سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین


تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی چند مرحله‌ای است که باید برای تهیه لیست کلمات و عباراتی که برای شما مهم است انجام شود. این لیست در واقع شامل کلماتی است که کسب رتبه در آنها در گوگل منجر به افزایش بازدید و افزایش فروش سایت شما خواهد شد. انکر تکست یا Anchor Text متنی است که کاربر با کلیک روی آن به صفحه هدف منتقل می شود. یکی از فاکتورهای سئو که کمتر به آن اشاره شده، اهمیت انکر تکست در لینک سازی است.

  • شروع خوب قطعا می تواند کلید بعدی موفقیت شما در کنار عنوان مناسب باشد و فرد را سر اصل مطلب بیاورد.
  • به خاطر همین کاربران تان را به منبع آن که یک سایت دیگر است ارجاع می دهید.
  • از کلمات کلیدی در عنوان صفحه، عنوان متا، توضیحات متا، متا تگ‌ها و آدرس صفحه نیز استفاده کنید.

معمولا برای اینکه یک کلمه کلیدی بسیار زیاد در محتوا تکرار نشود، باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود. این کلمات معمولا معنی همان کلیدواژه اصلی را دارند، اما از نظر ظاهری متفاوت هستند. با توجه به اینکه چگالی کلمه کلیدی مجاز از نظر سئو بین 0.5 الی 2.5 درصد از کل متن است، لذا برای یک محتوای 1000 کلمه ای میتوان حداقل 5 و حداکثر 25 بار از کلمه کلیدی اصلی استفاده کرد. توضیحات متا حداکثر باید 160 کاراکتر باشد، اگر هم بیشتر باشد، گوگل مازاد کلمات را در نتایج جستجو نمایش نخواهد داد. اگر این امکان وجود نداشت مانعی ندارد، اما حتما در خلاصه محتوا باید یک بار کلمه کلیدی اصلی درج شود.

این نگاهی هست که گوگل به صفحات زامبی شما دارد و مسلما برای سایت شما خوب نیست. در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید. فرض کنید در حال سئو یک صفحه هستید و میخواهید با کلمه “ماتریکس” رتبه بگیرید. Lsi مخفف latent semantic indexing به عبارت های کلیدی گفته میشود که از نظر معنایی به عبارت کلیدی ما نزدیک هستند. همانطور که چرخ ها بدون موتور کارایی ندارد، محتوا بدون سئو نیز در بازاریابی دیجیتال کارایی ندارد.

از برچسب‌های موضوعی بسیار زیاد مشابه به هم استفاده نکنید.

یکی از مهمترین مراحل سئوی داخلی، تولید و انتشار محتوای سئو شده و بهینه در سایت است. محتوای سئو شده دقیقا همان چیزیست که باعث می شود سایت ما ترافیک بالایی را بتواند از گوگل دریافت کند. ما با محتوایی که تولید می کنیم علاوه بر اینکه رضایت مخاطبان مان را جلب می کنیم باید کاری کنیم که در گوگل هم رتبه خوبی بگیرد.

مرحله 6#: محتوا را با کلمات کلیدی بهینه کنید.

قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند. با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد. انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود.

ارتباط تولید محتوا و سئو

محتوای طولانی خیلی خوب است اما نه اینکه یک محتوا صرفاً طولانی باشد، ولی هیچ اطلاعات خاصی را به کاربر منتقل نکند. اما در همین مقاله ما روی لانگ تیل “آموزش سئو محتوا” در کنار عبارت “سئو محتوا” کار میکنیم. اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید. مطمئن شوید که این کلمات کلیدی مرتبط هستند و سعی کنید از لینک‌هایی استفاده کنید که در آن کلمات کلیدی تا جایی ممکن و بصورت مناسب استفاده شده باشد.