علی شعیبی ? کارشناس و مشاور سئو و دیجیتال مارکتینگ-جان مولر


چون گوگل در تایم های گوناگون با توجه به کشور کاربران، سابقه‌ی همه‌ی جستجوها و فعالیت وب سایت در شبکه‌های اجتماعی، رتبه های مختلفی رو در نظر می‌گیره. برای همینه که نمیشه برای هر کلمه‌ی کلیدی یه نتیجه‌ی ثابت در نظر گرفت. سئوی بعضی از کلمات که رقبای سرسخت و زیادی دارن، خیلی سخته در کنارش بعضی از کلمات راحت سئو میشن. الگوریتم های گوگل دائما در حال آپدیت و به روز رسانی هستند اما به دست آوردن بک لینک‌ها همچنان نقش مهمی دارند زیرا موتورهای جستجو برای تعیین نحوه رتبه بندی صفحات از آن استفاده می کنند. هرچه کیفیت بک لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند بیشتر باشد، سایت می‌تواند رتبه بالاتری برای کلمات کلیدی مرتبط کسب کند.

  • متأسفانه، Google مستقیماً به شما نمی گوید که رقبای شما در چه رتبه ای هستند، اما تعداد انگشت شماری از ابزارهای جستجوگر شخص ثالث دقیقاً همین کار را می کنند و کار را بسیار راحت تر می کنند.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو به این معنی نیست که با روش‌های غیراخلاقی و با دستکاری و فریب دادن این اتفاق رخ بدهد.
  • این فعالیت‌ها می‌تواند حضور در شبکه‌های اجتماعی و برند سازی، رپورتاژ، کمک از اینفلوئنسرها، کامنت در وب‌سایت‌های دیگر و لینک دهی به سایت اصلی، حضور در انجمن‌ها و … باشد که بسته به نظر سئوکار تعدادی از آن‌ها انجام خواهند گرفت.
  • امروزه فرهنگ جستجو در گوگل، نسبت به گذشته تغییر کرده است و کاربران دریافته‌اند که با جستجوی عبارات طولانی پاسخ بهتری از طرف گوگل دریافت می‌کند.
  • فرموده بودید که برگه ها و نوشته های پیش فرض قالب تونو پاک کنید جون روی سئوتون تاثیر منفی داره.

به روزرسانی منظم محتوا، به صفحه سایت شما کمک می‌کنه تا بات‌های جستجو، بازدیدکنندگان و همچنین جایگاه شما در نتایج جستجو حفظ شود. به علاوه می‌توانید سایت خودتون رو به عنوان وبسایتی پیشرو در صنعت نیز نشان دهید. خب رسیدم به یک قسمت خیلی مهم اونم اینکه چه سایت هایی رو برای ریپورتاژ اگهی انتخاب کنیم ، همونطور که میدونید سایت های خیلی زیادی برای اگهی رفتن وجود دارد . البته یک سری سایت های خوب و با کیفیت هم وجود دارند که به صورت رایگان ما می توانیم در آنها تولید محتوا انجام دهیم و برای سایت خودمون بک لینک تهیه کنیم .

آیا برای رسیدن به صفحه اول تضمین می دهید ؟

کلمه ای که با آن از صفحه به صفحه دیگر لینک میدهیم “انکرتکست” گفته میشود. این نوع ریپورتاژ یک ویدیو کوتاه است که برای معرفی و تبلیغ برند (خدمات) و یا محصول است که برای مخاطبان نمایش داده میشود. همچنین به گونه ای طراحی می کنیم که با همه دستگاه ها سازگار باشد و به روز رسانی شود. ما کار پزشکان را با استفاده از موضوعاتی که منعکس کننده صنعت پزشکی هستند، تسهیل می کنیم.

سئو خارجی چیست؟

این عبارت به این معناست که یک کاربر از زمانی که وارد یک وبسایت می‌شود تا زمانی که آن را ترک می‌کند، به طور متوسط چند صفحه یا لینک را انتخاب و مشاهده کرده است. این مفهوم به صورت غیر مستقیم جذابیت محتواها و نمای کلی وبسایت را بررسی می‌کند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویا، یک تیم سئو قدرتمند تشکیل داده‌ایم که بر تمام الگوریتم‌های گوگل، مسلط بوده و به راحتی رتبه‌های بالای نتایج را به دست می‌گیرند.

و البته سایت هایی هم هستند که کلی سایت به شما معرفی می کنند که در از طریق پنل این سایت ها می توانید اقدام به خرید ریپورتاژ آگهی کنید . فاکتور بعدی که باید به آن توجه کنید دامین آتوریتی هست ، که یک معیاری از سمت سایت moz برای رتبه بندی هست ، در گذشته پیج رنک وجود داشت و جدیدا دامین آتوریتی جایگزین این مورد شده است . ولی خب اگر قصد خرید آگهی تبلیغاتی دارید بهتر است که سراغ سایت های با کیفیت بروید و یادتون باشه که همیشه گران بودن به معنی خوب بودن ریپورتاژ نیست . این می تواند کاربران زیادی را به سوی سایت شما جذب کند و از طریق اینترنت نیز کسب درآمد کنید. همچنین فرم تماس یا نقشه گوگل و آدرس شبکه های اجتماعی را در صفحات مربوطه قرار می دهیم.

زیرا یک سایت پزشکی با طراحی خوب به کاربران اطمینان خاطر می دهد. قیمت ثابت، خدمات با کیفیت از اولویت های ما برای طراحی سایت پزشکی در تبریز است. طراحی سایت پزشکی در تبریز، از نظر فنی، تفاوت چندانی با یک سایت معمولی ندارد. ویرا سئو یکی از دقیق ترین آدرس ها برای پزشکانی است که به دنبال آژانس طراحی سایت پزشکی در تبریز هستند.

همچنین سئو با تاثیر در برندینگ باعث میگردد که خریدار و فروشنده به یکدیگر تعهد پیدا کنند. لذا سئو می تواند به عنوان ابزار بازاریابی به کار رود که مشتریان کنونی را حفظ می کند و همینطور به عنوان ابزاری باشد که مشتریان جدیدی را به ارمغان آورد. اهمیت سئو در برندینگ و بازاریابی از طریق این مفهوم مشخص شده که هزینه جذب مشتری جدید بسیار بالاتر از حفظ همان مشتریان است.

پس لینک سازی داخلی را به بهترین شرکت سئو بسپارید تا بدون تلاش و متوصل شدن به راه‌های غیراخلاقی، مخاطبان خود را در وبسایت ماندگار کنید. امروزه این معطل کردن مخاطب بسیار کمتر شده است زیرا وبسایت‌ها به شدت بر روی سرعت لود شدن حساس شده‌اند. بهترین شرکت سئو، بهینه سازی سرعت یک وبسایت را جزء الویت‌های خود قرار می‌دهد. بهترین شرکت سئو، از پرکاربردترین کلمات کلیدی در هر حوزه کاری آگاه است. کلمات کلیدی قلاب‌هایی هستند که وبسایت به وسیله آنها می‌تواند مخاطب را جذب خود نماید. جذب مخاطب بیشتر نیز فروش بیشتر محصولات و خدمات را به دنبال دارد.

افزونه سئو چیست؟ ( بهترین افزونه های سئو وردپرس و جوملا )

نوشتن محتوای سئو شده + سئو محتواهای قبلی دو کار بسیار مهمی است که باید در مراحل سئو خود به آن توجه ویژه بکنید. بعد از اینکه یاد گرفتید چطور باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید، حالا زمان نوشتن یک محتوا بر اساس اصول سئو هست. از کلمات کلیدی طولانی و یا عبارت های سـوالی برای عناوین محتوا های خود اسـتفاده بکنید. فرض گوگل بر این است که عناوین طولانی دربردارنده موضوعات بیشتری هستند. بنابراین محتوا هایی که در عنوان با یک عبارت سوالی آغاز می‌شوند، غالبا ارزشمند شناخته می‌شوند. به یاد داشته باشید که گوگل همواره بروزرسانی های خود را منتشر کرده و اطلاعیه هایی در خصوص بروزرسانی برخی از الگوریتم ها نیز ارائه می‌کند.

در داخل نقشه سایت تمامی لینک‌های فعال به صورت کامل درج شده‌اند تا به ربات‌های گوگل در خواندن بهتر سایت کمک رسانند. آدرس یک وب‌سایت می‌تواند بدون www یا همراه آن باشد و توسط هر دو آدرس افراد به سایت شما هدایت خواهند شد اما این کار تاثیری منفی خواهد داشت. باید تمام آدرس‌های موجود سایت را بر روی یک آدرس ریدایرکت کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود. سئو عملی زمان بر است و برای مشاهده نتیجه آن باید حدودا شش ماه صبر کنید.