سفارش تولید محتوا + سئو شده خدمات تولید محتوا با استراتژی و تقویم-جان مولر


پس اول از همه، كيفيت محتوايتان را بسنجید و سپس آن را بهینه كنيد. يادتان باشد، تجربه اي که كاربر از سايتتان كسب ميكند، باعث ميشود كه یا او مجددا به سايت شما بازگردد، يا ديگر هرگز روي وبسايتتان كليك نكند. به طور خلاصه، فقط تمرکز کردن بر روی نرخ تبدیل، عموماً منجر به تجربه ی ضعیف تر می شود. همان طور که قبلا گفتیم، نرخ تبدیل و سئو محتوا باید برایتان مهم باشد، اما تمرکز بر روی خواسته کاربر اولویت بیشتری دارد. اما به یک نکته توجه داشته باشید، شما قرار است که یک بانک از کلمات کلیدی داشته باشید، بنابراین سعی کنید تا آنجایی که می شود، در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید کلمه پیدا کنید.

چه محتوایی می‌توانید تولید کنید که متفاوت از آنچه هر کس دیگری تولید می‌کند باشد؟ شاید اینفوگرافیک‌ها نیز خیلی بتوانند به شما کمک کنند. استفاده از تصاویر و ویدئو در محتوا تأثیر مثبتی بر زمان توقف روی محتوا دارد؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰٪ بازاریابان می‌گویند استفاده از ویدئو زمان توقف روی محتوا را در وبسایت افزایش می‌دهد. استفاده از ویدئو و تصاویر (که شامل اینفوگرافی و نمودارها هم می‌شود)، سبب می‌شود که محتوا به‌راحتی خوانده شود. این واقعیتی است که اغلب ما از محتوای بصری بهتر یاد می‌گیریم.

  • برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند.
  • یعنی با این سرعت بالای انتشار محتوا در ایران شما مجبور هستید محتوای سئو عالی و بروز تولید کنید.
  • اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، استفاده از افزونه‌ای مانند Yoast یا Rank Math به شما یک تعداد کاراکتر و نمره در گنجاندن کلمه کلیدی برای این موارد می‌دهد.
  • یکی از جنبه های استراتژی سئوی محتوا موفق، کپی رایتینگ است.
  • اگر توضیحات متا را به‌خوبی بنویسید، تفاوت زیادی میان تعداد کلیک‌ها ایجاد خواهید کرد.

در قدم اول شما باید وضوعی را برای محتوای خود انتخاب کنید. طبق تحقیق انجام شده توسط HubSpot مشخص شده است که مشاغلی که به طور منظم بلاگ پست منتشر می کنند، 350٪ ترافیک بیشتر از کسانی که به طور منظم محتوا منتشر نمی کنند، دارند. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

يك نكته بسیار مهم در سئو محتوا

آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و به اشتراک گذاری آنها آسان تر است. اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید. تقسیم آن به قسمت های مختلف می تواند نوشتن شما را آسان تر و سریع تر کند. هنگامی که محتوای خود را ساختار می دهید، می توانید بدون هیچ زمانی برای سازماندهی افکار خود، روی هر قسمت جداگانه کار کنید. به محتوایی گفته می شود که در آن تمامی نکات و استانداردهای سئو رعایت شده باشد به گونه ای که موتورهای جست و جو با دیدن شان امتیاز بالایی را به آن ها اختصاص دهد.

اولین نیاز برای کپی رایتینگ با کیفیت بالا، نوشتن محتوای اصلی است. باید با همه پست‌ها و مقالات دیگر وبلاگ که قبلاً در اینترنت هستند متفاوت باشد. اگر جستجوی کلمات کلیدی خود را به خوبی انجام داده باشید، در نهایت به لیست طولانی از عباراتی که می خواهید آنها را پیدا کنید، خواهید رسید.

سئو سایت برای هر صفحه‌ای که عبارت کلیدی خاصی را هدف قرار داده و روی آن تمرکز دارد، انجام‌شدنی است. در وبسایت‌ها با توجه به نوع فعالیت، صفحات مختلفی برای پوشش خدمات و محصولات در نظر گرفته می‌شود. Yoast SEO به شما کمک می کند متن خود را کمی بیشتر تغییر دهید.

به این خاطر که قرارگیری کامل محتوای جدید شما در صفحه نتایج موتور جستجو و کسب اعتبار زمان بیشتری می‌خواهد در حالیکه می‌توانید بخشی از محتوای موجود را بروزرسانی کنید و فوراً از مزایای آن بهره ببرید. احتمالاً قبل از اینکه مطلب جدید خود را بنویسید به این فکر می‌کنید که چطور از کلیدواژه خود در متن آن پست بهره ببرید. اینکار خوب است اما نباید همه تمرکزتان را روی کلمات کلیدی بگذارید. ما با رعایت تمامی تکنیک‌ها و اصول سئو محتوا، شما را یاری خواهیم کرد که در استراتژي پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنید.

در مورد رقبای خود تحقیق کنید

سعی کنید اطلاعات کلیدی و اساسی را در ابتدای پاراگراف در اختیار کاربر قراردهید. در نهایت هدف شما باید جلب نظر کاربران و گوگل به صورت همزمان باشد. Call to Action یا فراخوان عمل که روشی مهم در تبدیل کاربر به مشتری است. که در واقع دستوری است که مخاطب را وادار به انجام یک واکنش از پیش طراحی شده می‌کند. بنابراین افزایش مشتریان، درآمد و سود شما همگی وابسته به CTA هستند.

یادتان باشد محتوایی که به منظور جذب ترافیک تولید شده باشد و نتواند در گوگل رتبه بگیرد هیچ سودی برای شما ندارد! فرقی نمی کند، هر محتوایی که در صفحات سایت تان وجود داشته باشد احتمالا پتانسیل رتبه گرفتن در گوگل را دارد. پس به همین دلیل برای سئو کردن یک محتوا، مراحلی را باید طی کنیم که در ادامه قصد دارم به صفر تا صد بهینه سازی محتوا بپردازم. آخرين المان متد HVC برای نوشتن محتوای سئو شده، استفاده از CTA يا همان call-to-action (فراخوان به عمل) است. شما بايد هميشه از مخاطبتان چيزي بخواهيد كه باعث شود در شبكه هاي اجتماعي دنبالتان كنند، مانند به اشتراك گذاشتن در شبكه اجتماعي، نظر گذاشتن براي پست وبلاگ. مثلا در تولید محتوای متنی اشتباهات املایی زیادی امکان داره وجود داشته باشد که شما باید در مرحله بهینه سازی اون‌ها رو برطرف کنید یا در محتوای ویدیویی باید قسمت‌های اضافی ویدیو را کات کنید.

مثلا اگر خدماتی ارائه می کنیم مسلما باید درباره جنس آن، کیفیت، قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نحوه استفاده از آن و … به مشتری توضیح بدهیم. استفاده از علائم نگارشی علاوه بر افزایش خوانایی محتوا به شما کمک می کند تا کلمات و عبارات کلیدی بیشتری را کنار هم بیاورید. برای خواننده محتوای خود، باید ارزش قائل شوید و باید کاری کنید که مخاطب از خواندن محتوای شما خسته نشود. المان های خوانایی محتوا زیاد هستند که در ادامه چندتا از مهمترین هایش را به شما می گویم. یا حجم بازدید از محتوای منتشر شده بر روی سایت بسیار بیشتر شود.بدین ترتیب باید جذابیت تگ عنوان نیز مد نظر تولید کننده محتوا باشد.