سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین


عموم محتواهای سئو شده از این اصول و چارچوب پیروی کرده و به این موارد دقت می‌کنند. شما همین با رعایت آن‌ها می‌توانید سئو محتوای خود را انجام دهید. در پاراگرف اول و ترجیحا دو خط اول کلمه کلیدی تکرار شود؛ البته بهتر است استفاده از کلمه کلیدی در خط اول صورت گیرد.

  • سئو وبسایت فقط به سئو قالب و یا لینک سازی خلاصه نمی شود .
  • همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی در Alt tag حتما استفاده کنید.
  • این متخصصان محتواهایی را برای شما می نویسند که در کمترین زمان ممکن می تواند به صفحه اول گوگل بیاید و ورودی های تان را به طور چشمگیری افزایش دهند.

يادتان باشد كه ٨٠٪‏ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند. به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد. نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد. قبل از تولید یک محتوای سئو شده، فهميدن اينكه يك كليد واژه مفيد است یا نه، بسیار حیاتی است. اما علاوه برآن، باید بفهميد كه آیا اصلاً وبسايت شما قابلیت و توانايى رقابت در آن کلمه را دارد یا نه.

شروع مناسب در پاراگراف اول یا لید

چون تمام موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت ما در سند استراتژی محتوا نوشته شده است. اگر در حال حاضر استراتژی تولید محتوا ندارید، می‌توانید از تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید. بدون داشتن یک برنامه‌ریزی درست برای تولید، توزیع و مدیریت محتوا نمی‌توانیم در فرایند تولید و بهینه سازی محتوای سایت موفق شویم. به همین خاطر، باید قبل از شروع تولید محتوا‌ بر اساس سئو، استراتژی مشخصی را تدوین کنیم.

آموزش سئو محتوا #۱: آشنایی مختصر

در توضیح موارد بالا باید بدانید که هزینه تولید محتوای باکیفیت که کاربر بعد از مطالعه آن واقعا لذت میبرد و باعث بازگشت محتوا میشود ، برای هر محتوای 2000 کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه میبرد. محتوایی است که در بخش‌هایی از موضوع از کلمات کلیدی مرتبط و اصلی استفاده کرده است. پس نگران نباشید که اگر از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید گوگل نتواند این مرتبط بودن را تشخیص دهد. محتوایی است که به خواننده کمک کند و به یک نیاز خاص کاربر پاسخ دهد.

یکی از مهم ترین اصول و موارد سئو نوشتن محتوا یا تولید محتوای متنی تصویری و ویدئویی است. در این مقاله قصد داریم به شما نحوه نوشتن یک مقاله با رعایت استاندرد های سئو را آموزش دهیم. برای تولید محتوی سئو شده نیاز به رعایت یک سری نکات است که به آن در ادامه خواهیم پرداخت. موتورهای جستجو به طور کلی در تجزیه و تحلیل و درک محتوای متنی صفحات وب خوب هستند، اما موتورهای جستجو با شکل‌های دیگر محتوا مانند عکس ها، ویدئو ها و کلیپ های صوتی با مشکل مواجه‌اند. یکی از راه‌های ساده، استفاده از متن برای توصیف المان غیر متنی در اطراف آن است.