سایت مپ چیست؟ 3 روش ساده ساخت Sitemap آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین


از نقشه سایت XML و RSS/Atom feeds در کنار هم استفاده کنید. سایت moz بخش های مختلفی دارد که هر بخش خدمات کاربردی به شما ارائه می دهد. با وب24 همراه باشید تا با نحوه ی کار با ابزارهای سایت ماز به طور کامل آشنا شوید. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. شما انبوهی از مطالب بسیار مفید را رایگان در اختیار کاربران قرار داده اید. ما دوست داریم که اخبار تازه در کمترین زمان ممکن ایندکس شوند به همین دلیل اولویت ایندکس اخبار را بالاتر از دسته‌بندی و برچسب قرار داده‌ایم.

  • این برچسب اطلاعات مربوط به هر نقشه سایت را در خود جای میدهد.
  • همچنین در شرایطی که صفحاتی از وب سایت خود را آپدیت می‌کنید باید آن‌ها را در سایت مپ قرار دهید تا گوگل متوجه شود که تغییراتی بر روی آن‌ها اعمال شده و به همین واسطه دوباره صفحات را آنالیز کند.
  • با کمک نقشه می‌توانستیم مسیر حرکت خودمان را تعیین کنیم، زمان حرکت را مدیریت کنیم و همه اطلاعات تاریخی و جذاب را یک‌جا به دست آوریم.

نام، ایمیل و وب سایت من را برای ارسال نظر در آینده در این مرورگر ذخیره کن. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. این برچسب یه برچسب اختیاریه و برای مشخص کردن باز تغییرات بروزرسانی یه صفحه است و مشخص میکنه این صفحه هر چند وقت یه بار تغییر میکنه. این بازه تغییرات ممکنه همیشه یا هفتگی یا روزانه و … باشه.

استخدام در شرکت سئوکار

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن. هدر دادن منابع سرور برای این صفحات، باعث از بین رفتن Crawl Budget شما می‌شود. به‌این‌ترتیب صفحات ارزشمند و مهمی که واقعاً نیاز به ایندکس شدن دارند خیلی دیرتر به نتایج جستجو راه پیدا می‌کنند. بدون شک شما هم می‌خواهید ربات گوگل Crawl Budget سایت‌تان را به بهترین شکل ممکن مصرف کند.

روش های خاص ایجاد سایت مپ

بعد از خواندن مقالات شما من صفحه فوق را باز کردم و بصورت xml ذخیرش کردم و در روت کپیش کردم. تنظیمات htaccess رو چه طوری باید بررسی کنم؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشه. سلام دوست عزیز، بله کاملا جواب میده و مناسب است که انجام بدید. اوایل این نسخه ایراداتی داشت ولی در حال حاضر به خوبی کار میکنه. کل ماجراا ینه که اشتباهی چند مطلب رو نویسندم حذف کرده بود و از مطالب حذف شده هم …. مشکل از قالب نیست چون اگر مشکل از قالب بود باید وقتی قالب پیشفرض وردپرس را نصب میکردم مشکلم حل میشد درحالیکه حل نشد.

ایجاد نقشه سایت یکی از ساده ترین و بهترین راهها برای انجام این کار است. لیست های سایت مپ صفحات به خزنده های موتور جستجو می دهد هر آنچه را که باید در مورد صفحات و ساختار سایت شما بدانند. همانطور که توضیح دادیم ساخت نقشه سایت و ثبت آن در گوگل امری ساده و آسان است. مخصوصا اگر سایت شما وردپرسی باشد و از افزونه سئو مناسب نظیر یوست سئو برای ایجاد آن استفاده کنید.

وبلاگ نردبان

بیشتر نقشه های سایت مناسب را می توانید از Disney Store تهیه کنید. همانطور که می توانید مشاهده کنید، تمام دسته بندی های مهم در این سایت لیست شده اند. البته عده ای هم بودند که ادعا داشتند گوگل وبمستر بعد از این تغییر قادر به پیدا کردن نقشه سایت آن ها نبوده است. وقتی شما نمی خواهید صفحه ای را ایندکس کنید معمولا از تگ متا ربات “noindex,follow” استفاده می کنید. این موضوع از ایندکس صفحه توسط گوگل جلوگیری می کند استفاده از این تگ برای صفحاتی که در سایت مهم هستند اما شما نمی خواهید گوگل آن ها را نشان دهد بسیار مفید است (ورود کاربر، ثبت نام و …). البته توجه کنید که استفاده از این تگ فقط برای صفحاتی که نمی خواهید کرال شوند، پیشنهاد می شود پس هنگام استفاده از robot.txt دقت داشته باشید تا به اشتباه یکی از صفحات مهم خود را noindex نکنید.