سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص-جان مولر


وقتی کاربری روی یکی از نتایج طبیعی کلیک کرده و از آن سایت بازدید کند، در ابزار گوگل آنالیتیکس یک ترافیک جستجو‌ی طبیعی یا Organic Search Traffic برای آن سایت ثبت می‌شود. به این معنی که گوگل هرگز جایگاهی را در صفحه نتایج جستجو به کسی نمی‌فروشد. گوگل سایتی را برای حضور در بالا‌ترین جایگاه‌ها (صفحه اول) لایق می‌داند که از دید کاربران بهترین کارآیی را داشته باشد و بتواند احتیاجات کاربران را رفع کند.

  • ولی به قول معروف، همه چیز را همگان دانند، دوباره اومدم اطلاعات خودم رو بروز کنم و چیزهای بیشتری یاد بگیرم.
  • وبلاگ شخصی او backlinko.com است که بررسی‌های موردی و مقالات جامع در حوزه سئو از نقاط برجسته وبلاگ اوست.
  • بنابراین یک وب‌سایت باید حتما بخشی از هزینه‌های خود را برای تولید محتوای ارزشمند اختصاص دهد.
  • گوگل برای پیدا کردن صفحات شما نیاز به لینک‌های داخلی دارد و صفحات بدون لینک داخلی عموما فهرست نمی‌شوند.

اونجا یک علامت یا پرچم رو بذاریم برای همیشه ( کسب جایگاه و تثبیت اون ) ممکنه وقتی برگشتیم پایین برای همیشه به خودمون قول بدیم که دیگه کوه نریم چون سخته و همین یک دفعه بسه. در ضمن بعضی از تگها نوایندکسن ، تو صفحه تگ ها رفتم و با یوست چک شون کردم ، برای ثبت تو گوگل مشکلی نداشتن. فقط من بخوام تمام این دوره های پیشنهای شمارو اموزش ببینم و همزمان بخوام روی پیج خودم هم کار کنم .البته پیج گل و گیاه هست. با این کار به بخش Valid منتقل نمی‌شوند بلکه این آدرس ها از سایت شما حذف خواهند شد. تا مدتی ممکن است در بخش 404 دیده شده و پس از آن برای همیشه از گزارشات Coverage حذف می‌شوند. مسیر یادگیری سئو و مفاهیمی که باید با آنها آشنا شوید را به صورت کامل در دوره نقطه صفر سئو معرفی کرده‌ایم.

سئو محلی چیست؟ کاربردها و نکات سئو محلی یا لوکال سئو

نرخ کلیک یا CTR یک معیار کلیدی و مهم در رتبه بندی موتور‌های جستجو بحساب می‌آید. یک صفحه والد، می‌تواند چندین صفحه فرزند داشته باشد اما صفحات فرزند، می‌توانند تنها یک صفحه والد داشته باشند. علاوه بر آن، یک صفحه فرزند می‌تواند صفحات خواهر و برادر نیز داشته باشد.

در زیر لیست کارهای مهمی که در سوی تکنیکال انجام می‌شود را با هم می‌خوانیم

از نظر فنی چیزی به اسم لینک فالو وجود ندارد زیرا خصیصه‌ای تحت عنوان “dofollow” وجود ندارد. این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینک‌های معمولی از لینک‌های نوفالو ابداع شد. سایت شما یک سایت جدید است و هنوز توسط ربات گوگل دیده نشده است. اگر تازه می خواهید کار خود را شروع نمایید و با برنامه ریزی های سئو آشنا شوید با سئوکار همراه باشید.

سئو، یک مسابقه بوکس به داوریِ موتور جستجوگر!

چرا شما این مطلب به این خوبی رو رایگان منتشر می کنید؟ چی پشت این کاره من نمی فهمم فقط می تونم تشکر کنم. و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم. محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند. برای این کار من برای همه مطالبم درمورد یوتیوب، snippet bait نوشتم. به این معناست که فایل یا صفحه درخواستی، توسط سرور پیدا نشده است. اما اینکه منبع مورد نظر بطور موقت یا دائم از بین رفته است را مشخص نمی‌کند.