سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!-جان مولر


به طور سنتی PageRank به طور مساوی در بین صفحات لینک داده شده توزیع می شود. اگر دو لینک از یک صفحه دارید، لینکی که اول ظاهر می شود ممکن است ارزش بیشتری نسبت به دومی داشته باشد. Link equity (همچنین به آن “link juice” نیز گفته می شود) اصطلاحی است برای توصیف قدرتی که از طریق یک لینک، از یک صفحه به صفحه دیگری منتقل می شود.

یکی از دلایلی که به‌روزرسانی محتوا ممکن است تأثیر مثبتی بر رتبه شما داشته باشد این است که گوگل به تعداد دفعات به‌روزرسانی صفحات توجه می‌کند و تمایل به نمایش صفحاتی دارد که اغلب به‌روزرسانی می‌شوند. همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد زیاد کلمات به تنهایی باعث بهبود رتبه شما نمی شود. امروزه، کسب رتبه تقریباً برای تمام کلمه کلیدی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است و بیشتر جایگاه‌ها بیش از حد اشباع شده‌اند. منظور آنها این است که شما باید مترادف ها و کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و آنها را در سراسر صفحه پخش کنید تا مطمئن شوید که گوگل از موضوع صفحه آگاهی یابد.

از وب سایت هایی لینک دریافت کنید که در حال رشد هستند و به صورت منظم تولید محتوا می کنند. از طرح ها، رنگ ها و برجسته کردن متن برای مشخص کردن بخش های مهم محتوای خود در موتورهای جستجو استفاده کنید. این روز‌ها، کسب و کار‌های مختلف در رقابتی بزرگ قرار گرفته‌اند تا بتوانند مشتریان زیادی را از طریق وب سایت‌های…

  • هرچند که موتورهای جستجو به یک وب سایت به صورت کلی می نگرند، با این حال رتبه بندی سایت ها بر اساس صفحات آن ها انجام می شود؛ به همین دلیل مهم است که به بهینه سازی تک به تک صفحات وب سایت خود توجه کنید.
  • با توجه به الگوریتم های پیچیده و هوش مصنوعی گوگل که هر روز در حال پیشرفت هستند، باید بدانیم که راه میانبری برای موفقیت در سئو وجود ندارد.
  • بدیهی است که صرف هزینه بیشتر بابت سفارش سئو باعث دریافت نتیجه بهتر در موضوعات رقابتی تر خواهد شد.
  • سئوی خارجی نام فرآیندی است که به سایت امکان نمایش بیشتر در موتور جستجو را در حین انجام فرآیند سئو می دهد.
  • به این معنا که شما می توانید اطلاعات سئو را روی هر سایتی با هر زبان برنامه نویسی اجرا نمایید.

با این کار گوگل سخت گیری کمتری نسبت به موقعیت جغرافیایی شما نشان می دهد. یک ترفند برای رها شدن از تگ hreflang این است که افزونه TranslatePress را نصب کرده تا به صورت خودکار این برچسب را به صفحات مختلف شما الحاق کند. یک ابزار کاربردی برای سئو سایت است که برای جستجوی کلمه کلیدی می توان از آن استفاده کرد. این ابزار رایگان به شما کمک می کند تا راحت تر کلمات کلیدی سایت خود را پیدا کنید. کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو سایت و افزایش میزان بازدید آن دارند. اگر شما کلمه کلیدی موردنظر خود را در آن وارد کنید، یک لیست از کلمات کلیدی کاربردی و مرتبط را به شما تحویل می دهد.

این یک طرز فکر کاملا اشتباه میباشد که تقریبا تمام وب مستران اینگونه نظری دارند. • شما می خواهید الگوریتم گوگل را در طول زمان ردیابی کنید. علاوه بر این، MozCast داده های خود را به دسته های مختلف SEO، از جمله نتایج HTTPS، بررسی ها و پانل های دانش تقسیم می کند.

نحوه شناسایی و پیدا کردن رتبه سئوی سایت در گوگل

اگر می بینید سئو کارانی کمتر از ۴ سال می خواهند کار سئو سایت شما را انجام دهند بدانید که آنها قادر به چینش یک استراتژی منسجم در خصوص سئوی سایت شما نیستند. سئوی محلی یا لوکال سئو به انجام سئو به منظور جذب حداکثری مخاطبینی که در نزدیکی شما قرار دارند گفته می شود. محدوده ی سئوی محلی می تواند محله، شهر، استان، کشور و حتی قاره باشد.

معمولا این شرکت‌ها از مشاوران حرفه‌ای و نظارت متنوع برای تقویت تیم و تصمیم‌گیری بهتر بره می‌برند. هدف ما از تدوین استراتژی سئو این است که خطوط قرمز کسب و کار را مشخص کنیم تا زمان و سرمایه ارزشمند خود را بر عبارات و صفحاتی متمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای کسب و کارمان خلق می‌کنند. یک فروشگاه لباس را تصور کنید که بهترین برندهای دنیا را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند ولی در شهری کم جمعیت، طبقه زیرهمکف پاساژی متروک یا یک کوچه فرعی در محله‌ای مسکونی قرار گرفته است. میزان فروش این فروشگاه چقدر با کیفیت محصولاتی که ارائه می‌کند همخوانی دارد؟ قطعا نمی‌تواند از تمام پتانسیل‌های خود بهره بگیرد. جهت مطلع شدن از آخرین روش های بهینه سازی می توانید در خبرنامه سئوکار عضو شوید و از آخرین اخبار و مقالات در زمینه سئو مطلع شوید.

خدمات افزایش رتبه سئو

از استراتژی هایی که باعث افزایش ترافیک سایت می شود، استفاده کند. پیدا کردن سایت هایی که در زمینه فعالیت شما هستند و میزان تطابق کلمات کلیدی و یافتن کیورد گپ ها. برای سایت خود در شبکه های اجتماعی مختلف حساب ایجاد نمایید و سعی کنید در این بستر برند سازی کنید و مخاطبان خود را به سمت سایت خود هدایت کنید.

وبلاگ یوآست

Meta Description یا توضیحات متا، یکی از تگ‌های متا است که توصیفی درباره موضوع صفحه ارائه می‌دهد. گوگل توضیحات متا را در اسنیپت‌های صفحات نتایج جستجو و زیر عنوان نمایش می‌دهد. توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد. این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند. Redirect راهی است برای فرستادن هم کاربران و هم موتور‌های جستجو به یک URL متفاوت از چیزی که برایش درخواست کرده بودند.

راهی برای اضافه کردن این عبارات به محتوای خود پیدا کنید و خواهید دید که ارتباط جستجوی شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد. هاست های خارجی از نظر ارتباط شبکه و پایداری بهتر از هاست های ایرانی هستند. آن ها ارتباط نزدیک تری با ربات های خزنده موتورهای جستجو دارند. در مواردی که اطلاعات سایت شما حساس و امنیتی است بهتر از هاست های داخلی استفاده کنید. در پاسخ به این سوال باید گفت که آموزش سئو به یک CMS خاص محدود نمی شود. به این معنا که شما می توانید اطلاعات سئو را روی هر سایتی با هر زبان برنامه نویسی اجرا نمایید.