سئو SEO آموزش سئو سایت مطابق الگوریتم های گوگل همگام وب-جان مولر


به عنوان مثال، برای بهبود سئو محلی، الگوریتم کبوتر را معرفی کرد یا برای مقابله با وبمسترانی که محتوای سایت های دیگر را میدزدند، الگوریتم پاندا معرفی شد. این یعنی اگر دیجی کالا یک سایت معتبر است، باید سایت های دیگری که در سطح وب فعالیت میکنند، گهگاه از صفحات خود به آن لینک داده و در موردش صحبت کنند. نقشه سایت یا sitemap یک فایل MXL تشکیل شده از یک سری کدهای برنامه نویسی است.

  • لینک داخلی یک لینک از یک صفحه از سایت به صفحه‌ای دیگر از همان سایت است.
  • پس از اینکه وب سایتی پایش شد، اطلاعات آن ایندکس (ذخیره) می گردد.
  • بهترین راه برای ایجاد رابطه ای صمیمانه، ارائه محتوای ارزشمند و تجربه ای به یاد ماندنی است.
  • این توافق با شعار “تو به من لینک می‌دهی و من به تو” شناخته می‌شود.
  • در این بخش نظرات این افراد را در مورد سئو جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

اما اینکه منبع مورد نظر بطور موقت یا دائم از بین رفته است را مشخص نمی‌کند. Java یکی دیگر از زبان‌های برنامه نویسی است که در ساخت نرم افزار‌ها، بازی‌های ویدئویی، اپلیکیشن‌های موبایل‌های هوشمند و پلاگین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. Programming Language یا همان زبان برنامه نویسی به ما این امکان را می‌دهد تا به زبانی که کامپیوتر می‌فهمد، به آن دستور العمل بدهیم. همانگونه که زبان‌های بسیاری برای ارتباط بین انسان‌ها وجود دارد، مجموعه‌ای از زبان‌های برنامه نویسی نیز وجود دارد که برنامه نویسان می‌توانند با استفاده از آن‌ها با کامپیوتر ارتباط برقرار کنند. در ادامه، مهم‌ترین زبان‌های برنامه نویسی که ممکن است در مقوله سئو مورد استفاده قرار گیرند را مشاهده می‌کنید.

سئو کلاه سیاه:

طراحی وب سایت هم بایستی به گونه ای باشد که استفاده از محتوا آسان بوده و چشم نواز نیز باشد. اکر در سئو به کمک نیاز داشتید، بهتر است که از خدمات سئو شرکت های معتبر مانند رادزاد استفاده کنید. متاسفانه برخی از رقبا دست به روش های غیر اخلاقی زده و سعی می کنند تا با اقداماتی، رتبه وب سایت شما را کاهش دهند. به عنوان مثال در موضوعات رقابتی مانند فروش بلیط، این مسائل وجود دارد.

بهینه سازی موتور جستجو جهت افزایش بهبود رویت وب سایت

در عوض بدون تأمل وارد لینک اول می‌شوید و با یک محتوای بد مواجه می‌شوید و سریع صفحه را ترک می‌کنید. بنابراین اگر تعداد کاربرانی که سریع صفحه را ترک می‌کنند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را تنزل می‌دهد. با وجود اینکه گوگل بطور رسمی اعلام نکرده است که Dwell Time معیاری در رتبه بندی سئو محسوب می‌شود، اما ما می‌دانیم که گوگل برای تجربه کاربر ارزش ویژه‌ای قائل است. و Dwell Time معیار مهمی در تعیین آن است که کاربران در استفاده از یک صفحه چقدر رضایت دارند. A/B Testing یا تست A/B که به آن تست دو بخشی نیز گفته می‌شود، روشی برای مقایسه دو نسخه متفاوت از یک صفحه وب یا یک اپلیکیشن موبایل است. این تست برای تعیین این است که کدام نسخه عملکرد بهتری دارد.

برای کسب و حفظ رتبه سایت خود و به منظور بهبود رتبه در گذر زمان باید همیشه سئو وبسایت خود را آپدیت کرده و در طول زمان موارد بهینه سازی های جدید را نیز انجام دهید. یک راهکار دیگر هم برای رسیدن به رتبه اول گوگل وجود دارد و نام آن تبلیغات گوگل یا google adwords است. در این راهکار، مخاطبان با ساخت اکانت گوگل و ورود به سیستم تبلیغاتی، کلمات کلیدی خود را انتخاب کرده و پس از رسیدن هر کلمه به صفحه اول، بابت کلیک هر کاربر روی سایت خود، به گوگل هزینه ای را پرداخت میکنند. تا به امروز، هیچ استراتژی بازیابی اثبات شده ای برای به روز رسانی Medic وجود ندارد. برخی از سئوکارها استخدام نویسندگان خبره را برای اعتبار بخشیدن به وب سایت خود پیشنهاد می کنند، برخی دیگر ادعا می کنند راه حل در ایجاد نهادهایی برای برند شما است.

می‌توان بدون بررسی سایت و رقبا در مورد عدم کسب جایگاه در نتایج گوگل اظهار نظر کرد. اگر منظور شما این است که صفحه دیگری جایگاه کسب کرده بهترین راه حل ریدایرکت کردن آدرس قبلی به صفحه هدف است. هدف شما از سئو کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل، افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش است. بهتر است ابتدا خدمات سئو که توسط شرکت ها ارایه میشود را بشناسید.