سه راه برای توسعه لینک بیلدینگ شما در سال 2023 – جمعه تخته سفید



نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منع، کننده نظرات Moz نباشد.

به سال 2023 خوش آمدید! در اولین جمعه تخته سفید سال جدید، پدی از سه روش برای تکامل تلاش‌های ایجاد لینک استفاده می‌کند – نه اختراع مجدد چرخ، بلکه با بهبود کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید.

اینفوگرافیک سه روش پدی را برای تکامل تلاش‌های فعلی لینک‌سازی نشان می‌دهد

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

سلام، طرفداران Moz. به نسخه دیگری از جمعه تخته سفید خوش آمدید. من پدی موگان هستم. من مدیرعامل آیرا هستم. امروز، ما در مورد لینک بیلدینگ و چگونگی تکامل لینک بیلدینگ خود به فاز بعدی و بهبود کاری که در حال حاضر انجام می دهید صحبت خواهیم کرد.

بنابراین ما قصد داریم از طریق سه روش برای بهبود لینک سازی و تکامل آن و بهبود نتایجی که برای مشتریان به دست می آورید صحبت کنیم.

1. از سفر مشتری برای تولید ایده استفاده کنید

بنابراین، اولا، شماره یک، گاهی اوقات با لینک بیلدینگ و ارتباط محتوایی که برای لینک بیلدینگ تولید می کنیم، کمی مشکل وجود دارد. بنابراین یکی از راه‌هایی که می‌تو،م واقعاً آن را بهبود بخشیم و محتوای خود را تا حد امکان مرتبط کنیم، استفاده از سفر مشتری برای ایجاد ایده‌های لینک‌سازی است.

در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای تفکر در مورد سفر مشتری، قیف‌های مختلف، روش‌های متفاوت وجود دارد. یکی از مواردی که در Aira برای این مورد استفاده می کنیم، مراحل آگاهی، بررسی و تصمیم گیری است، جایی که مشتری از آگاهی از مشکل، نقاط دردناک، چیزی که می خواهد آن را برطرف کند، سپس به گزینه های خود نگاه می کند و سعی می کند بفهمد، “خوب، چه ،ی را برای حل این مشکل انتخاب کنم؟”

و سپس، در نهایت، شاید کارت اعتباری خود را بیرون بیاورند، تلفن را بردارند، ایمیل بفرستند، از این قبیل چیزها تا در واقع تصمیم بگیرند که با چه ،ی می روند. اکنون، ما می تو،م از این مدل برای ارائه ایده های لینک سازی استفاده کنیم. من قصد دارم نحوه انجام این کار را در Aira به اشتراک بگذارم. بنابراین چهار ستون وجود دارد که می‌تو،م از آنها برای کشف ایده‌های محتوایی مرتبط با مشتریانمان استفاده کنیم. ابتدا از خود مخاطب شروع می کنیم.

پس مخاطبان ما چه ،، هستند؟ ما سعی داریم با چه ،ی صحبت کنیم؟ ،یداران ایده آل ما برای محصولات و خدماتی که می فروشیم چه ،، هستند؟ بنابراین از اینجا شروع می کنیم. سپس به سراغ نقاط دردناک مخاطبانمان می رویم. پس آنها با چه چیزهایی دست و پنجه نرم می کنند؟ واقعاً چه نوع محرک هایی می تواند باعث شود که آنها شروع به جستجوی محصولی مانند محصول شما یا خدماتی مانند شما کنند؟

و سپس سوم، چه راه‌حل‌هایی را به‌،وان یک برند یا وب‌سایت ارائه می‌دهید تا سعی کنید آن نقاط دردناک را برای آن مشتریان برطرف کنید و سعی کنید آن چیزها را به هم متصل کنید؟ چهارم اینکه برای چه کلمات کلیدی می خواهید رتبه بندی کنید؟ برای چه رتبه ای در گوگل تلاش می کنید؟ چگونه به خدمات و محصول شما متصل می شود؟ و چیزی که به شما امکان می دهد انجام دهید این است که این مراحل را به رتبه بندی واقعی، کلمات کلیدی واقعی که می خواهید با ساخت لینک و محتوای خود بهبود ببخشید، به هم متصل کنید.

نکته خوب در مورد استفاده از این چهار حوزه برای تلاش و ارائه ایده های محتوا برای لینک سازی این است که باعث ارتباط می شود. واقعاً انجام این کار سخت است. اگر خیلی از آن دور شوید، ایده هایی به ذهنتان می رسد که چندان مرتبط نیستند. بنابراین اگر واقعاً به آن نزدیک تر باشید، کمی سخت تر است. این یک نوع نکته است. کاری که در اینجا می‌خواهید انجام دهید این است که بین ایده‌هایی که می‌توانند لینک‌ها را دریافت کنند، تعادل برقرار کنید، اما همچنین ایده‌های محتوایی که بسیار مرتبط با مخاطبان شما هستند و می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را به آنها بفروشید.

بنابراین سعی کنید از این چهار نکته در اینجا برای ارائه ایده‌های خود استفاده کنید و مطمئن شوید که ایده‌هایی که به ذهنتان می‌رسد واقعاً به مشتری شما مرتبط است و صرفاً برای ایجاد لینک انجام نمی‌شود.

2. فراتر از کمپین ها حرکت کنید

نکته دوم، دومین کاری که می‌تو،م برای تکامل لینک‌سازی خود انجام دهیم این است که از کمپین‌های لینک بیلدینگ تعاملی بزرگ، درخشان و تعاملی عبور کنیم. اکنون، ما صدها مورد از این ها را در طول سال ها در Aira ساخته ایم. ما به ساخت آنها ادامه خواهیم داد.

من عاشق یک کمپین قهرمان خوب، براق و تعاملی هستم. اما من معتقدم وقتی صحبت از ساخت لینک مبتنی بر محتوا می شود، کارهای بیشتری می تو،م انجام دهیم. بنابراین چهار کار وجود دارد که ما می تو،م در اینجا انجام دهیم. بنابراین ابتدا سعی کنید کمپین ها و محتوایی که به دست می آورید همیشه سبز بسازید. منظور من از آن این است که نباید یک کمپین شروع و توقف باشد، جایی که شما یک کمپین راه اندازی می کنید، اطلاع رس، خود را انجام می دهید و سپس آن را فراموش می کنید و به سمت بعدی می روید.

سعی کنید ایده‌ها و کمپین‌هایی ایجاد کنید که بتو،د بارها و بارها به آنها دسترسی پیدا کنید و تبلیغ کنید. اگر بتو،د این کار را انجام دهید، در طول سال، در چندین سال، همچنان مرتبط است. این فقط یک کمپین یکبار نیست که امیدوارید قبل از اینکه به کمپین بعدی بروید پیوندهایی دریافت کنید. دومین کاری که می تو،د انجام دهید این است که در واقع جلوی گسترش را نگیرید. بنابراین ا،ر سئوکاران در واقع به یک کمپین دسترسی پیدا می‌کنند و پس از اتمام آن کمپین متوقف می‌شوند و به سراغ کمپین بعدی می‌روند.

کاری که باید در عوض انجام دهید این است که کمپین هایی ایجاد کنید که همیشه بتو،د به آنها دسترسی داشته باشید و همیشه تبلیغ کنید. بنابراین سعی کنید دسترسی خود را متوقف نکنید، و آنچه در طول زمان اتفاق می‌افتد این است که کمپین‌های متعدد، محتوای چندگانه ایجاد می‌کنید، و در نهایت با یک بانک بزرگ و خوب از محتوایی مواجه می‌شوید که می‌تو،د به طور مداوم به آن دسترسی داشته باشید و لینک‌هایی برای آن‌ها دریافت کنید. برای دریافت لینک به کمپین های یکی پس از دیگری متکی نیست.

3. پیوندهایی را که نخواسته اید هدف بگیرید

نکته سومی که می تو،م انجام دهیم این است که به محتوای موجود نگاه کنیم.

بنابراین دوباره، زم، که به ایجاد کمپین های لینک بیلدینگ فکر می کنید، تمایل طبیعی این است که به چیز جدیدی فکر کنید، به این فکر کنید: “خوب، چه چیزی می تو،م ایجاد کنیم که کاملا جدید باشد، قبلا انجام نشده باشد، کمپین کاملا جدید برای یک وب سایت یا یک مشتری؟” خوب، در واقع، این کاملاً خوب است، اما ممکن است برخی از محتوای موجود در آن وب سایت وجود داشته باشد که ارزش پیوند داشته باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که وقتی شروع به کار با یک وب‌سایت یا یک برند جدید می‌کنید، به آنچه که قبلاً داشته‌اند نگاه کنید، ببینید چه محتوایی دارد که ممکن است ارزش پیوند داشته باشد، ممکن است در گذشته پیوندهایی دریافت کرده باشد، و سعی کنید در حالی که در حال ایجاد کمپین های جدید هستید، آن محتوا را گسترش دهید و تبلیغ کنید.

این به ویژه برای آژانس‌ها بسیار خوب عمل می‌کند، زیرا زم، که یک کمپین راه‌اندازی می‌کنید، کمی زمان می‌برد تا ایده‌ها، تولید و طراحی انجام شود. در حالی که همه این کارها را انجام می‌دهید، اگر بتو،د محتوای موجود در آن وب‌سایت را بیابید که ارزش پیوند را داشته باشد، می‌تو،د آن را تبلیغ کنید و در حین ساختن کمپین بزرگ، پیوندهایی به آن دریافت کنید. و شما در آنجا خطر را جبران می کنید و لینک هایی را در کوتاه مدت و همچنین بلند مدت دریافت می کنید.

چهارم، اجرای خود را ساده کنید. لازم نیست هر محتوایی بزرگ، براق، تعاملی و تمام صفحه باشد. می تواند به سادگی یک پست وبلاگ باشد. این می تواند یک اینفوگرافیک کوچک و کوچک باشد. سعی کنید زیاد نگران اعدام های بزرگ و فانتزی نباشید. بگذارید ایده منجر به اجرا شود. و اگر این بدان م،است که شما فقط یک پست وبلاگ بسیار بسیار ساده با چند تصویر، شاید تعداد زیادی کپی و نقاط گلوله بنویسید، کاملاً خوب است.

اگر این بهترین راه برای اجرای ایده شما است، پس این همان چیزی است که باید دنبالش کنید و خیلی نگران ایجاد چیزی تعاملی یا بزرگ فقط به خاطر آن نباشید. پس سوم، سومین کاری که می‌تو،م برای ارتقای لینک‌سازی خود انجام دهیم این است که پیوندهایی را هدف قرار دهیم که شما درخواست نکرده‌اید. بنابراین در بسیاری از مواقع با تکنیک های لینک بیلدینگ، آنها بر فراگیری تکیه می کنند، و Outreach به م،ای ارسال ایمیل، تلاش برای برقراری ارتباط با وب مسترها و مشتریان احتمالی و دریافت لینک از آنها است.

این کاملاً خوب است. ما باید این کار را ادامه دهیم. اما مک، که می‌خواهید امتحان کنید و به آن برسید این است که محتوایی ایجاد کنید که به طور طبیعی به خودی خود لینک‌ها را دریافت کند. بنابراین ممکن است به خوبی ارتباط برقرار کنید و پیوندهایی برای آن محتوا دریافت کنید. اما علاوه بر آن، افرادی را نیز جذب می‌کنید که به طور طبیعی به آن محتوا پیوند می‌دهند، بنابراین شما بیش از حد به این محتوا متکی نیستید. اکنون سه نمونه از محتوایی که می تو،د ایجاد کنید در اینجا وجود دارد که در واقع این کار را انجام می دهد. اکنون اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید محتوایی است که رتبه‌بندی‌ها تمایل به دریافت لینک دارند، زیرا وقتی افراد در حال انجام تحقیقات در زمینه‌های مختلف هستند و سعی می‌کنند در مورد صنایع خاصی بنویسند، ممکن است به دنبال محتوایی بگردند که بتوانند به آن لینک دهند.

بنابراین، برای مثال، اگر صفحه‌ای دارید که در مورد آمار و گرایش‌ها در صنعت شما است، و شخصی در حال نوشتن مقاله‌ای در مورد صنعت و روندهای شما در سال ۲۰۲۲ است، اگر محتوای شما را پیدا کند، احتمال زیادی وجود دارد که به آن لینک دهد. خوب در محتوایی که تولید می کنند. اما اگر رتبه‌بندی شود، شانس بیشتری برای یافتن آن دارند. حوزه دوم راهنماهای طول،، محتوای واقعاً عمیق و واقعاً دقیق است. اگر می‌تو،د ایده‌های خوبی برای موضوعی پیدا کنید که در مورد آن به شکل طول، بنویسید، راهنماهای طول، معمولاً برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی دم بلند و می، رتبه‌بندی می‌شوند.

باز هم، اگر واقعاً رتبه خوبی داشته باشد، بسیار دقیق، بسیار تکنیکی است، این برای محصولات بسیار فنی و خدمات بسیار فنی واقعاً خوب عمل می کند. اگر بتو،د محتوایی در مورد محصول یا خدمات خود ایجاد کنید که کاملاً فنی باشد، شانس خوبی برای رتبه بندی خوب و همچنین ارجاع و پیوند توسط سایر وب سایت ها دارد. و سوم، گزارش های صنعت. بنابراین در واقع، ما خودمان این کار را در Aira انجام می دهیم.

ما چند ماه پیش گزارشی از وضعیت پیوند بیلدینگ تهیه کردیم. این گزارشی است که صنعت ما بسیار به آن ارجاع می دهد زیرا یک استاندارد در صنعت برای لینک سازی است و مردم هنگام نوشتن محتوای خود به آن فکر می کنند. بنابراین در صنعت خود، اگر بتو،د گزارش‌های معیار صنعت، گزارش‌های وضعیت صنعت، نظرسنجی‌ها، مواردی از این دست، که در واقع دانش را به اشتراک می‌گذارد و اطلاعات را با صنعت به اشتراک می‌گذارد، ایجاد کنید، برای مردم آسان است که در محتوایی که تولید می‌کنند به آن اشاره کنند. همچنین.

اما باز هم باید رتبه خوبی ،ب کند تا مردم در وهله اول آن را پیدا کنند. بنابراین، سه راه وجود دارد که می‌تو،د لینک بیلدینگ خود را واقعاً تکامل دهید و سعی کنید آن را به سطح بعدی فراتر از کمپین‌ها، فراتر از دسترسی، و در واقع تلاش برای دریافت لینک‌هایی که درخواست نکرده‌اید، ارتقا دهید. بنابراین برای من جمعه تخته سفید است. من پدی موگان هستم. اگر سوالی دارید، آنها را در نظرات زیر مطرح کنید. من خوشحال خواهم شد که به شما بازگردم.

رونویسی ویدیو توسط S،chpad.com


منبع: https://moz.com/blog/evolve-your-link-building-whiteboard-friday