استخدام شی و یا جذب یه مجموعه شی.

گام اول؛ کلمه کلیدی داشته باش

به طور کلی از کلمه کلیدی اصلی و سایر کلمات کلیدی مشابه و مرتبط باید در قسمت های مختلف محتوا استفاده کنیم. آدرس صفحه، عنوان اصلی صفحه، زیر عنوان های داخل صفحه، بدنه اصلی محتوا و توضیحات باید شامل کلمه کلیدی اصلی و سایر عبارات مشابه باشد. معمولا آن چیزی که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به ما نشان می دهند درست نیست!

محتوا را برای موتورهای جستجو و خوانندگان بهینه کنید

بسته به اینکه در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنیم، فضایی که در آن محتوای خودمان را تبلیغ می‌کنیم هم تغییر می‌کند. مثلاً اگر در مورد آشپزی تولید محتوا می‌کنیم، تبلیغ محتوا در اینستاگرام احتمالاً بهترین گزینه است. اما اگر در مورد بازاریابی تولید محتوا بر اساس سئو می‌کنیم، شاید استفاده از توییتر برای ترویج محتوا مناسب‌تر باشد.

حالا اگر با پروژه ای که شروع کرده اید آشنایی کافی ندارید چطور می توانید مطابق آن داستانی بسازید؟ نگران نباش؛ داستان، داستانه! می توانید از داستان هایی استفاده کنید که دوستان یا مشتریان یا حتی رقبا و دیگران به شما گفته اند. هر داستان مرتبطی می تواند محتوای شما را جذاب و خواندنی کند. پس فراموش نکنید محتوایی تولید کنید که نه برای گوگل، فقط و فقط برای مخاطبان تان باشد. در این روش مثلا شما یک مقاله سه هزار کلمه ای و خیلی جامع با تمام اصول سئوی محتوا نوشته اید. به جای اینکه از همان اول، کل آن را منتشر کنید فقط هزار کلمه اول را منتشر می کنید.