سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟


به این نوع پیوند ها لینک های متنی یا contextual links گفته میشود. لینک های متنی کاربران شما را به مطالب جالب و مرتبط راهنمایی می کند و میتواند بانس ریت سایت تان را به طور قابل توجهی کاهش دهد. سئو یک روش و استراتژی بازاریابی مناسب برای همه وب‌سایت‌ها نیست و بر اساس هدف گردانندگان یک وب‌سایت، استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی دیگر مانند تبلیغات از طریق پرداخت کلیکی می‌تواند مؤثرتر باشد. در سپتامبر سال ۲۰۱۶، گوگل اعلام کرد که گوگل پنگوئن به الگوریتم اصلی رتبه‌بندی گوگل ملحق شده‌است و دیگر آپدیت‌های آن اعلام نمی‌شود.

باید این واقعیت را بدانید که 67% از کیلیک ها متعلق به 5 نتیجه اولی هستند که در گوگل دیده میشوند. سعی میکنید یک مشکل خاص را به طور دقیق و کامل از جستجو کننده حل کنید، و یا اگر راه حلش برای مخاطب هزینه دارد، به درستی به او میگویید که چه باید بکند. قبل از این که بخواهید مطلبی را در بلاگ یا سایت خود منتشر کنید، این فرضیه را برای سئو در ذهن خود همیشه مطرح نمایید. در واقع شما میدانید سئو چیست اما، اهمیت سئو را به درستی درک نکرده اید. سعی کردم سئو را به زبانی ساده در بخش ابتدایی مقاله برای مخاطبین اثر خاص تعریف کنم.

در حال حاضر به نظر افزونه KK Star امکان انجام کاری که در نظر دارید را فراهم میکند. مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند. پیشنهاد میکنیم برای مقاله، محصول یا خدمات خود از این نوع نشانه گذاری استفاده نکنید. 90% یا تگ هستن که تقریبا” هر هفته با اد کردن محصول جدید آپدیت می شن یا صفحاتی که به مرور زمان با اضافه کردن محصولات خود به خود بهشون لینک داخلی میدم. مسیر یادگیری سئو و مفاهیمی که باید با آنها آشنا شوید را به صورت کامل در دوره نقطه صفر سئو معرفی کرده‌ایم.

  • مطمئن شوید که سایت شما با موبایل سازگار است؛ اگر می خواهید در بازار دیجیتال رقابت کنید، قطعا باید سایتی سازگار با موبایل داشته باشید.
  • تمرکز خود را روی ارايه آنچه کاربرانتان می‌پسندند بگذارید و نه فقط کسب نمره بالا در ابزارهای تست سرعت سایت.
  • در سئو خارجی سایت تمرکز روی ورود کاربران از سایت های دیگر به سایت است و هدف جذب ترافیک از موتور جستجو گوگل نیست.
  • فایل robots واقع در مسیر ریشه وب سایت ها بوده و این فایل با دستورات خود به راهنمایی ربات های موتورهای جستجو در هنگام پایش و خزیدن در وب سایت ها می پردازد.

این که تعریف سئو رو از دیدگاه متخصصین این حوزه می بینیم خیلی جذابیت داره. مخصوصا قسمت متخصصین ایرانی واقعا جالب و خاص بود به نظرم از متخصصین خبره ای هم استفاده کردید. نظر شما کاملا صحیح است ولی درک درست از مفهوم سئو برای افرادی که به تازگی به این فضا ورود میکنند بسیار ارزشمند خواهد بود. ممنون از شما که حمایت کننده دانش و تجربه کارشناسان سئو هستین.

تاثیر رفتار کاربران بر سئو سایت

منظور از پیمایش وبسایت، حرکت از یک صفحه به صفحه‌ای دیگر در یک وبسایت است. هر‌چه این جایجایی سهل‌تر و آسان‌تر باشد، گفته می‌شود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد. پیمایش خوب یک وبسایت، برای بازدید کنندگان سایت و نیز کرالر‌ها، پیدا کردن چیزی که می‌خواهند را راحت و آسان می‌کند. کاربران و موتور‌های جستجو عاشق محتوا‌های پیدا‌شدنی و به خوبی طبقه بندی شده‌اند. Text to HTML Ratio نشانگر درصد متن موجود در یک صفحه وب در مقایسه با درصد کد HTML موجود در آن صفحه است.

ایندکس شدن در نتایج موتورهای جستجو

از آنجا که این فایل راهنمای ربات‌های موتورهای جستجوست، از نظر سئو نیز تأثیر بسیار زیادی بر نحوه ایندکس شدن سایت خواهد گذاشت. در واقع کلمات کلیدی همان عباراتیست که کاربران اینترنتی برای دست یابی به محتوای وب سایت ها استفاده میکنند. خوشحالیم که خوانندگانی مثل شما داریم که ارزش محتوای سایت را درک می کنند. در مورد کندی سایت خدمتتون عرض کنیم که طبق نتایج تست سرعت سایت از هر پلتفرم معروفی مانند Gtmetrix، Pingdom و حتی ابزارهای ایرانی، زمان بارگذاری سایت بین یک تا چهار ثانیه است. حدس می زنیم که سرعت اینترنت شما شاید در زمان کار با وب سایت پایین بوده، یا اینکه دچار اختلالاتی شده باشد.

کلمات کلیدی

وبلاگ نویسان در کشور خارجی بر سر طول محتوایشان با یکدیگر به رقابت میپردازند. دلیلی ندارد که کاربر سایت شما شود و به پیشنهادهای شما توجهی کند. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. اگر من تمامی لینک هایی که در این صفحه وجود دارد رو در حال حاضر حفظ کنم، ولی لینک ها جابجا بشن ممکن است در سئو تاثیر بگذارد. از نظر من خیلی ازمون خوب و عالی بود طوری که افرادی که حتی سئو رو هم نمیدونن ترغیب میشن برای مطالعه سئو و دنبال کردن مقالات این حوزه.