سئو  SEO  چیست ؟-جان مولر


به این صورت که فردی که تبلیغات کسب و کارش را به گوگل سپرده است، کلمات کلیدی را انتخاب می‌کند تا در صورت جستجوی آن‌ها، تبلیغات او قبل از نتایج اصلی نمایش داده شود. وجود علامت Ad (آگهی) در کنار نتایج نیز، راه تشخیص این تبلیغات از نتایج اصلی است. یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در رابطه با وبسایت شرکت خودتان در نظر داشته باشید، این است که دیدگاه شما باید فراتر از موتورهای جستجو باشد.

  • چون اکثر تغییرات برای مقابله با دور زدن‌ها و دستکاری‌ها ایجاد می‌شوند یا راهکاری هستند برای دستیابی به اهداف گوگل.
  • افزونه های سئو رنک مث و یوست به شما در ساخت نقشه سایت به فرمت XML کمک خواهند کرد.
  • برآورد سختی یک کلمه کلیدی به عوامل مختلفی از‌جمله اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و کیفیت محتوا بستگی دارد.
  • یک ترفند برای رها شدن از تگ hreflang این است که افزونه TranslatePress را نصب کرده تا به صورت خودکار این برچسب را به صفحات مختلف شما الحاق کند.
  • با افزایش ارزش پیوند به این محبوب ترین/جدیدترین پست ها از صفحات و پست های مختلف ، آنها واقعاً تقویت می شوند.
  • ورود کاربران به سایت می تواند تعداد مشتریان عسل طبیعی این تولید کننده را افزایش دهد.

به بیان دیگر، کلمات کلیدی دم دراز عباراتی بلند‌تر و مشخص‌تر هستند که بازدید کنندگان معمولا زمانی از آن‌ها استفاده می‌کنند که به مرحله خرید نزدیک‌تر باشند. به عنوان مثال، عبارت “سئو‌ی داخلی” یک کلمه کلیدی دم کوتاه و عبارت “راهنمای استفاده از تکنیک‌های سئوی داخلی” یک کلمه کلیدی دم دراز است که مشخص‌تر به آنچه کاربر به دنبالش است اشاره دارد. صفحات استاتیک، صفحاتی هستند که با زبان برنامه نویسی سمت کلاینت مثل HTML، JavaScript و CSS نوشته می‌شوند. وقتی سرور یک سایت، برای صفحات استاتیک از مرورگری درخواستی دریافت می‌کند، بدون انجام فرآیند اضافه‌ای، به درخواست پاسخ می‌دهد. اما صفحات دینامیک، صفحاتی هستند که با زبان برنامه نویسی سمت سرور مثل PHP، Java، ASP و JSP نوشته می‌شوند. از آنجاییکه این کد‌ها مستقیما روی سرور اجرا می‌شوند، هر بار که صفحات دینامیک بارگذاری شوند، سرور امکان تولید محتوایی جدید را خواهد داشت.

چگونه متخصص سئو شویم؟

بهینه سازی سایت باعث بهبود این موارد با توجه به نوع کاربر ویزیت کننده از سایت شما خواهد شد. هدف از سئو، پاسخ به نیاز کاربر است، دقیقا همان چیزی را که می خواهد به او بدهد. به عبارت دیگر هدف از سئو این است که کاربر جستجوکننده را به بازدیدکننده، بازدیدکننده را به کاربر دائمی و مشتری تبدیل کند. شما به عنوان متخصص سئو وظیفه دارید، بدانید که در چه زمانی، چه قوانین و اصولی را باید پیاده سازی کنید تا وب سایت شما بهینه شود.

موتورهای جستجوی زیادی وجود دارند، اما این گوگل است که بیشترین پیشرفت را در کسب اطلاعات، درک زبان و پردازش زبان طبیعی داشته است. به عنوان مثال از جمله صفحاتی که تحت این ارزیابی قرار میگیرند می توان به مواردی اشاره کرد که به صورت مستقیم و جدی بر روی سلامت انسان، شادی و امنیت او تاثیر گذارند. این افراد به صورت مستقیم بر روی نتایج جستجو تاثیر گذار نیستند، اما از داده های آنها در ارتقا الگوریتم جستجو استفاده می شود. مرور فهرستی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی گوگل (مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و…) می‌تواند روشی عالی برای دریافت یک نمای کلی از نحوه تکامل جستجوی گوگل و سئو در طول سال‌ها باشد.

دوره آموزش بازاریابی محتوا

سایت مپ یا نقشه سایت یک فایل متنی است که کلیه نشانی های موجود در سایت را دربر دارد و شامل اطلاعات متای موجود در هر URL از وب سایت نظیر آخرین به روز رسانی ها و شیوه ارتباط آن با دیگر صفحات می باشد. نیل پاتل که جزء 10 نفر اول در بین سئوکاران دنیا قرار دارد (به گفته مجله Entrepreneur Magazine) در آمد این فرد در راه سئو بیش از 35 میلیون دلار می باشد. نیل پاتل که دارای یک وبسایت شخصی برای آموزش Seo می باشد هم گزینه خوبی برای آموزش مقدماتی سئو برای علاقمندان به این زمینه می باشد. این وبسایت که متعلق به خود گوگل می باشد و برای شروع کار آموزش سئو می توانید از همین اسناد و آموزش های ابتدایی که خود گوگل به انتشار آنها پرداخته استفاده نمایید. امروزه دانشگاه های سراسر جهان دوره های رسمی بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند و کلاس های آنلاین زیادی برای آموزش سئو و دریافت گواهینامه وجود دارد.

تفاوت سئو با تبلیغات گوگل(Google Ads (AdWords چیست؟

پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی باعث شده تا افراد بتوانند با جستجوی سوال خود در اینترنت به پاسخ آن برسند. هنگامی که یک سوال را جستجو می کنند، تعداد زیادی لینک در صفحه گوگل می بینند که هر کدام یک محتوا هستند. به همین دلیل، محتواهای زیادی در اینترنت وجود دارند که آن را به یک منبع غنی اطلاعات تبدیل کرده اند. مردم با مطالعه محتوا به پاسخ سوالات خود می رسند و می توانند نیازهای خود را برطرف نمایند. برای مثال اگر به دنبال سئو تضمینی هستند، می توانند با جستجوی این عبارت در گوگل، به محتواهایی در این مورد دسترسی پیدا کنند. یک محتوای قدرتمند باعث آگاه سازی کاربر می شود و اطلاعات او را افزایش می دهد.

مجموعه رادزاد با داشتن مهارت های عالی در سیستم مدیریت محتوای جوملا، آموزش های ویژه ای برای سئو این پلتفرم در نظر گرفته و برای آگاهی از جزئیات آن می توانید با ما تماس بگیرید. درصد بازدیدکنندگانی که از فرم تماس در وب سایت شما استفاده کرده اند. درصد بازدیدکنندگانی که به دلیل مشکلات فنی (مانند خرابی وب سایت) نتوانستند از وب سایت شما بازدید کنند. نه، انکر تکست تنها چیزی است که یک موتور جستجو می تواند هنگام مشاهده لینک ها بخواند. اصطلاحی که برای توصیف اعتباری که یک بک لینک به سایت دیگری منتقل می کند استفاده می شود.

پر کردن این بخش به افراد نابینا و کم بینا کمک میکند تا موضوع عکس را بهتر درک کنند. آمارهای مختلفی از رتبه ها، کیلیکها و غیره را در اختیار ما قرار می دهد. برای مثال وقتی شما در یک عبارت 100 بار نمایش گرفته اید و از این صد بار تنها 5 بار روی سایت شما کیلیک شده است، نرخ ctr شما 5 درصد است. زمانی که تعداد کیلیکها را بر تعداد نمایش تقسیم کنیم، نرخ ctr به دست میآید. فالو یا نوفالو بودن لینک از طریق بررسی کد درون لینک مشخص میشود. لینک، پیوندیست که شما در فضای اینترنت برای منتقل شدن از صفحه ای به صفحه دیگر روی آن کیلیک میکنید.

هر وبلاگ یا مجله؛ احتیاج به ۱ یا چند سئو کار (تیم سئو) دارد. چنانچه در شروع کار هستید و نمی‌توانید هزینه کنید؛ مجبور هستید خودتان یادگیری سئو را آغاز کنید و سایتتان را سئو کنید. برای موفقیت در سئو اینگونه سایت‌ها؛ حداقل به ۴ ابزار نیاز دارید.