سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما-جان مولر


یکی دیگر از معیار‌های اساسی در بهینه سازی موتور‌های جستجو ، Off Page Seo یا سئو‌ی خارجی است. با بکار بردن تکنیک‌های سئو‌ی خارجی می‌توان رتبه صفحات سایت را بالا برد. اما چیزی که در یادگیری این تکنیک‌ها پیش‌نیاز محسوب می‌شود، دانستن مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با آن‌ها است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین و پرکاربرد‌ترین مفاهیم و اصطلاحات رایج در Off Page Seo یا سئوی خارجی می‌پردازیم. Keyword Stuffing یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیر‌طبیعی، با هدف گرفتن رتبه‌های بهتر در صفحات نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود. استفاده از این روش، به پنالتی شدن توسط موتور‌های جستجو منجر خواهد شد.

برای درک بهتر اینکه سئو چیست؟ و چگونه می توانید محتوا ها و مقالات سایت خود را در موتورهای جستجو مثل Google رتبه بندی و SEO کنید، ابتدا باید با نحوه عملکرد متور های جستجو و الگوریتم های گوگل آشنا باشید. Evergreen Content یا محتوای همیشه سبز محتوایی است که هیچوقت از مد نمی‌افتد و از رده خارج نمی‌شود. محتوای همیشه سبز محتوایی بسیار تاثیر‌گذار، بنیادی و عمیق با طول عمری یک یا دو ساله برای بسیاری از صنایع است. برای مثال عبارت “تکنیک‌های بهینه سازی 2020” در سال 2021 دیگر جستجویی نخواهد داشت و کارایی خودش را از دست خواهد داد.

  • یعنی شما نمیتوانید دقیقا از تکنیک هایی که برای سئو سایت فروش لباس استفاده کرده اید به همان صورت برای سئو سایت فروش لوازم صنعتی استفاده کنید زیرا مخاطبان و رقبا این سایت ها با هم فرق میکنند.
  • از بسیاری جهات، این خیلی خوب است که سئوکاران از وسواس در مورد این معیار دست کشیدند و دیگر روزی صدبار پیج‌رنک وب‌سایت را چک نمی‌کنند.
  • یک کارشناس سئو با علم و دانشی که در زمینه تحلیل داده های موجود در ابزارهایی همچون Search Console و گوگل آنالیتیکس دارد، میتواند به بهترین شکل از کلمات کلیدی طولانی و ارزشمند استفاده کند.
  • تا اینجا مطالبی را در موردسئو چیستومعنای واژه سئومرور کردیم.
  • به این ترتیب شما میتوانید با دانلود سئو چیست pdf مطالب را مرور کنید و به سطح حرفه ای برسید.

پس از انجام تحقیقات کلمات کلیدی، یک مشاور سئو باید بداند که چگونه یک صفحه را برای آن کلمات کلیدی بهینه کند. پس مشاور سئو باید خیلی سریع متوجه شود که این به‌روزرسانی‌ها چه تاثیراتی در نتایج جستجو خواهد داشت. مشاور سئو شخصی است که مهارت‌ها و تجربیات زیادی در حوزه سئو دارد و با برنامه ریزی صحیح، اتخاذ استراتژی‌های کاربردی و البته خلاقیت به شما کمک می‌کند. و یادتان نرفته که در بخش بازاریابی محتوا توضیح دادم تولید محتوا باید بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای شما باشد. گاهی اوقات این کافی نیست که بدانید وب‌سایت شما با افزایش رتبه و ترافیک روبرو است. سپس بررسی می‌شود صفحات داخلی شما تا چه حد آماده دریافت بک‌لینک هستند و در نهایت یک برنامه بک‌لینک‌سازی تدوین می‌شود.

مباحث غیر مرتبط با کلمات کلیدی در سئو

اگر قادر به کدنویسی هستید خودتان در سایت اجرا کنید در غیر اینصورت به یک متخصص ارجاع دهید تا این کار را به درستی و متناسب با اهداف شما انجام دهد. برای دریافت خدمات در حوزه سئو پیشنهاد میکنیم در ساعات اداری با بخش مشاوره وبسیما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید. و اینکه وبمستر سایت من بخش اسکیما فکر کنم ارور های زیر رو داره برای رفع چیکار باید انجام بدم ؟ اگر میشه یه ای دی بدید گفتگو کنم هزینه ای هم بود واریز میکنم. پیشنهاد میکنیم برای موارد جزئی از فریلنسرها یا شرکت‌های کوچک خدمات بگیرید.

بخش ۱:سرفصل‌های سئو

بخش های آنالیز و جمع آوری اطلاعات را به این ابزارها بسپارید و خودتان تنها نقش تحلیل گیر و تصمیم گیرنده را بازی کنید. مادامی که کاربران به دنبال پاسخ سوالات خود هستند شرکت هایی که سریع ترین و بهترین پاسخ را برای آنها فراهم میکنند موفق هستند. در طول سالیان گذشته استراتژی های سئو به هدف هماهنگی با این تغییرات ایجاد شده اند و امروزه دانش سئو ترکیبی از یادگیری مداوم و تحلیل اطلاعات است.

چرا طراحی سایت سئو شده مهم است؟

بعد از راه اندازی سایت جدید هریک از آن صفحات قبلی را به آدرس متناظر آن در سایت جدید ریدایرکت 301 کنید. البته اگر سایت شما با آدرس https باز میشود به چهار حالت نیاز دارید در غیر اینصورت همان دو حالت مربوط به http کفایت میکند. 1-سایت من سایت بازی کامپیوتر هست و تا جایی که بشه در روز دارم پست جدید میزنم و پست های قدیمی مربوط به 2 سال پیش رو با بخش های جدید مثل متن و تصویر و ویدیو بروز رسانی میکنم.

در حقیقت همه ی آنها تنها تجربیات خود را در اختیار کاربران قرار دادند. ابزارها و سیستم‌های مختلفی در پیاده‌سازی استراتژی سئوی سفارشی‌سازی شده وجود دارد. وجود این ابزارها قبل از شروع به ایجاد تغییرات در سایت به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما قادر است هر مرحله از کمپین شما را تجسم کند. راه دیگری که یک شرکت سئو می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، ارائه نتایج قابل اندازه گیری است. برخلاف برخی از تاکتیک های بازاریابی سنتی، سئو به راحتی می تواند در طول هر مرحله از کمپین شما ردیابی و اندازه گیری شود.