سئو چیست ؟ Seo چیست-جان مولر


بطور کلی، SMO به بهینه سازی یک وبسایت از‌طریق ترغیب کاربران به استفاده و به اشتراک گذاری لینک‌های آن وبسایت در شبکه‌های اجتماعی اشاره دارد. SMO در‌حقیقت حضور آنلاین شما در مکان‌هایی که مشتریانتان حضور دارند را پر رنگ کرده و باعث ایجاد و گسترش روابط شما با مخاطبانتان می‌شود. علاوه بر قرار دادن محتوا در موتورهای جستجو، سئو همچنین به ترقی و پیشرفت رتبه‌‌ها نیز کمک می‌‌‌کند بنابراین آن محتوا در جایی که بیشتر مورد مطالعه جستجوگرهاست قرار می‌‌‌گیرد. اینترنت در حال تبدیل شدن به جایی برای رقابت هرچه بیشتر است، و کسب‌‌‌‌وکارهایی که برای سایت‌های خود سئو را انجام می‌‌‌دهند دارای مزیت و فایده‌‌‌ای قطعی در بین بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهند بود. فروش بیشتر مهم‌ترین مسئله برای هر کسب و کاری اعم از سنتی و دیجیتالی است. افزایش فروش اینترنتی نیز مانند هر کسب و کار دیگری، نیازمند دیده شدن یا اصطلاحا در چشم بودن است.

  • و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم.
  • بسیاری مشاغل خرده فروشی در وب وجود دارد که برخی از آن ها حتی یک فروشگاه یا مغازه واقعی هم ندارند، با این حال می توانند در سال میلیون ها تومان کسب درآمد کنند.
  • موتورهای جستجو از الگوریتم های جستجوی پیچیده برای رتبه بندی صفحات وب استفاده می کنند.
  • در این جستجو که ما یا دیگران آن را انجام میدهیم، یک سری نتایجی به دست میآید که بعضی از آنها درصفحه اول هستند و برخی دیگر در صفحات دیگر گوگل نشان داده میشوند.
  • اهمیتی ندارد که این فروشگاه به چه میزان اجناس با کیفیت و یا ارزانی ارائه می‌دهد.زیرا هیچ وقت توسط مردم و مشتریان دیده نخواهد شد.
  • اما زمانی که کاربر وارد سایت شما شده و با مشاهده محتوای نامناسب سریعا از آن خارج میشود، این نشان دهنده بی کیفیت بودن وب سایت شماست.

پیشنهاد ما به شما نصب گواهینامه SSL از ابتدای راه‌اندازی وبسایتتان است. برای اطلاع از نحوه نصب SSL با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید. لینک داخلی یک لینک از یک صفحه از سایت به صفحه‌ای دیگر از همان سایت است.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند. يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند.

به تجارت های تازه کاری که قادر به تقبل هزینه های سئو یک وب سایت نمی باشند توصیه می کنیم که خودشان سئو را بیاموزند و همزمان با یادگیری هر نکته، سعی در پیاده سازی آن در وب سایت نمایند. میتوانید از کلاسهای آموزش سئو و یا از مقالات آموزش سئو استفاده ببرید. الگوریتم پاندای گوگل روی محتوای متنی صفحات حساس است و متن‌های کپی شده، پر از تبلیغات و محتواهای بی‌کیفیت او را به شدت عصبانی می‌کند.

چه عواملی باعث پوگو استیکینگ می‌شود؟

مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند. پیشنهاد میکنیم برای مقاله، محصول یا خدمات خود از این نوع نشانه گذاری استفاده نکنید. 90% یا تگ هستن که تقریبا” هر هفته با اد کردن محصول جدید آپدیت می شن یا صفحاتی که به مرور زمان با اضافه کردن محصولات خود به خود بهشون لینک داخلی میدم. ما باید از انواع انکر تکست استفاده کنیم تا لینک سازی طبیعی باشه. سئو یعنی تصمیم گیری درست، براساس آمارها و تحلیل های گسترده از آخرین تغییرات گوگل و دستاوردهای سایت.

آموزش ایندکس صفحات در گوگل و ۷ روش افزایش سرعت ایندکس

برای مثال، گوگل از یک سایت خبری خوب انتظار دارد بسیار زود تر از یک سایت آموزشی، یا فروشگاهی بروز شود. هوش مسنوعی گوگل، همیشه هدفش این است که مطالبی را به ما نشان دهد که واقعاً کاربردی باشد. اگر ربات گوگل وارد سایت شما شود و مشغول خزیدن شود، با استفاده از لینهای مختلف که در سایت شما وجود دارد، به صفحات مختلف رفته و آنها را بررسی میکند. معمولاً با شنیدن اصطلاح موتور جستجو یا Search Engine به یاد گوگل و یاهو می‌افتیم.

در صورتی که مورد خشم پاندا قرار گرفتید و جریمه شدید، با اصلاح و به‌روزرسانی صفحات ضعیفتان می‌توانید شانس این را داشته باشید که جایگاه قبلی‌تان را پس بگیرید. در زیر لیست تمامی الگوریتم‌های گوگل که بیشترین تاثیر را در نتایج گوگل دارند برایش ما آورده‌ایم و توضیح دادیم هر کدام مسئول چه کاری هستند. شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست.

پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید. تمرکز اصلی الگوریتم موش کور بر سئوی محلی است و به کسب و کارهای محلی کمک می‌کند که رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست آورند. قبل از این الگوریتم برای کسب و کارهای کوچک سخت بود که با بزرگ‌ها رقابت کنند و لی گوگل کاری کرد که هنگام سرچ کاربر، نتایج محلی نزدیک هم به او نشان داده شود.

لینک سازی هدفمند یا لینک بیلدینگ در سایت نیاز به رعایت اصول خاصی دارد و نمیتوان همین طوری صرفا چون باید سایت لینک داخلی و خارجی داشته باشد یکسری لینک داخلی و خارجی در آن ایجاد کرد. به دلیل اهمیت طراحی سایت برای گوشی های همراه گوگل مبحث mobile first index را مطرح کرد تا صاحبان سایت ها ابتدا سایت هایشان را برای موبایل و سپس برای دسکتاپ طراحی کنند تا بتوانند کاربران بیشتری را جذب کنند. یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه میتواند دید بهتری به شما بدهد و شما را برای استفاده از تکنیک های خلاقانه برای سئو گوگل کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو کلاه سفید و تکنیک های این سئو میتوانید مقاله سئو کلاه سفید چیست را مطالعه کنید. در مقاله سئو داخلی چیست به صورت جامع درباره تکنیک های سئو داخلی توضیح داده ایم که با رعایت این تکنیک ها میتوانید در کمتر از ۶ ماه سایت تان را به صفحه اول گوگل بیاورید. برای آن که یک سایت در رتبه بالای جستجوی گوگل قرار بگیرد لازم است که همه چیز درباره سئو را بدانید و مراحل سئو سایت را از همان ابتدای ساخت سایت رعایت کنید.