سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص-جان مولر


اگر شما در موتورهای جستجو در موقعیت‌های بالا قرار داشته باشید، اعتماد کاربران به وب‌سایت شما بیشتر می‌شود. کاربرانی که از طریق گوگل وارد سایت شما می‌شوند مشتریان و کاربران واقعی شما هستند زیرا با کلمه کلیدی مربوط به کسب‌وکارتان وارد سایت شما شده‌اند. استفاده از Schema در وبسایت برای فهماندن نوع مطلب و کسب و کار شما به گوگل بسیار مفید است در واقع شما با قرار دادن کدهای Schema به گوگل می‌فهمانید که این بخش از وب سایت شما راجع چه موضوعی است. به عملیاتی که روی یکی از صفحات سایتمان انجام میدهیم تا رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورد، سئو seo می گوییم.

  • سرعت سایت از نظر گوگل یک فاکتور رتبه‌بندی است و جزو سیگنال‌های تجربه کاربری است.
  • الگوریتم هیلتاپ یا تپه گوگل در سال 2003 معرفی شد و هدفش شناسایی سایت‌های مرجع و دایرکتوری‌های معتبری بود که به سایت‌های کوچک دیگر لینک داشتند.
  • از دامنه هایی که اعتبار لازم را در نزد موتورهای جستجو دارند و در زمینه فعالیت شما هستند برای دریافت لینک استفاده کنید.
  • این روش‌ها رتبه سایت را به صورت طبیعی و به صورت قانونی بالا می‌برند.

چون درست مانند یک فروشگاه فیزیکی، به شما کمک میکند، کسب و کارتان بیشتر دیده شود. هر کاربری که مطلبی را جستجو کند و شما را در نتایج اول ببینند، بدون شک یکی از انتخاب هایش خواهید بود. اگر کسب و کاری داشته باشیم، اگر تبلیغ گیرنده و یا تبلیغ دهنده باشیم، اگر آموزش اآشپزی یا پزشکی و یا روابط زناشویی را در دستور کار قرار داده ایم، و یا هر کاری که بخواهیم در فضای اینترنت انجام دهیم.

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای بررسی صفحات مختلف در وبسایت‌ها از ربات‌ها استفاده می‌کنند. این ربات‌ها در واقع برنامه‌های کامپیوتری هستند که از سایتی به سایت دیگر می‌روند و اطلاعات مربوط به صفحات موجود در سایت‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کنند. در نهایت این اطلاعات را در یک پایگاه داده عظیم ذخیره یا اصطلاحا ایندِکس می‌کنند. زمانی که بدانید سئو چیست یکی از مهم ترین اصطلاحاتی که باید بدانید، بک لینک است. به تمامی لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود را بک لینک می گویند.

ترفند های سئو

خیلی خوشحالم که وبسیما تونسته این فرصت رو برای کارشناس های کشورمون فراهم کنه تا بیشتر خودشون رو نشون بدن. مرحله اول آشنایی و پیش نیاز برقراری ارتباط، رسیدن به یک زبان مشترک است. اصول سئو تکنیکال زبان مشترکی است که برای شروع رابطه بین سایت شما و گوگل به آن نیاز داریم.

به این ترتیب چنانچه کاربران از سایت مورد نظر استقبال کنند، این سایت ترفیع رتبه خواهد گرفت، در غیر این صورت به جایگاه قبلی خود بر خواهد گشت. به معنی تجربه کاربری می باشد و شامل تمامی احساسات و تجربیات مخاطب از ارتباط با یک محصول می‌ شود. این کلمه مخفف عبارت User Experience و از جمله موارد اثرگذار بر سئو به ‌شمار می ‌رود. علاوه‌ بر این با عکس ‌العمل و رفتار کاربران نیز در ارتباط است.

Responsive Design چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

در یک دامنه جدید وردپرس رو از صفر نصب کنید و با انتخاب یک قالب مناسب مطالبتونو بارگذاری کنید. در جای جای مقاله خود از تصاویر، اینفو گرافی، جدول، و سایر المان‌های جذاب بصری برای ایجاد فضای تنفس و استراحت به کاربر استفاده کنید. از همان ابتدا متخصص سئو با توجه به کارهایی که می خواهد انجام دهد، مبلغی را پیشنهاد می دهد. تو بعضی از سایت ها نوشته الان دیگه کار نمیکنه این قابلیت و گوگل نشون نمیده. ولی هنوزم دیده میشه در جستجو ها خواهشمندم یه اموزش براش بنویسید.

۱. اضافه شدن پارامترها به آدرس صفحه:

آخرین گزینه ای که باید ذکر شود ایجاد پیوندهای داخلی به محبوب ترین یا جدیدترین پست های وب سایت شما است. شما باید کلمه کلیدی که برای هر صفحه در نظر گرفته اید را به عنوان انکرتکست انتخاب کنید. البته در مواردی شما میتوانید از کلمات دیگری نیز برای لینک دهی داخلی بهره ببرید که برای اطلاع از این موارد میتوانید با کارشناسان سئو ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.