شرکت سئو چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟-جان مولر


در نهایت باید بگوییم که سئو یعنی هر چیزی که به شما کمک میکند جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید. همه تکنیک هایی که در گذشته یاد گرفتید را استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که در سال 2018 برندینگ، تجربه کاربری، طراحی زیبا و رعایت استانداردهای نگارشی را دست کم نگیرید. یعنی شما باید انواع تکنیک ها رو در یک رالی سرعت که خط پایان هم نداره به کار ببندی تا بتونی حداقل جزو ده تای اول باشی.

  • در مقاله آموزشی سئو داخلی به تکنیک های جامع و اصلی این روش بهینه سازی پرداخته شده است.
  • نتایج گوگل به صورت رتبه‌بندی شده در صفحه نتایج جستجو که به آن SERP یا سرپ گفته می‌شود نقش می‌بندد.
  • این امکان وجود دارد که شما تاکنون محتوای باکیفیت مورد نیاز برای کسب جایگاه بالا برای کلمات کلیدی هدف خود را نداشته باشید.
  • اینترنت در حال تبدیل شدن به جایی برای رقابت هرچه بیشتر است، و کسب‌‌‌‌وکارهایی که برای سایت‌های خود سئو را انجام می‌‌‌دهند دارای مزیت و فایده‌‌‌ای قطعی در بین بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهند بود.

Meta Description یا توضیحات متا، یکی از تگ‌های متا است که توصیفی درباره موضوع صفحه ارائه می‌دهد. گوگل توضیحات متا را در اسنیپت‌های صفحات نتایج جستجو و زیر عنوان نمایش می‌دهد. توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد. این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند. Text to HTML Ratio نشانگر درصد متن موجود در یک صفحه وب در مقایسه با درصد کد HTML موجود در آن صفحه است.

نتایجی که پس از این جستجو ها به کاربر نشان داده می شود تاثیر زیادی در زندگی روزمره آن ها می گذارد. هدف نهایی این مقاله این است که به شما کمک کند تا نکات مهم سئو را درک کنید تا بتوانید محتوای خود را برای رتبه بالاتر در گوگل بهینه سازی کنید و در پست های خود توجهات بیشتری را به خود جلب کنید. از مهمترین اهداف سئو سایت میتوان معرفی خدمات و کسب و کار شما به تمام کاربران گوگل و برند سازی شما در اذهانعمومی است. سئوکار باید از تکنیک هایی کلاه سفید و سایر انواع سئو برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کند و تلاش کند ایده های جدید برای بیشتر شدن ترافیک سایت و کسب رتبه بالاتر در سایت پیاده سازی نماید. افرادی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند تمایل دارند از تاکتیک های زیرکانه ای مانند استفاده زیاد از کلمات کلیدی در صفحه برای رتبه بندی سریع استفاده کنند.

ابزارهای استراتژی کلمات کلیدی در سئو

عملکرد رسانه های اجتماعی مرتبط را زیر نظر بگیرد و اقدامات اصلاحی مانند ایجاد صفحات طرفداران و غیره را برای بهبود آن ها انجام دهد. لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ یکی دیگر از وظایف اصلی سئوکار است. یک متخصص سئو مسئول تجزیه و تحلیل هدف مشتری و طراحی برنامه بازاریابی می باشد. کلمات کلیدی را با در نظر گرفتن ارتباط آن ها به یکدیگر و مفهومی که دارند، گروه بندی کنید. آمار ترافیک وب سایت رقبای خود و معیارهایی مانند محبوبیت، میزان تعامل، بازدیدکنندگان منحصر به فرد و… محتوای غنی و طولانی تولید کنید و نیاز کاربر را بیشتر از آنچه هست برطرف نمایید.

معرفی بهترین کتاب های آموزش سئو

ابزارهای بازاریابی سئو مانند SEMRush طرفداران زیادی در این حوزه دارند. SEMRush یک کرولر یا خزنده وب پرقدرت است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید و از بهترین آن ها بهره ببرید تا میزان کلیک سایت شما بیشتر شود. همچنین SEMRush طول کلمات کلیدی را بررسی می کند و در صورت طولانی شدن کلمات کلیدی، به شما هشدار می دهد. یکی دیگر از محبوب ترین ویژگی های این ابزار، تجزیه و تحلیل دامنه وب سایت و مقایسه آن با رقباست. ابزار SEMRush در اصطلاح پولی است و شما باید هزینه استفاده از آن را بپردازید. گوگل (و دیگر موتورهای جستجو) به لینک های سایت های دیگر به عنوان «رای اعتماد» نگاه می کنند.

ممکن است گوگل به کنونیکال شما احترام نگذارد و یک صفحه مناسب از نظر خودش را انتخاب کند. با مسدود کردن صفحات بی‌اهمیت در این فایل؛ ربات‌های گوگل می‌توانند بودجه خزش سایت شما را صرف صفحاتی کند که واقعاً مهم هستند. این فایل، برای موتورهای جستجو شناخته شده است و ساختار کد استاندارد خود را دارد. بودجه خزش تعداد صفحاتی از سایت شما است که ربات‌های گوگل در یک بازه زمانی مشخص خزش می‌کنند. در ادامه همین صفحه به موضوع اسکیما مارک‌آپ خواهیم پرداخت اما فعلا در همین حد توضیح می‌دهم که اسکیمای product باعث می‌شود گوگل متوجه شود؛ این صفحه مربوط به یک محصول است. حالا که با تگ‌های مهم html در سئو آشنا شدید؛ بیایید با تولید محتوا در سئو آشنا شویم.

توسعه یک استراتژی و اهداف برای کمپین سئو بستگی به نوع کسب و کار شما و اهداف کلی کسب و کار شما دارد. بخشی از این استراتژی شامل شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مناسبی است که مخاطب هدف شما بیشتر از آن استفاده می کند. این طرح همچنین شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند در موتورهای جستجو بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید.

این آشنایی می تواند منجر به ارتباطی پایدار شود یا ممکن است در ابتدای کار به پایان برسد. سئو سایت رو تبدیل به تنها توت فرنگی روی کیک خامه‌ای میکنه که همه دنبالش هستن. باید طوری از ریشه تربیت کنیم که بتواند هرچه بهتر و بیشتر با جامعه درست خود ارتباط برقرار کند. به بیانی تربیتی که ارتباط صحیح با جامعه هدف و جذب دوستان بیشتر که همانا مشتری یا بازدیدکننده سایت هستند. در سایت وبسیما مقاله ای با عنوان CDN چیست داریم ولی احتمالا نیازمند به روزرسانی و بازبینی مجدد است. پیشنهاد میکنم ویدئو مربوط به کارگاه تدوین استراتژی سئو را تهیه و مشاهده کنید، بیشتر سوالات شما را پاسخ خواهد داد.