سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص-جان مولر


تکنیک‌های زیادی وجود دارند که می‌تواند به شما در دریافت بک لینک کمک کند و در عین حال برای کاربران نیز با ارزش باشد. همه تکنیک های لینک سازی مانند نوشتن نظرات اسپم در بخش کامنت ها بی ارزش محسوب نمی شوند. تگ عنوان و متا دیسکریپشنی که به خوبی نوشته شده باشند، مهمترین شانس شما برای جلب توجه کاربران در نتایج جستجو است.

  • معمولاً این موضوع با معیاری به نام دشواری کلمه کلیدی بیان می شود.
  • 67 درصد از افراد، روی سه نتیجه ابتدایی جستجوی خود کلیک میکنند.
  • با بازاریابی محتوایی است که می‌توانید سئو و البته فروش سایتتان را بیشتر کنید.
  • در مقاله آموزشی سئو داخلی به تکنیک های جامع و اصلی این روش بهینه سازی پرداخته شده است.
  • به بیان بهتر، هر اقدامی که در خارج سایت ما انجام شود و رتبه ما را افزایش بدهد، off page به حساب میآید.
  • بیشتر از دو ماه هست در این مورد بررسی انجام دادم ولی متاسفانه به نتیجه ای نرسیدم.

اما با توجه به تعریف سئو کلاه سیاه هر اقدامی که باعث بالا امدن صفحات تقلبی در سرچ کلمات نامرتبط شود را سئو کلاه سیاه میگویند. هر اقدامی که برای بهتر دیده شدن مطالب یک سایت برای موتورهای جستجو مختلف انجام میگیرد به معنای انجام سئو کلاه سفید میباشد. شاید شما هم در میان صحبت های یک سئوکار یا بین مقالات آموزش سئو، عبارت هایی در مورد نقش الگوریتم های گوگل شنیده باشید. گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده. این هسته فعالیت های اصلی را کنترل کرده و فاکتورهای مهم سئو به آن مربوط است. دیگر مثل گذشته نمیتوان صرفا با بررسی رفتار موتورهای جستجو و سئو کردن سایت برای آنها به نتایج اول رسید.

مقالات سئو

در اصل این نوع سئو بسیار زمان بر است اما در مقابل ریسک کمتری داشته و نتایج به دست آمده به کمک آن، پایدارتر هستند. این یعنی ممکن است شما به کمک یک سری تکنیک های حرفه ای گوگل را فریب داده و به جای محتوای مفید، با یک محتوای تبلیغاتی به صفحه اول برسید. اما زمانی که کاربر وارد سایت شما شده و با مشاهده محتوای نامناسب سریعا از آن خارج میشود، این نشان دهنده بی کیفیت بودن وب سایت شماست. اگر یک وبمستر تازه کار با اصول سئو داخلی آشنا بوده و چند تکنیک خاص از آن را هم آموزش ببیند، میتواند به خوبی از پس اجرای بهینه سازی این بخش بزرگ سایت بربیاید. به صورت کلی، هر پیامی که بدون اجازه و توافق قبلی برای کاربر ارسال شود اسپم نام دارد.

در صورت انجام سئو، گوگل من را جریمه می کند؟

چرا‌که اگر کاربری بدون اسکرول کردن، صفحه را ترک کند، اصلا آن مطالب را نخواهد دید. نرخ کلیک یا CTR یک معیار کلیدی و مهم در رتبه بندی موتور‌های جستجو بحساب می‌آید. Wiki سایتی است که طراحی شده تا کاربران محتوا‌ی آن را ایجاد یا بروز رسانی کنند.

عواملی مانند رنگ، اندازه و نوع فونت (خط) می توانند خوانایی متن را کاهش دهند. بنابراین، در طراحی و سئوی سایت باید به مقدار فضای خالی، فاصله بین خطوط، تصاویر و … توجه نمود. پیوند دادن به سایت هایی که برای کلمات کلیدی مشابه در حال رقابت هستید، مضر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “بهترین اسباب بازی برای سگ” را هدف قرار داده اید، نباید به سایتی پیوند دهید که قبلاً رتبه ۱ را برای این کلمه کلیدی کسب کرده است.

خوشبختانه، ابزارهای سئوی رایگان زیادی وجود دارد که می توانند سایت شما را بدون هزینه کردن به سطح بالاتری برسانند. ابزارهای رایگان سئو می تواند به شما کمک کند تا استراتژی خود را بدون مراجعه به کیف پول خود ارتقا دهید. شما باید تلاش بیشتری برای استفاده از این ابزارها و بهینه سازی سایت خود انجام دهید. مواردی مانند پیوندهای مرده، صفحات خطا، و ساختارهای نامرتب سایت همگی بر اینکه افراد از وب سایت شما دور می شوند تأثیر گذار است. از سرفصل ها و پاراگراف های کوتاه و آسان برای خواندن استفاده کنید، زیرپوشه های خود را مرتب کنید و برای موبایل بهینه سازی کنید.

ما در سئو برای اینکه سایت را از تمام جهات مختلف، بهینه سازی کنیم، باید مسیر برخی از صفحات را تغییر دهیم. صفحاتی از محصولات که موجود نیستند، صفحاتی که پاک شده اند، صفحات که به اصطلاح ویروسی شده اند و… همگی به وسیله ریدایرکت های مختلف تغییر مسیر داده می شوند. علاوه بر این ها، شما می توانید طرفداران خود در شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود دعوت کرده و از این طریق ورودی خوبی به دست بیاورید. سئو چیست؟ امروزه همان سوالی است که در تمامی زیرشاخه های کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، مطرح می شود. آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

بهترین مقاله را در مورد یک موضوع خاص پیدا کنید، چیزی بنویسید که حتی بهتر از آن است (به تکنیک محتوا نویسی ده برابر بهتر مراجعه کنید). در نتیجه این کار، روابط ارزشمندی را ایجاد خواهید کرد که این موضوع ممکن است در آینده برایتان مفید باشند. اگر محتوای شما واقعا عالی و منحصربه‌فرد است (این موضوع شرط لازم است)، ممکن است خودشان به آن لینک داده یا آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اولاً، برای سایت شما بهتر است که لینک های بلندمدت را از سایت‌های باکیفیت بگیرید، زیرا می‌توانند در طول زمان ارزششان را افزایش دهند. تصور کنید پستی در مورد پیاده روی دارید و دو بک لینک برای آن دارید، یکی از آنها از یک پست در مورد “ورزش در فضای باز” و دیگری از یک پست در مورد “سیاست” است.

در ادامه این دسته بندی ها و نام گذاری ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. به همین دلیل مشتریان شما هم برای یافتن پاسخ سوالات و یا تحقیق در رابطه با محصولات یا سرویس های مختلف، از اینترنت و موتورهای جستجو استفاده می کنند. برای بیشتر مشتریان، فرآیندی که منجر به خریدشان می شود، با جستجو در موتور های جستجویی مانند گوگل شروع می شود. به عنوان مثال، سایت Alibaba برای عبارت “خرید بلیط قطار” رتبه اول را در صفحه نتایج دارد. آن ها برای جذب افراد و مشتری هایی که از طریق گوگل وارد وبسایتشان می شوند، هیچ هزینه مالی را پرداخت نمی کنند. 1- این آمار را میتوانید از طریق ابزار گوگل آنالیتیکس مشاهده کنید.